home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Sas ligaens dårligste spiller
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Sas ligaens dårligste spiller
William Kvist
- 4 (6,3%)
Thomas Helveg
- 2 (3,2%)
Peter Madsen
- 10 (15,9%)
Ailton
- 9 (14,3%)
Ukpai
- 5 (7,9%)
Yakubu Akilu
- 1 (1,6%)
Cheikh Sarr
- 15 (23,8%)
SønderjyskE generalt
- 9 (14,3%)
Anden Skriv hvem i mener
- 8 (12,7%)
Antal Stemmer: 63

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Sas ligaens dårligste spiller  (Læst 10090 gange)
dasmessi
Gæst

Sv: Sas ligaens dårligste spiller
« Svar #30: 28 Jul 2008, 16:45 »

Jeg siger bare min mening, derfor behøver i da ikke kritisere det. Det er sku ikke fordi han er inde omkring landsholdet og det.

Chakana
Manager

« Svar #31: 28 Jul 2008, 16:50 »

Ja, han er nemlig en af de største backtalenter, sammen med Wass Hævet Øjenbryn

Arsenal Football Club

mui
Juniorspiller
**

« Svar #32: 28 Jul 2008, 17:41 »

Jeg synes at Randrup er meget bedre end FCK "talent" Kvist

verdenskrig
Manager

« Svar #33: 28 Jul 2008, 17:45 »

de spiller så to forskellige pladser Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

søgaard
Gæst

« Svar #34: 28 Jul 2008, 17:52 »

Jeg synes at Randrup er meget bedre end FCK "talent" Kvist
Nu kan disse to spillere ikke sammenlignes, da William Kvist spiller central midtbane, og Anders Randrup er højre back.. Det er måske lidt forhastet og udnævne sæsonen dårligeste spiller på nuværende tidspunkt, hvor der er spillet to runder. Spillere som Thorvaldsson, som er blevet råbt op om, han ville blive en stjerne i Sas-ligaen, men det jeg har set til ham, så har han ikke fået noget ud af sit arbejde. Martin Vingaard har indtil videre ikke spillet op til sit niveau fra sidste sæson, som gjorde ham eftertragtet. Derimod er jeg overrasket over, at SønderjydskE og Vejle har været ok med i deres kampe, og begge var dominerende i deres kampe i weekenden, og især Vejle spillede en god omgang fodbold med Delani, som den store stjerne.

verdenskrig
Manager

« Svar #35: 28 Jul 2008, 18:03 »

Nu kan disse to spillere ikke sammenlignes, da William Kvist spiller central midtbane, og Anders Randrup er højre back.. Det er måske lidt forhastet og udnævne sæsonen dårligeste spiller på nuværende tidspunkt, hvor der er spillet to runder. Spillere som Thorvaldsson, som er blevet råbt op om, han ville blive en stjerne i Sas-ligaen, men det jeg har set til ham, så har han ikke fået noget ud af sit arbejde. Martin Vingaard har indtil videre ikke spillet op til sit niveau fra sidste sæson, som gjorde ham eftertragtet. Derimod er jeg overrasket over, at SønderjydskE og Vejle har været ok med i deres kampe, og begge var dominerende i deres kampe i weekenden, og især Vejle spillede en god omgang fodbold med Delani, som den store stjerne.

Den må du gerne uddybe for jeg syntes han gjorde det godt i går Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

søgaard
Gæst

« Svar #36: 28 Jul 2008, 18:08 »

Den må du gerne uddybe for jeg syntes han gjorde det godt i går Smiley
Skal jeg da nok Smiley
Det jeg så af kampen, så kæmpede han selvfølgelig som han plejer, men han får slet ikke så meget ud af det, som sidste sæson, hvor han var Esbjergs bedste. Han havde en del nemme boldtab i går, og manglede lige de sidste 10% for at være oppe i omdrejninger. Men husk, jeg ikke har sagt, han er Sas-ligaens dårligeste, men bare en af dem, der har skuffet mig indtil videre Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #37: 28 Jul 2008, 18:15 »

Skal jeg da nok Smiley
Det jeg så af kampen, så kæmpede han selvfølgelig som han plejer, men han får slet ikke så meget ud af det, som sidste sæson, hvor han var Esbjergs bedste. Han havde en del nemme boldtab i går, og manglede lige de sidste 10% for at være oppe i omdrejninger. Men husk, jeg ikke har sagt, han er Sas-ligaens dårligeste, men bare en af dem, der har skuffet mig indtil videre Wink

Hehe så har vi set en lidt forskellig kamp Wink...

Syntes han var en af esbjergs bedste, og syntes han kom fri på kanten mange gange, og smed gode indlæg ind... Syntes nærmere at du burde være skuffet af bech, og thorvaldsson... For deres indsats var ikke bestået... Bech ser man ik, og thorvaldsson er godt nok uskarp når han får chancen Smiley Peace

Cool

søgaard
Gæst

« Svar #38: 28 Jul 2008, 18:19 »

Hehe så har vi set en lidt forskellig kamp Wink...

Syntes han var en af esbjergs bedste, og syntes han kom fri på kanten mange gange, og smed gode indlæg ind... Syntes nærmere at du burde være skuffet af bech, og thorvaldsson... For deres indsats var ikke bestået... Bech ser man ik, og thorvaldsson er godt nok uskarp når han får chancen Smiley Peace
Kan godt være det bare er mine forventninger der er for høje til ham Wink Jeg har også skrevet om Thorvaldsson, hvis du kigger efter Wink Jesper Bech var heller ikke blandt banens bedste, men han er aldrig spilleren, som giver farlige bolde væk eller laver nogle kostbare fejl. Derimod var jeg overrasket over Jesper Lange's indhop i går, hvor han gjorde det godt, og selvom jeg aldrig har brudt mig om ham, så gjorde han det godt, den tid han var inde Smiley

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #39: 28 Jul 2008, 18:24 »

Dem på listen er jo faktisk gode.. ja, de har skuffet fælt det fleste af dem. men hvis man skal finde den ringste skal det være en der alle dage har været ringe.. nogen man faktisk ikke ligger mærke til eller dem der altid laver fejl på fejl.., Ailton er ikk ringe og har aldrig været det. og det gælder også for mange af de andre på listen..

mui
Juniorspiller
**

« Svar #40: 28 Jul 2008, 18:33 »

Jeg ved godt at de ikke er de dårligste men ud fra deres protientale spiller de ikke godt på nær Kvist og Yakubu Akilu

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #41: 28 Jul 2008, 18:37 »

Så kald tråden de mest skuffende spillere eller noget..

mui
Juniorspiller
**

« Svar #42: 28 Jul 2008, 18:42 »

nej for kvist er dårlig synes jeg og meningen var at finde ud af om hvem i andre synes

Shaft
Manager

« Svar #43: 28 Jul 2008, 18:44 »

Kvist er sgu da ikke en af de dårligste i ligaen ! Det vil alle og enhver skrive under på, selv Brøndby fans. Derfor skal han ikke "nomineres" og tråden navn er stadig til grin.

verdenskrig
Manager

« Svar #44: 28 Jul 2008, 18:48 »

Kvist er bestemt ikke blandt de bedste.. Men heller ikke dårligste.. I min bog er han en gennemsnitslig superligaspiller Smiley

Cool

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010