home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Forlænger King Carlos??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Tror du King Carlos forlænger sin kontrakt med Team CSC Saxobank??  (Afstemning slut: 11 Aug 2008, 10:48)
Ja..
- 27 (81,8%)
Nej..
- 0 (0%)
Ved ikk men håber..
- 4 (12,1%)
Ved ikk men håber ikke..
- 2 (6,1%)
Antal Stemmer: 33

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Forlænger King Carlos??  (Læst 8570 gange)
mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Forlænger King Carlos??
« : 28 Jul 2008, 10:48 »

Heey Freaks..

Jeg vil lige høre om i tror King Carlos forlænger sin kontrakt med Team CSC Saxobank..

Opdateres 2-3 gange om dagen.. Thumbs Up

1. Ja. = 20 Stemmer.

2. Nej. = 0 Stemmer.

3. Ved ikke men håber.= 4 Stemmer.

4 Ved ikke men håber ikke. = 1 Stremmer.

I er meget velkommen til og begrunde jeres svar..  Wink

/ Mathias O..



« Seneste Redigering: 28 Jul 2008, 13:34 af mathias o » Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #1: 28 Jul 2008, 10:51 »

Ja, det tror jeg helt sikkert, at han gør. Han virker meget tilfreds med at være hos Team CSC Saxo Bank, og med en lønforhøjelse i vente kan jeg ikke se, hvorfor han skulle skifte.

Et eller andet sted synes jeg dog, det kunne være sjovt, hvis han smuttede. Så skulle Riis til at forme sin næste kaptajn, og ham kender vi allerede navnet på. Jeg tror måske endda, at Andy Schleck vil være stærkere end Carlos Sastre næste år, men man kan ikke bede en regerende Tour-konge om at agere hjælperytter.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2008, 10:58 af United-styrer » Logged

mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #2: 28 Jul 2008, 10:54 »

Ja, det tror jeg helt sikkert, at han gør. Han virker meget tilfreds med at være hos Team CSC Saxo Bank, og med en kontraktforlængelse i vente kan jeg ikke se, hvorfor han skulle skifte.

Et eller andet sted synes jeg dog, det kunne være sjovt, hvis han smuttede. Så skulle Riis til at forme sin næste kaptajn, og ham kender vi allerede navnet på. Jeg tror måske endda, at Andy Schleck vil være stærkere end Carlos Sastre næste år, men man kan ikke bede en regerende Tour-konge om at agere hjælperytter.
Det er jeg helt enig i.. Jeg syntes også det ville være sjovt vis han smuttede så Riis skulle til og vælge en ny kaptain som jeg håber så ville blive andy Thumbs Up..
Logged


-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #3: 28 Jul 2008, 11:00 »

Ja, det tror jeg helt sikkert, at han gør. Han virker meget tilfreds med at være hos Team CSC Saxo Bank, og med en kontraktforlængelse i vente kan jeg ikke se, hvorfor han skulle skifte.

Et eller andet sted synes jeg dog, det kunne være sjovt, hvis han smuttede. Så skulle Riis til at forme sin næste kaptajn, og ham kender vi allerede navnet på. Jeg tror måske endda, at Andy Schleck vil være stærkere end Carlos Sastre næste år, men man kan ikke bede en regerende Tour-konge om at agere hjælperytter.

Helt enig. Jeg tror ikke på, at Sastre kan gentage succesen. Jeg er stadig lidt paf over, at han formåede at vinde. På sigt er der langt mere perspektiv i at satse på Schleck-brødrene. Specielt Andy. Spørgsmålet er, om de kan forbedre deres enkeltstart nok på et år til at kunne være seriøse udfordrere. Set i det perspektiv kunne det måske være fint at holde fast i Sastre, således at man reelt har 3 potentielle udfordrere til næste år. Hvis man kan undgå interne strdigheder, that is. Schleckerne har formodentlig også nogle ambitioner.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #4: 28 Jul 2008, 11:05 »

Helt enig. Jeg tror ikke på, at Sastre kan gentage succesen. Jeg er stadig lidt paf over, at han formåede at vinde. På sigt er der langt mere perspektiv i at satse på Schleck-brødrene. Specielt Andy. Spørgsmålet er, om de kan forbedre deres enkeltstart nok på et år til at kunne være seriøse udfordrere. Set i det perspektiv kunne det måske være fint at holde fast i Sastre, således at man reelt har 3 potentielle udfordrere til næste år. Hvis man kan undgå interne strdigheder, that is. Schleckerne har formodentlig også nogle ambitioner.

Andy Schleck er jo sådan set (under normale omstændigheder) ikke ret meget dårligere end Carlos Sastre på enkeltstarter. Og jeg er enig med dig; jeg tror, Carlos Sastres triumf var et 'one hit wonder'. Han har altid været en fabelagtig bjergrytter, men han har aldrig været rigtig tæt på at vinde Touren før. Andy Schleck har rykket sig meget fra sin andenplads i Giro'en og til nu. Hvis han kan fortsætte den udvikling, så synes jeg, han er et bedre bud på Tour de France 2009-sejren end Carlos Sastre.

