home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1184 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  11* Ulvene..,
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: 11* Ulvene..,  (Læst 7787 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: 4¤ Ulvene..,
« Svar #15: 04 Aug 2008, 13:51 »

God update.

Anderson08
Ynglingespiller

Sv: 3¤ Ulvene..,
« Svar #16: 04 Aug 2008, 17:45 »

Transfers

IND -->

Cesar Santin

Blev hentet til FC Midtjylland da bossen Christian Bundgaard,
følte at han var en klar forstærkning.
Det siges at den midtjyske klub skulle smide hele 20.000.000 danske kr
til rivalerne fra FCK,
og den 26-årige brasiliener er faldet godt til i klubben og
har placeret bolden inde bag målmanden utalige gange.

Vurdering xxxxxxxx

Bogdan Stancu

Det unge talent der blev hentet fra den rumanske Unirea Urziceni.
Han har endnu ikke vist sig at være pengene vær, bokspilleren
blev købt til dansk fodbold for 35.000.000.
Den 20- årige har spillet kame for holdet hvor han både præstere og underpræster
og som manager er jeg da skuffet over så dårlig et køb.

Vurdering xxxxxxxx

Marvin Angulo

Som blev hentet til fra Herediano for 5.000.000
kom hurtigt til at få en fast plads på holdt og har siden sin første kamp spillet fantastisk.
Det unge talent ville bruge midtjylland som et springbræt til at komme videre,
men  Hr. Bundgaard har sat et prisksilt på ham, med en pris på 50.000.000
efter at Marvin havde skrevet en 5-årig kontrakt med midtjyderne.

Vurdering xxxxxxxx

UD <--

Babajide Collins Babatunde

Baba collins blev solgt til Djurgaarden for 20.000.000 danske kr.
Jeg besluttede at sælge ham da jeg havde brug for penge,
og da Baba var den jeg kunne få mest for og når jeg ikke brugte ham,
var der jo ingen grund at lade ham sidde som reserve hvis man kan få penge for ham.

Kolja Afriye

Den tidligere EFB back Kolja afriye blev solgt til
Hoffenheim for 8.000.000 og efter købet af Marvin Angulo,
ville der ikke blive brug for Kolja, og derfor blev han solgt til Hoffenheim.

Manchester United FC

Always in my heart

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #17: 04 Aug 2008, 17:53 »

Jeg synes vi mangler nogle ss af de købte spillere.

Anderson08
Ynglingespiller

« Svar #18: 05 Aug 2008, 00:31 »

Kampprogram

Juli

FCM - EFB 2-0 

Vejle - FCM 1-2

Vi startede med at møde et midterhold fra syden.
Esbjerg FB kom på besøg og denne slags kampe kan gå begge veje. Vi kommer godt fra start og efter 45 min, har den nyindkøbte brasiliener Cesar Santin* fået netmaskerne til at blafre. Der går ikke længe før at forsvarstalentet Winston Reid bringer midtjyderne på 2-0, som bliver kampens slutresultat.
Næste kamp var ude mod Vejle Boldklub, og vi for ikke den bedste start da Marco Paulo bringer Vejle foran med 1-0.
Og så var midtjyderne tvunget til at score 2 mål for at få de 3 point som var forventet. Og i 80. min kommer den skarpe brasiliener endelig ind i kampen og sparker bolden ind bag målmand Jimmy Nielsen til stillingen 1-1, kun 8 min. senere er viser Santin* sin farlighed og score til stillingen 1-2 som bliver kampens slutresultat. 6 point i 2 kampe lover godt for den nye sæson.

August

FCM - ACH 5-2

BIF - FCM 1-2

Aab - FCM 1-3

FCK - FCM 2-1

Så kom vi til August, hvor vi skulle starte mod AC Horsens hjemme. Normalt kan denne slags kampe lige så godt sende de midtjyske fans hjem med hængende muler, men det endte stik modsat. Allerede efter 18 min. viser Gheorghe Florescu* sin sparketeknik og hamrer bolden op i nettaget til 1-0. 9 min. senere scorer Filip Marcic til 2-0. Igen går der kun omkring 10 min før Cesar Santin bringer midtjyderne foran 3-0 og i den syvende himmel. Efter 47 min. scorer Danny Califf et selvmål som bringer Horsens ind i opgøret igen. Men det laver Kim Christensen om på da han sparker 4-1 målet ind. Gilberto for scoret til 4-2, men Jonas Borring lukker og slukker med til 5-2, som bliver kampens resultat. Så galt det Brøndby ude og mange havde jo set Brøndby gå herfra med en sejr, og sådan så det også ud i starten af kampen. Da Morten "Duncan" Rasmussen efter 1 min. bringer Brøndby på 1-0. Vi skal helt frem til det 52. minut for at finde en udligning, hvor Santin bringer midtjyderne på 1-1. Ca. 20 min efter er Florescu* dagens mand i skysovs, hvor han scorer til slutresultatet 1-2. Fra Sjælland skulle vi så til Nordjylland og møde de forsvarene mestre fra Aab. Og efter sejreren ser de midtjyske spillere ud til at være i topform, specielt Mikkel Thygesen, som efter 3 min bringer Ulvene på 0-1, og allerede 4 min. senere er Thygesen der igen, og så står der 0-2. Aab for reduceret til 1-2 da Siyabonga Nomvethe for scoret efter 17 min. Men Santin sikre midtjyderne sejreren på 1-3 da han i det 56. min. lukker og slukker kampen. Så galt det den sidste kamp i denne måned og det var ude mod FCK. Og det gik ikke så godt, for allerede efter 14 min. scorer Libor Sionko til 1-0, og han gør det også til 2-0 for løverne efter 47 min. Det tetteste ulvene kommer på løverne er et selv mål af Hugo(FCK) som for reduceret for midtjyderne til 2-1 som også bliver kampens resultat.

