home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1763 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Blues
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: The Blues  (Læst 7314 gange)
FCK88
Manager

Sv: The Blues
« Svar #30: 31 Jul 2008, 02:38 »

Tror sku ikk lige du har læst den FCK88 ... Den er om Man City  funny

Jeg er lidt træt skal vi sige det... crazy

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #31: 31 Jul 2008, 02:39 »

Jeg er lidt træt skal vi sige det... crazy

Eller osse spammer du bare en del  Thumbs Up

FCK88
Manager

« Svar #32: 31 Jul 2008, 02:40 »

Eller osse spammer du bare en del  Thumbs Up

Nej det gør jeg ikke Wink .. hvis du mener noget andet tager vi den over PB Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Bave
Gæst

« Svar #33: 01 Aug 2008, 00:45 »

Du har sgu skrevet en okay blog Bave.. KUTGW og lad mig endelig høre mere fra City Of Manchester Stadium inden alt for længe Wink

Tak glæder mig at du følger med
« Seneste Redigering: 01 Aug 2008, 12:08 af Bave » Logged

vondracek
Gæst

« Svar #34: 01 Aug 2008, 00:56 »

Det er da noget af en fin blog du har fået stablet dig på benene, Bave!

Grafikken er ganske simpel uden de helt store effekter, hvilket jeg hælder mest til, så jeg har ikke rigtig noget at komme efter der. Dog savner jeg - ligesom Rooland gør - et par facts om diverse kampe, når du skriver om dem. Det kunne være dejligt med lidt information om opstillingerne eller noget andet som sætter prikket over i'et. Ellers er jeg ret imponeret, og det er nogle spændende handler du har gjort dig.

Glæder mig til mere. Keep it up! :-)
« Seneste Redigering: 01 Aug 2008, 00:58 af vondracek » Logged

Yoggidk
Gæst

« Svar #35: 01 Aug 2008, 19:51 »

Bave...

Ja altså, nu har jeg lige læst din seneste update, og er helt vild med din enkelthed, og ikke mindst dit skriftlige niveau, som ligger ret højt. Grafikken er som sagt enkel, og meget overskueligt, som jeg er meget vild med.

Og er forresten også helt vild med klubvalget, og dine indkøb, og resulterne er vel Ok, altså venskabskampene Smiley

//Yoggi

Bave
Gæst

« Svar #36: 01 Aug 2008, 20:08 »

Det er da noget af en fin blog du har fået stablet dig på benene, Bave!

Grafikken er ganske simpel uden de helt store effekter, hvilket jeg hælder mest til, så jeg har ikke rigtig noget at komme efter der. Dog savner jeg - ligesom Rooland gør - et par facts om diverse kampe, når du skriver om dem. Det kunne være dejligt med lidt information om opstillingerne eller noget andet som sætter prikket over i'et. Ellers er jeg ret imponeret, og det er nogle spændende handler du har gjort dig.

Glæder mig til mere. Keep it up! :-)

Mange tak Smiley
Men mener du f.eks. links til de to startopstillinger ?

Bave...

Ja altså, nu har jeg lige læst din seneste update, og er helt vild med din enkelthed, og ikke mindst dit skriftlige niveau, som ligger ret højt. Grafikken er som sagt enkel, og meget overskueligt, som jeg er meget vild med.

Og er forresten også helt vild med klubvalget, og dine indkøb, og resulterne er vel Ok, altså venskabskampene Smiley

//Yoggi

Mange tak Smiley

Bave
Gæst

« Svar #37: 02 Aug 2008, 01:46 »

2 ind 2 udlejet og 1 væk

Så er den sidste transfer måned overstået og truppen er blevet forstærket yderligere med to talenter.

<<Indkøb

Første indkøb er den 21 årige russer målmanden Igor Akinfeev, der er blevet hentet i CSKA Moskva for et beløb på 260 millioner kroner, men pengene er blevet brugt fornuftigt da den russiske landsholds spiller ifølge flere eksperter er en af de spillere man skal holde øje med i  fremtiden, og selvom han kun er 21 år gammel er han klubbens ældste målmand og allerede nu er sikret en plads i startopstillingen.
Akinfeev er blevet tildelt nr. 40.