Og ja, man skal også passe på, at man ikke "sylter" Andy Schleck, for det ville være langt værre at miste ham end at miste Carlos Sastre.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #5: 28 Jul 2008, 11:14 »

Enig med United-styrer - Det kunne faktisk være rigtig sjovt, hvis Carlos smuttede. Men tror ikke Andy ville være kaptajn så. Ja - Han er overlegen i Bjergene, nogle dage. Husk lige Hautacam! Sådan en dag, må en kaptajn bare ikke have. Så skal man lave en Floyd Landis, men der skal man bruge noget lykkemiddel. (:

Så ser jeg mere Frank Schleck som kaptajn næste år. Han skal bare blive bedre til tidskørsel. Men husk lige hvad Riis gjorde ved Basso. Nogle måneder i en vindtunnel, så blev Basso faktisk en af de bedste tidskører. Det kunne man sagtens gøre ved Frank Schleck. Frank er meget mere stabil end Andy.

Men håber ikke Carlos smutter, han er en superrytter..
Logged

mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #6: 28 Jul 2008, 11:21 »

Enig med United-styrer - Det kunne faktisk være rigtig sjovt, hvis Carlos smuttede. Men tror ikke Andy ville være kaptajn så. Ja - Han er overlegen i Bjergene, nogle dage. Husk lige Hautacam! Sådan en dag, må en kaptajn bare ikke have. Så skal man lave en Floyd Landis, men der skal man bruge noget lykkemiddel. (:

Så ser jeg mere Frank Schleck som kaptajn næste år. Han skal bare blive bedre til tidskørsel. Men husk lige hvad Riis gjorde ved Basso. Nogle måneder i en vindtunnel, så blev Basso faktisk en af de bedste tidskører. Det kunne man sagtens gøre ved Frank Schleck. Frank er meget mere stabil end Andy.

Men håber ikke Carlos smutter, han er en superrytter..
Jeg tror Riis vil gåre alt vad han kan for at beholde Carlos.. Han er en fantastisk rytter i mine øjne..
Det ville være synd vis han smytter Græder
Logged


Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #7: 28 Jul 2008, 11:25 »

Helt enig. Carlos er en unik rytter.
Men han er bedre som hjælperytter
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #8: 28 Jul 2008, 11:32 »

Fränk har langt store mentale "problemer" ment i den forstand at han simpelthen ikke tror på sig selv. Jeg kan ikke se, at han skulle kunne egne sig som kaptajn på nogen måde - ikke i tre uger i Frankrig i hvert fald.

Om Sastre vinder igen, ved jeg ikke helt. Man skal huske på at Contador, Leipheimer og Klöden pludselig er med, samtidigt med at Menchov får hjælp fra Gesink, der er yderst kompetent. Det er derfor ikke sikkert at CSC er de bedste næste år, og derfor kan de ikke bare lukke det hele i bjergene - dertil skal de være bedre på enkeltstart, da både Leipheimer og Klöden er fantastiske til det, mens Contador er stærkere end Carlos, Andy og Fränk.

Jeg tror dog uden tvivl, at Andy har godt af at være hjælperytter næste år igen. Ingen grund til at smide ham for tidligt ind i et stort pres: det skal stille og roligt opbygges. Dette tror jeg også uden tvivl Riis ved.

Og Carlos.. ja, han bliver uden tvivl, nu hvor ONCE ikke eksisterer mere. Jeg kan ikke se, hvor han skulle skifte hen.
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #9: 28 Jul 2008, 11:35 »

Tinkoff har jo meldt sig på banen overfor Sastre, og med et budget som er over dobbelt så stort som CSC's så kan de sagtens matche CSC økonomisk, men Saste virker som om han har det godt på holdet, så mon ikke han forlænger aftalen hvis Bjarne lover at han er Tour-kaptajn næste år.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #10: 28 Jul 2008, 11:36 »

Enig med United-styrer - Det kunne faktisk være rigtig sjovt, hvis Carlos smuttede. Men tror ikke Andy ville være kaptajn så. Ja - Han er overlegen i Bjergene, nogle dage. Husk lige Hautacam! Sådan en dag, må en kaptajn bare ikke have. Så skal man lave en Floyd Landis, men der skal man bruge noget lykkemiddel. (:

Så ser jeg mere Frank Schleck som kaptajn næste år. Han skal bare blive bedre til tidskørsel. Men husk lige hvad Riis gjorde ved Basso. Nogle måneder i en vindtunnel, så blev Basso faktisk en af de bedste tidskører. Det kunne man sagtens gøre ved Frank Schleck. Frank er meget mere stabil end Andy.

Men håber ikke Carlos smutter, han er en superrytter..

Undskyld mig, men så har du altså ikke set ret meget andet end dette års Tour.