Manchester United FC

Always in my heart

Anderson08
Ynglingespiller

Sv: 5¤ Ulvene..,
« Svar #19: 05 Aug 2008, 03:24 »

Kampprogram

September

FCM- SØN 2-0
FCM - AGF 3-2
FCN - FCM 0-0
Allerød- FCM 0-3 (Landspokal)
OB - FCM 2-0

Sønderjyderne var klar til kamp da de mødte op på SAS Arena, og de havde nok regnet med at komme hjem med et godt resultat fra Herning, men så måtte de tro om for allerede efter 9 min. bringer højrekanten Danny Olsen midtjyderne foran med et drømmehug, og efter 27 min. er det så Kim Christensen's tur til at sende bolden ind bag Henrik Ipsen, og det er også slutresultatet. Så skulle AGF også en tur til Herning og der blev kamp til stregen om de 3 point. Og efter 12 min. bringer Danny Olsen hjemmeholdet på 1-0. 2 min senere gør Mikkel Thygesen det til 2-0. Efter en halvtime bringer Lars Plaidrup AGF tilbage i kampen, og efter 57 min. gør Razak Salifu det til 2-2. Men netop da AGF troede de havde fået point med fra Herning, score Danny Olsen på frispark med 2 min. igen og det sikre en 3-2 sejr til Ulvene. Nordsjælland skulle være værter for en spændende kamp, men spændende blev kampen ikke ligefrem. Begge hold brændte masser af chancer, og derfor blev det til en kedelig 0-0. Så var det første kamp i Landspokalen, og vi skulle til Allerød. Det gik godt med en 0-3 sejr, mål scoret af Bogdan Stancu og 2 gange Santin. Så skulle vi til fyn og møde OB, det tegnede ikke godt og vi tog hjem med et 2-0 nederlag.

Oktober

FCM - EFB 0-1
FCM - BIF 1-1
Vejle - FCM 1-0
Thisted - FCM 0-6
ACH - FCM 0-2

Hjemme mod EFB, vi har slået dem før og forventede også en ny sejr idag, men det var ikke så nemt. Da Jesper Lange havde bragt vestjyderne foran havde ulvene alt spillet men igen havde de svært ved at få bolden ind i kassen, og det endte med et pinligt nederlag på hjemmebane mod EFB. BIF hjemme og det gik heller ikke som forventet, først kommer vi bagud på mål scoret af "Duncan" til 0-1, men til sidst fik Bogdan Stancu rettet op på det og gjorde det til slut resultatet 1-1.
Så skulle vi til Vejle og det gik heller mikke helt godt da Marco Paulo bragte dem foran til 1-0 og så pressede FCM ellers bar på men til ingen nytte og Vejle vinder en kedelig kamp. Så var det igen Landspokalen det gjaldt om, og denne gang var det Thisted vi skulle til og med en overbevisende 0-6 sejr kunne FCM tilhængerne tage glade hjem fra Thisted. Det vendte skuden for midtjylland og efterfølgende med en sejr over ACH, var midtjyderne igen på en første plads i ligaen.

Manchester United FC

Always in my heart

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #20: 05 Aug 2008, 05:00 »

35 millioner for Stancu O:
Nøøj, en kæmpe overpris!

Men ellers fed blog.
Elsker FCM Opstemt
Godt køb af Santin!

dasmessi
Gæst

« Svar #21: 05 Aug 2008, 08:19 »

Bryder mig ikke om din opsætning.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #22: 05 Aug 2008, 10:28 »

Bryder mig ikke om din opsætning.
Stop nu med de fucking ligegyldig indlæg det eneste der rummer dit lille hoved er den rang der sidder under dit navn, hvis man fjerner alle dine spam indlæg vil du stadig kun være lilleput, så stop nu med det crap der og gi noget konstuktivt kritik istedet for bare lav lorteindlæg.

Håber jeg har sagt det tydeligt nok nu!

Nu ved jeg ikke om det er din debut blog? hvis da så ser det meget lovende ud for din fremtid på blogscenen (:

Min eneste råd til dig er at holde dampen op Smiley

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #23: 05 Aug 2008, 10:33 »

Super blog Thumbs Up

Og det er nogen gode resultater du har fået dig der ... Forsæt der gode arbejde Thumbs Up

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #24: 05 Aug 2008, 10:36 »

Stop nu med de fucking ligegyldig indlæg det eneste der rummer dit lille hoved er den rang der sidder under dit navn, hvis man fjerner alle dine spam indlæg vil du stadig kun være lilleput, så stop nu med det crap der og gi noget konstuktivt kritik istedet for bare lav lorteindlæg.