Andet indkøb er den 20 årige franske fløj Jérémy Menez, der er hentet for et beløb for 155 millioner kroner i AS Monaco, den unge franske U-21 landsholdsspiller er kommet til klubben da han lige som Akinfeev er en af fremtidens spillere, men da Akinfeev går direkte ind i startopstillingen, så vil Menez fungere i et rotations system på de to fløje da han kan spille begge pladser.
Menez er blevet tildet nr. 18.

><Udlejning

Der er blevet udlejet to unge spillere, som ikke har været i nærheden af spilletid og skal udlejes for at kunne udvikle sig.

Først er Kasper Schmeichel taget til Leicester i 3 måneder for, at få lidt førsteholds erfaring da det med Igor Akinfeevs ankomst ikke så for godt ud.
opholdet kan forlænges hvis det skulle blive et succesrigt ophold.

Derefter er den 18 årige Felipe Caicedo blevet udlejet til Espanyol hele sæsonen ud, der vil han jagte en plads i startopstillingen, det har der ikke været mulighed for på The City of Manchester Stadium da de er godt besat på de pladser.

>>Salg

Det eneste salg i denne måned har været af Dietmar Hamann, der er vendt hjem til Tyskland i håb om mere spilletid, den 34 årige Defensive midtbanespiller har i de seneste måneder været, meget skuffet over manglende spilletid hvilket har gjort ham uvenner med Mark Hughes hvilket har resulteret i, at han er blevet solgt for 0 kroner til Dortmund.
« Seneste Redigering: 03 Aug 2008, 12:53 af Bave » Logged

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #38: 02 Aug 2008, 01:56 »

Fed blog, super indkøb.

dasmessi
Gæst

« Svar #39: 02 Aug 2008, 13:52 »

Super indkøb. God blog. Fin opsætning.  Smiley

Vinokourov
Manager

« Svar #40: 02 Aug 2008, 14:14 »

Hvilken klub blev Hamman solgt til?

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Bave
Gæst

« Svar #41: 02 Aug 2008, 14:43 »

Hvilken klub blev Hamman solgt til?

Det har jeg ikke fået skrevet Forlegen

Men Dortmund

Andreas93
Gæst

« Svar #42: 02 Aug 2008, 17:40 »

god update og rigtigt gode køb.

Bave
Gæst

« Svar #43: 02 Aug 2008, 18:08 »

Fed blog, super indkøb.

Super indkøb. God blog. Fin opsætning.  Smiley

god update og rigtigt gode køb.

Mange tak Smiley

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 03 Aug 2008, 03:55 »

Make room for Louis!

Ja, lille Bave, det ser jo faktisk ganske fornuftigt ud.

Din opsætning er ganske god, og det lader til at virke udmærket med de små overskrifter du har haft i den seneste update. Jeg vil dog råde dig til at bruge "fed" i dem, så dine "overskrifter" ikke ser for tynde ud. Rent udseendemæssigt. Og så må der ikke snige sig en sådan fejl ind, som der gjorde ved "udlejning".. det virker helt tumpet, og får det til at ligne at det ikke er ordentligt lavet.

For at gå videre til grafikken; så kan ikke rigtig sætte en finger på topbanneret. De billeder som du har valgt, ser også rigtig fine ud, dejligt simple, og tager ikke for meget fokus, lige som de skal være. Én ting jeg dog ikke er så vild med, er at du skriver spillernes numre i billedet. Det stjæler lidt fokus fra selve billedet. Men ikke noget betydeligt, som ødelægger helhedsindtrykket.

Du skriver enkelt og præcist. Over forholdsvis få linjer, får du os guidet igennem det meste, og jeg kunne ærlig talt godt savne, bare en lille smule mere tekst, da du jo egentlig skriver udmærket. Specielt synes jeg at "udlejning" er lidt tynd. Du lægger jo meget godt ud med "Indkøb", hvor der står de mest nødvendige informationer. Det kunne jeg også tænke mig at du gjorde ved Schmeichel osv. Men okay, indkøbene er også en hel del mere spændende.

Jeg glæder mig til at se, hvordan du vil tackle kampene. Hvordan du vil skrive dem. Det bliver spændende at følge Thumbs Up

Selvom dette indlæg måske var lidt halvkritisk, så vil jeg indrømme at jeg næsten med sikkerhed vil kigge ind, da jeg mener at du har et stort potentiale i denne blog. Jeg håber at ovenstående er med til at gøre din blog bedre.

Bliv ved, Bave.. bliv endelig ved! Thumbs Up

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010