patrick J
|
|
Kommer der snart en ny update?
Det er en super spændende blog syntes jeg.
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Kommer du snart videre FCK88?
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Spillet er videregivet til Andersfa123 da min "idiotiske" far slukkede for min com her forleden dag.. og havde ikk gemt spillet.. så spillet har ikke været gemt.. dermed forsvinder alle resultaterne fra min "regeringsperiode" som Rainer Hasler i FC Vaduz.. beklager meget og tak til dem der har fulgt spillet under min periode.. mvh. FCK88
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
Culés
Gæst
|
|
Spillet er videregivet til Andersfa123 da min "idiotiske" far slukkede for min com her forleden dag.. og havde ikk gemt spillet.. så spillet har ikke været gemt.. dermed forsvinder alle resultaterne fra min "regeringsperiode" som Rainer Hasler i FC Vaduz.. beklager meget og tak til dem der har fulgt spillet under min periode.. mvh. FCK88
Virkelig surt  Så bliver man altså lidt bitter.
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Virkelig surt  Så bliver man altså lidt bitter.Kan du sige MEGET BITTER?? 
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
Django1337
|
|
kmi fck88, er du stadig frisk når turen kommer til dig igen? 
|
|
|
|
Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Ja så er det blevet min tur. Jeg er ikke gået igang endnu.
Og hvis du er frisk som Django spørger dig om, kan jeg godt sende 5. sæson til dig når jeg har spillet den?
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Ja så er det blevet min tur. Jeg er ikke gået igang endnu.
Og hvis du er frisk som Django spørger dig om, kan jeg godt sende 5. sæson til dig når jeg har spillet den?
Jamen det er jeg da falke.. smid bare spillet til mig når du har spillet 4.sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
Django1337
|
|
Sweet at i har fundet ud af det, KUTGW drenge!  Et stemningsbillede fra Rheinpark 
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Da det nu er blevet min tur til at spille en sæson er jeg nu gået igang med det save jeg modtog. Jeg har fået kigget lidt på truppen og har fået sat start 11'eren. Dog mangler der en spiller som skal spille offensiv midt centralt, men han er desværre skadet. Transfers behøves ikke, da jeg mener vores trup er stærk nok til enten at vinde ligaen eller mindst at komme op og kæmpe om titlen. Klubben er medieprogsoneret til at blive nummer 3, og det forventer jeg også at vi mindst bliver. Ønsk mig held og lykke 
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Så er alle venskabskampene spillet og jeg vil godt sige at jeg er mere end tilfreds! 6 kampe spillet, og 6 kampe er vundet. Her er et SS at resultaterne: http://i36.tinypic.com/9av3nb.jpgJeg vil vende tilbage når de 2 kvalrunder i Uefa Cuppen er spillet. Modstanderen er Hibernians og det skal nok blive en spændene kamp. Ses! 
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Super god start! Virkelig klasse at du vinder over Sampdoria
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
Django1337
|
|
Ønsk mig held og lykke  Held & Løkke 
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Ja jeg lovede jo at komme med en update efter den første kvalrunde var spillet og her kommer den så. Man kan godt kalde FC Vaduz et bundhold som er i toppen. Det føles ihvertfald sådan. Vi spiller rigtig godt og jeg syntes det går godt. Vi gik videre i Uefa Cuppen med en samlet score på 11-0 og vi skal møde Banik Ostrava i 2. runde. I ligaen går det også godt. Vi ligger nummer 5 med en kamp i underskud. Her er lidt SS: ResultaterStillingenJeg kommer med en update når 2. runde er spillet af kval..
|
|
|
|
|
|
|
|
Django1337
|
|
Fin start  KIU