home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:19:03 Lavilldrymn Pro Cyclin... 3, 5 dichloropyrido 3,...
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23593
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kmnejbrcAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Input til FmFreaks.dk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Input til FmFreaks.dk  (Læst 3435 gange)
nzio
Ynglingespiller

Input til FmFreaks.dk
« : 31 Jul 2008, 15:48 »

Hej.

Jeg er nok ved, at være den bruger som er relativ træt af "forummet" - ikke forummet som sådan men der mangler en ting i mine øjne.
Du kender sikkert det hvor du skriver en besked i forummet, og en så svare/citere dig i forummet. Måske gør han det 5 minutter efter så det relativt nemt, men hvad nu hvis han gør det dagen efter? Så har du ikke et overblik over, hvornår osv han har svaret.
Så her er mit forslag: Hvis jeg fx skriver i et forum og jeg skriver "Hej" hvorefter bruger1 svare/citer ved, at trykke på "citer" knappen. Så vil der den næste dag stå når du logger ind på fmfreaks "nye forumsvar" "1" - så kan du gå ind der og trykke på det link også se at bruger1 svarede dig med det og det. Dette gør det meget nemmere for brugerne at finde rundt i forummet og hjælpe de folk der har brug for hjælp.

Hvis nogle kender XplayN.com så har jeg taget mit lille eksempel derfra.

http://img165.imageshack.us/my.php?image=fmfreakssj6.jpg

-nzio

Gosser
Manager

Sv: Input til FmFreaks.dk
« Svar #1: 31 Jul 2008, 15:51 »

BenMusalho
Gæst

« Svar #2: 31 Jul 2008, 15:51 »

Hej.

Jeg er nok ved, at være den bruger som er relativ træt af "forummet" - ikke forummet som sådan men der mangler en ting i mine øjne.
Du kender sikkert det hvor du skriver en besked i forummet, og en så svare/citere dig i forummet. Måske gør han det 5 minutter efter så det relativt nemt, men hvad nu hvis han gør det dagen efter? Så har du ikke et overblik over, hvornår osv han har svaret.
Så her er mit forslag: Hvis jeg fx skriver i et forum og jeg skriver "Hej" hvorefter bruger1 svare/citer ved, at trykke på "citer" knappen. Så vil der den næste dag stå når du logger ind på fmfreaks "nye forumsvar" "1" - så kan du gå ind der og trykke på det link også se at bruger1 svarede dig med det og det. Dette gør det meget nemmere for brugerne at finde rundt i forummet og hjælpe de folk der har brug for hjælp.

Hvis nogle kender XplayN.com så har jeg taget mit lille eksempel derfra.

http://img165.imageshack.us/my.php?image=fmfreakssj6.jpg

-nzio

Ellers kan du jo bare gøre så du får tilsendt en mail ved svar?

EDIT: Men brug linket som Gosser har sendt.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3: 31 Jul 2008, 15:53 »

Man kan jo bare gå ind under seneste indlæg, trykke på ens indlæg og så gå videre i debatten og se om nogen har citeret dig, svaret dig eller hvad det nu er, men det ville da være OK hvis der kom sådan en funktion, men jeg kan sagtens leve uden.
Så længe FmFreaks ikke bliver ligesom Xplayn hvor rækkefølgen kommer til at ligge alt efter hvem man har svaret osv. så indlæg nummer 227 faktisk kan komme til at ligge nummer 18. det er Umuligt at finde rundt i.

nzio
Ynglingespiller

« Svar #4: 31 Jul 2008, 15:54 »

Ellers kan du jo bare gøre så du får tilsendt en mail ved svar?

EDIT: Men brug linket som Gosser har sendt.

Tak. Det jo bare lidt indviklet..

nzio
Ynglingespiller

« Svar #5: 31 Jul 2008, 15:56 »

Man kan jo bare gå ind under seneste indlæg, trykke på ens indlæg og så gå videre i debatten og se om nogen har citeret dig, svaret dig eller hvad det nu er, men det ville da være OK hvis der kom sådan en funktion, men jeg kan sagtens leve uden.
Så længe FmFreaks ikke bliver ligesom Xplayn hvor rækkefølgen kommer til at ligge alt efter hvem man har svaret osv. så indlæg nummer 227 faktisk kan komme til at ligge nummer 18. det er Umuligt at finde rundt i.

