home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Den bedste spiller i SAS
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er suppens bedste spillere. stem en til hver kæde dvs. i har 4 stemmemuligheder
Arek Onyszko
jesper Christiansen
Kevin Stuhr
MVS (Schlebrugge)
Ulrik Laursen
Michael Jakobsen
Håland
Grønkjær
Farnerud
Thomas Kristensen
Zimling
Borring
Thygesen
Gislason
Augustinussen
Hutchinson
Sionko
Holmen
Nygaard
Ailton
Fall
junior
Curth
Farlige frank
Nordstrand
Duncan
Anden (Målmand)
Anden (Forsvar)
Anden (Midtbane)
Anden (Angriber)
Djemba Djemba

Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Den bedste spiller i SAS  (Læst 8950 gange)
Elmander9
Landsholdsspiller

Sv: Den bedste spiller i SAS
« Svar #45: 08 Aug 2008, 20:28 »

Målmand: Arek Onyszko.. Hans præstationer er i top hver gang! Han er på pletten hele tiden.. Læser spillet godt og hans indflydelse.. Har fremragende redninger i de store kampe. Og derfor syntes jeg at han er den bedste keeper!

Forsvar: Michael Jacobsen.. Sas-ligaens bedste forsvar for han har det hele. Hurtighed, markerer genialt. Læser spillet rigtigt. Også har han potientale til at spille i udlandet. AaB er heldig at have sådan en genial forsvar!! Hvis ikke Augu ikke havde været i AaB så ville Jacobsen med 110 % sikkert haft anførerbindet..

Midtbane: Djemba-Djemba.. Han ruller alle. Sas-ligaens Ronaldinho!! Har ikke set så meget, så kan ikke begrunde. Men af de kampe jeg har set. Har han gjort fremragende skridt!!

Angriber: Jeppe Curth.. Han har seriøst målnæse!! Alle målmænd frygter Curth.. Han har teknik, pænt hurtig.. Også står han de rigtige steder, på det rette tidspunkt! Igen en AaB kan værer glad for!

-Det var min mening! Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #46: 08 Aug 2008, 20:35 »

Målmand: Arek Onyszko er som altid en god sidste skanse, men også Jesper Christiansen er sikker, fremtidens vil helt klart blive Stenild som i mine øjne, er et kæmpe talent.

Forsvar: Michael Jacobsen er en suveræn spiller, men også Bøgelund og Schlebrügge læner sig op af denne pris, som er sværd at give ud.

Midtbane: Augu er en fantastisk fighter, og han gør det altid godt, Absalonsen og Djemba-Djemba er dog også gode i mine øjne.

Angreb: Vil umildbart sige Saganowski, men da jeg ikke har set ham meget, er Curth, Ailton og ikke mindst Fall inde i billedet.

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #47: 08 Aug 2008, 20:37 »

Fine valg Elmander, men at kalde DD for Ronaldinho er jo til grin. De to typer er jo så langt fra hinanden som overhovedet muligt.

Yoggi, hvordan kan du tage Saganowski når du ikke kender manden, det er jo også useriøst.
« Seneste Redigering: 08 Aug 2008, 20:39 af Batistuta » Logged

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #48: 08 Aug 2008, 20:39 »

Fine valg Elmander, men at kalde DD for Ronaldinho er jo til grin. De to typer er jo så langt fra hinanden som overhovedet muligt.

Jeg sagde at han var SAS-LIGAENS Ronaldinho.. Ikke at han minder om ham!!

Det er jo ham der dribler godt og det.. Ligesom at i Spanien er det Ronaldinho som dibler mest? Thumbs Up

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #49: 08 Aug 2008, 20:41 »

Jeg sagde at han var SAS-LIGAENS Ronaldinho.. Ikke at han minder om ham!!

Det er jo ham der dribler godt og det.. Ligesom at i Spanien er det Ronaldinho som dibler mest? Thumbs Up

Djemba er da ikke en der ligger og dribler rundt?

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #50: 08 Aug 2008, 20:43 »

Han tryller da? Det må du da indrømme?? Opstemt

Yoggidk
Gæst

« Svar #51: 08 Aug 2008, 20:45 »

<
Han tryller overhovedet ikke, men spiller meget sikkert.

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 08 Aug 2008, 20:45 »

Jeg synes bare han er rigtig god. Altid fri og bold sikker...

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #53: 08 Aug 2008, 20:46 »

Kan være jeg blander ham med en anden!! Opstemt  Men ja han er ret boldsikker og altid fri.. Men hva syntes i til mine andre Valg? Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #54: 09 Aug 2008, 01:56 »

Målmand: Karim Zaza - iskold keeper, som imo har været blandt de bedste de seneste sæsoner.
Forsvar: Max von Schlebrügge - begrundelse behøves næppe
Midtbane: Tidiane Sané - fantatisk spiller til, at føre bolden fremad og så scorer han tilmed et par flotte kasser ind i mellem
Angreb: Jeppe Curth - farlig som en i helvede! Få nu øjnene op for ham, MO!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #55: 09 Aug 2008, 02:10 »

Målmand: Jesper Christiansen:
Stabil over flere sæsoner i København, og trods sin formnedgang i det sidste år, er han stadig den bedste. Hiver fantastiske redninger frem når der er mest brug for dem. Han er derudover en stærk personlighed, og en mand, som man vil elske at have som målmand på sit hold. Så er man nogenlunde sikret bagude.
Forsvar: Max von Schlebrügge:
Stærk spiller, desværre. God på låget, skide hurtigt, en ledertype, og topscorer for Brøndby. Skide godt køb, har alt det, som Brøndby jo har sukket efter igennem deres krise periode.
Midtbane: Libor Sionko:
Eneste lynspunkt i København i kampen mod Esbjerg. Han er garant for at skabe mindst 3 chancer per kamp, han fighter, skyder skide godt, har fint overblik, er hurtigt og slår farlige indlæg. En spiller der er dejlig at have, og som jeg ser som bedre end Grønkjør, fordi Libor går den direkte vej!
Angreb: Jeppe Curth:
Lille angriber, derfor er han selvfølgelig hurtig, og han er træfsikker. Men utroligt nok er han fysisk stærk også, og han formår at opsnappe mange bolden i feltet, og score maneg hål med skalden. En helt igennem giftigt angriber!

DavidMadsen
Manager

« Svar #56: 09 Aug 2008, 02:18 »

Målmand: Kevin Stuhr Ellegård:
Har for alvor bevist sit værd de senere sæsoner.
Forsvar: Mark Howard:
Har spillet utroligt stabilt.
Midtbane: Tidiane Sané/Eric Djemba-Djemba:
Tidiane Sané spiller fantastisk for tiden.
Djemba-Djemba spiller sikkert, men godt fodbold!
Angriber: (Det bliver Marek Saganowski, når han kommer igang) Men indtil, og måske efter, Djiby Fall!
Ingen tvivl, Djiby Fall er FLYVENDE. Han har scoret i 13 ud af 19 kampe hos OB, deraf vist nok 6, i alle turneringer bare i år!

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010