home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Kan ikke gå ind i FM...
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Kan ikke gå ind i FM...  (Læst 2168 gange)
motZ
Gæst

Kan ikke gå ind i FM...
« : 13 Apr 2006, 12:22 »

Har brug for hjælp... Når jeg sætter Fm CD'en i sker der ingenting. Så prøver jeg at trykke på Football Manager ikonet. Der sker stadig ingenting.. Hjælp mig...

United-styrer
Gæst

Sv: Kan ikke gå ind i FM...
« Svar #1: 13 Apr 2006, 12:23 »

Sker der slet ingenting? Melder den ikke engang fejl, og siger, at den korrekte cd ikke er i drevet?

motZ
Gæst

« Svar #2: 13 Apr 2006, 12:28 »

Sker der slet ingenting? Melder den ikke engang fejl, og siger, at den korrekte cd ikke er i drevet?

Nej, intet...

United-styrer
Gæst

« Svar #3: 13 Apr 2006, 12:31 »

Nej, intet...

Det kunne tyde på, at der er opstået en fejl ved spillet. Prøv at snuppe en reinstaller Smiley

motZ
Gæst

« Svar #4: 13 Apr 2006, 12:33 »

Det kunne tyde på, at der er opstået en fejl ved spillet. Prøv at snuppe en reinstaller Smiley

Computeren har lige fået ominstalleret Windows... Også har jeg installeret FM lige efter..

United-styrer
Gæst

« Svar #5: 13 Apr 2006, 12:34 »

Computeren har lige fået ominstalleret Windows... Også har jeg installeret FM lige efter..

Okay. Det er stadig muligt, at der er opstået en fejl under installationen af FM. Det er et forsøg værd, at prøve igen Smiley

motZ
Gæst

« Svar #6: 13 Apr 2006, 12:35 »

Okay. Det er stadig muligt, at der er opstået en fejl under installationen af FM. Det er et forsøg værd, at prøve igen Smiley

Jeg prøver...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 14 Apr 2006, 09:48 »

Hvis du har formatteret computeren (geninstalleret windows), ville det være en god idé at sørge for at FM er fjernet HELT fra din computer før du geinstallerer den. Hvordan man gør det, kan du finde en guide om, i vores guide sektion.

Men hvor længe har du ventet efter at have trykket på FM ikonet? Ved mig går der ½-1 minut før selve FM starter, da den lige skal samle kræfter først Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

motZ
Gæst

« Svar #8: 17 Apr 2006, 09:32 »

Jeg ved ikke præcist hvor lang tid der går men der går meget lang tid..  Smiley

Nogen gange siger den at der er en forkert disk i drevet. Men det er kun efter jeg har trykket i lang tid...

motZ
Gæst

« Svar #9: 17 Apr 2006, 09:34 »

Hvis du har formatteret computeren (geninstalleret windows), ville det være en god idé at sørge for at FM er fjernet HELT fra din computer før du geinstallerer den. Hvordan man gør det, kan du finde en guide om, i vores guide sektion.

Men hvor længe har du ventet efter at have trykket på FM ikonet? Ved mig går der ½-1 minut før selve FM starter, da den lige skal samle kræfter først Wink

Jeg ved ikke præcist hvor lang tid der går men der går meget lang tid... Jeg kommer aldrig ind i det..

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 17 Apr 2006, 11:33 »

Jeg ved ikke præcist hvor lang tid der går men der går meget lang tid..  Smiley
Nogen gange siger den at der er en forkert disk i drevet. Men det er kun efter jeg har trykket i lang tid...

Har du overvejet at rense dit drev? Smiley

tturbo1
Manager

« Svar #11: 17 Apr 2006, 11:38 »

Eftersom han skriver at han lige har geninstalleret Windows har han vel også fået renset sit drev. XP formatterer i alt fald drevet inden den starter installationen.
Vil da også sige at det er da bare at geninstallerer spillet. Evt. afinstallerer det helt inden.

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 17 Apr 2006, 11:45 »

Eftersom han skriver at han lige har geninstalleret Windows har han vel også fået renset sit drev. XP formatterer i alt fald drevet inden den starter installationen.
Vil da også sige at det er da bare at geninstallerer spillet. Evt. afinstallerer det helt inden.

Jeg mente nu mere at rense hans CD/DVD-drev mere i fysisk forstand.. Smiley

motZ
Gæst

« Svar #13: 17 Apr 2006, 14:28 »

Nææh. Hvad skulle det hjælpe?  Huh

Dusty78DK
Manager

« Svar #14: 17 Apr 2006, 14:38 »

Hvis du har en musikafspiller (winamp, media player etc.) i gang mens du trykker på ikonet, så vil spillet ikke starte. Derfor er rådet først at sætte musikken i gang når du har startet spillet.

Jeg ved ikke om det hjælper på dit problem, men det var i hvert fald noget jeg oplevede engang.  Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010