Ehm sådan er det jo slet ikke? Hvis det kan komme til at ligge nummer 18 er det fordi du har svaret en person. Og sådan er det heller ikke, hvis du svare en, kommer svaret lige ud for den som du har svaret altså nedenunder.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #6: 31 Jul 2008, 16:02 »

Ehm sådan er det jo slet ikke? Hvis det kan komme til at ligge nummer 18 er det fordi du har svaret en person. Og sådan er det heller ikke, hvis du svare en, kommer svaret lige ud for den som du har svaret altså nedenunder.
Ja nemlig, og det er noget ")!¤"/()¤!?"=#¤(
Ikke at det har nogen relevans overhovedet, men som tidligere sagt har siden jo faktisk allerede den funktion du søger.

nzio
Ynglingespiller

« Svar #7: 31 Jul 2008, 16:03 »

Ja nemlig, og det er noget ")!¤"/()¤!?"=#¤(
Ikke at det har nogen relevans overhovedet, men som tidligere sagt har siden jo faktisk allerede den funktion du søger.
Prøv at gå ind på www.xplayn.com og se i forummet hvordan det er opsat, meget mere overskueligt end herinde.. Ja at du får en mail hver gang?

Shaft
Manager

« Svar #8: 31 Jul 2008, 16:05 »

Jeg må lige sige at FmFreaks forum er noget af det mest overskuelige jeg nogensinde har set.. Du skal bare prøve funktionerne ordentligt.

nzio
Ynglingespiller

« Svar #9: 31 Jul 2008, 16:08 »

Jeg må lige sige at FmFreaks forum er noget af det mest overskuelige jeg nogensinde har set.. Du skal bare prøve funktionerne ordentligt.

Hvad snakker du om? Er det overskueligt at blive citeret 3 sider tilbage? Som sagt også bare et forslag.

Jaixo
Ynglingespiller

« Svar #10: 31 Jul 2008, 16:13 »

Jeg er enig med de fleste i, at forummet her på FmF er meget overskueligt. Dog synes jeg din idé er fin, men jeg tvivler på at Acido har tid, hvis hans to-do liste er så lang, som crewet lader os vide Smiley

Shaft
Manager

« Svar #11: 31 Jul 2008, 16:17 »

Hvad snakker du om? Er det overskueligt at blive citeret 3 sider tilbage? Som sagt også bare et forslag.

Det du gør, hvis det er så vigtigt at se om du er citeret. Du går ind på din profil, så tager du vis indlæg, og trykker på det indlæg du vil tjekke om er citeret. Der kan du så hurtigt se om der er en af dem der har skrevet efter dig som har citeret dig eller ej. Sværer er det altså ikke.

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 31 Jul 2008, 16:36 »

Det er god idé, men langt fra så vigtig at det bliver klaret foreløbig, hvis overhovedet, da Acido skulle have nok at se til. Smiley

Practise makes Perfect!

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #13: 31 Jul 2008, 16:48 »

Prøv at gå ind på www.xplayn.com og se i forummet hvordan det er opsat, meget mere overskueligt end herinde.. Ja at du får en mail hver gang?
Jeg har en bruger på xplayn. og jeg har mistet overblikket når der er skrevet over 10 indlæg, så kan jeg ikke finde hoved og hale i det, og hvis jeg skal finde ud af det, læser jeg det hele igen for at få et nogenlunde overblik. Og ja, FmFreaks har det lettest overskuelige forum, af de sider jeg er på.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #14: 31 Jul 2008, 16:51 »

Jeg synes forummet på Xplayn er ligeså uoverskueligt som på SSO. Der er alt for mange kommentarer trykket sammen på den brugte skærmplads. FMF forummet er både overskueligt og nemt at betjene.

Jeg har en bruger på xplayn. og jeg har mistet overblikket når der er skrevet over 10 indlæg, så kan jeg ikke finde hoved og hale i det, og hvis jeg skal finde ud af det, læser jeg det hele igen for at få et nogenlunde overblik. Og ja, FmFreaks har det lettest overskuelige forum, af de sider jeg er på.

Enig!

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010