Håber jeg har sagt det tydeligt nok nu!

Nu ved jeg ikke om det er din debut blog? hvis da så ser det meget lovende ud for din fremtid på blogscenen (:

Min eneste råd til dig er at holde dampen op Smiley

Er enig NK, men han sagde vel bare sin mening, selvom Anderson08 ikke kan bruge lige den kommentar til noget.. 
- Det er nogle gode resultater du har fået dig Smiley

OT - nu står der ikke hvor gammel du er i din profil, men pudsigt at du lige bor i spjald, dem er vi i pulje med i år  Opstemt

It's all, part of the plan.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #25: 05 Aug 2008, 11:00 »

Du har næsten lige købt Bogdan Stancu, men d. 1.1.2008 skifter han til Brøndby?

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #26: 05 Aug 2008, 11:17 »

Fin start på bloggen, og tilmed ligger du nr. 1. KIU!  Peace

God overskuelig opsætning uden de store finesser.

Mht. dasmessi så fik jeg også en kommentar i min blog som vist hed:
"Vil sige dette er en god blog" 
Opstemt

Anderson08
Ynglingespiller

« Svar #27: 05 Aug 2008, 13:09 »

Du har næsten lige købt Bogdan Stancu, men d. 1.1.2008 skifter han til Brøndby?
¨Han viste sig ikke at være så god som jeg havde forventet så solgte ham fo 45 mil.

Manchester United FC

Always in my heart

Anderson08
Ynglingespiller

Sv: 6¤ Ulvene..,
« Svar #28: 05 Aug 2008, 14:17 »

Kampprogram

Banants - FCM 0-2
19.07.2007

FCM - Banants 1-1
02.08.2007

Uefa Cup  lodtrækning til første kvalrunde gik fremragende for FCM, da de trak Banants fra Armenien.
Midtjyderne skulle til Banants for at spille i deres første opgør og det så også lovene ud da der allerede efter 2 min. bliver vist rødt til Narek Melkonyan, og så er udeholdet i overtal. Det udnytter Jonas Borring og han bringer midtjyderne på 0-1. Ulvene presser på og det ser også ud til at have en effekt, da Cesar Santin sender bolden i kassen og så står der 0-2, som også er kampens slutresultat. Små to uger senere skulle Banants så forsøge at rette op på deres dårlige resultat i første opgør. Men det er dog midtjyderne der kommer på tavlen først da Cesar Santin efter 9 min. placere bolden inde bag træværket, og så står det 1-0. Men i slutningen af første halvleg udligner Levon Adamyan til 1-1, som også er slutresultatet.

FCM - Mattersburg 0-1
16.08.2007

Matterburg - FCM 1-4
30.08.2007

Så var det lodtrækningen til anden kvalrunde, og der trækker midtjyderne den østrigste klub Mattersburg.
Og det starter ikke godt for midtjyderne da de på hjemmebane taber 0-1 til gæsterne. Og så havde mange jo troet at Ulvene var ude af Uefa Cuppen, men da midtjyderne så skulle til Østrig og spille, begyndte de virkelig at spille fodbold. Cesar Santin banker 4 kasser ind mens, Patrick Bürger kun kan nøjes med en, og det giver midtjyderne en sejr med fra Østrig på 1-4 og en samlet sejr på 4-2. Efter et dårligt resultat på hjemmebane lykkedes det dog midtjyderne at gå videre til 1. runde i Uefa Cuppen.

Rosenborg BK - FCM 7-1
20.09.2007

FCM - Rosenborg BK 2-3
04.10.2007

I lodtrækningen til 1. runde trak vi Rosenborg BK. Og Rosenborg plejer at være et stærkt hold, men vi troede stadig på at vi kunne gå videre, vi skulle bar have et godt udgangspunkt. Det første opgør skulle spilles i Norge på Lerkendal Stadion, og midtjyderne var tændte til denne kamp. Men det hele endte med at FCM kunne rejse hjem med en ordentlig nedtur og muligvis en billet ud af Uefa Cuppen da de tabte 7-1. Rosenborg's Marek Sapara viste sig rigtig frem ved at score 4 af de 7 mål som Rosenborg fik scoret. Andet opgør i Herning var knap så spændende da midtjyderne stillede op med reserver. De formåede dog at holde Rosenborg fra at score 7 mål men de tabte stadig kampen 2-3, og det sendte midtjyderne ud med en samlet score på 3-10. "Nu skal jeg så bar kosentrere mig om ligaen og sørger for at vi kan få et godt resultat i Ligaen" sagde Midtjylland bossen Christian Bundgaard.
« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 13:50 af Anderson08 » Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Krellz
Landsholdsspiller

Sv: 6¤ Ulvene..,
« Svar #29: 05 Aug 2008, 14:36 »

Jeg kan godt li' din opstætning, den er meget overskuelig.Skidt at du taber 1. kamp til Mattersburg og at du taber første kamp til Rosenborg så stort er chokerende.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010