Det er ikke karakteristisk for Andy at gå ned på en bjergetape. Han har kørt to store tours, og man bliver ikke nummer to i Giro d'Italia, hvis man ikke er stabil. Han gik sukkerkold på Hautacam, men jeg vil vove at påstå, at Andy er langt mere stabil og i øvrigt en bedre bjergrytter end brormand.

Man kunne jo også tydeligt se, at Andy var den stærkeste i alperne, og man sad næsten og ønskede, at de kunne bytte ben, så Frank kunne tage de fornødne minutter. Andy er en bedre temporytter, bjergrytter og etapeløbsrytter med alt, hvad det indebærer, ikke mindst den mentale del, som JG omtaler. Frank Schlecks domæne er stadig først og fremmest Ardenner-klassikerne.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #11: 28 Jul 2008, 11:39 »

Fränk har langt store mentale "problemer" ment i den forstand at han simpelthen ikke tror på sig selv. Jeg kan ikke se, at han skulle kunne egne sig som kaptajn på nogen måde - ikke i tre uger i Frankrig i hvert fald.

Om Sastre vinder igen, ved jeg ikke helt. Man skal huske på at Contador, Leipheimer og Klöden pludselig er med, samtidigt med at Menchov får hjælp fra Gesink, der er yderst kompetent. Det er derfor ikke sikkert at CSC er de bedste næste år, og derfor kan de ikke bare lukke det hele i bjergene - dertil skal de være bedre på enkeltstart, da både Leipheimer og Klöden er fantastiske til det, mens Contador er stærkere end Carlos, Andy og Fränk.

Jeg tror dog uden tvivl, at Andy har godt af at være hjælperytter næste år igen. Ingen grund til at smide ham for tidligt ind i et stort pres: det skal stille og roligt opbygges. Dette tror jeg også uden tvivl Riis ved.

Og Carlos.. ja, han bliver uden tvivl, nu hvor ONCE ikke eksisterer mere. Jeg kan ikke se, hvor han skulle skifte hen.

Frank's mentalitet problemer, forsvinder mere og mere. Det er slet ikke som sidste år. Han udvikler sig hurtigt fortiden - og kan sagtens se ham som Kaptajn næste år, hvis Bjarne begynder at trylle med ham - som han gjorde med Basso.

Men ja - Astana har et uhyggeligt hold. Men deres minus er - Tre perfekte kaptajner - som ikke vil hjælpe hinanden. Kan huske Vinukorov & Kloden. det gik da helt af helvede til.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #12: 28 Jul 2008, 11:41 »

Tinkoff har jo meldt sig på banen overfor Sastre, og med et budget som er over dobbelt så stort som CSC's så kan de sagtens matche CSC økonomisk, men Saste virker som om han har det godt på holdet, så mon ikke han forlænger aftalen hvis Bjarne lover at han er Tour-kaptajn næste år.

Tinkoff er jo et meget suspekt hold. Jeg tror ikke på, at Sastre skifter der til.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #13: 28 Jul 2008, 11:45 »

Undskyld mig, men så har du altså ikke set ret meget andet end dette års Tour.

Det er ikke karakteristisk for Andy at gå ned på en bjergetape. Han har kørt to store tours, og man bliver ikke nummer to i Giro d'Italia, hvis man ikke er stabil. Han gik sukkerkold på Hautacam, men jeg vil vove at påstå, at Andy er langt mere stabil og i øvrigt en bedre bjergrytter end brormand.

Man kunne jo også tydeligt se, at Andy var den stærkeste i alperne, og man sad næsten og ønskede, at de kunne bytte ben, så Frank kunne tage de fornødne minutter. Andy er en bedre temporytter, bjergrytter og etapeløbsrytter med alt, hvad det indebærer, ikke mindst den mentale del, som JG omtaler. Frank Schlecks domæne er stadig først og fremmest Ardenner-klassikerne.

Nej - så ikke Giroen. Sikkert derfor jeg kan tage fejl i det jeg siger.
Men tror Andy brug for et år mere som hjælperytter - kan sagtens være han ikke selv, stiller sig tilfreds. Men tror det er det mere sikkert at lade ham tage et år mere i "lære".

Men du har sikkert ret - Kan sagtens se Andy vinde Touren næste år. Selvfølgelig kun ærgeligt, og manglede rutine at han gik død på Hautacam.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Forlænger King Carlos??
« Svar #14: 28 Jul 2008, 11:46 »

Frank's mentalitet problemer, forsvinder mere og mere. Det er slet ikke som sidste år. Han udvikler sig hurtigt fortiden - og kan sagtens se ham som Kaptajn næste år, hvis Bjarne begynder at trylle med ham - som han gjorde med Basso.

Men ja - Astana har et uhyggeligt hold. Men deres minus er - Tre perfekte kaptajner - som ikke vil hjælpe hinanden. Kan huske Vinukorov & Kloden. det gik da helt af helvede til.

Fränk har altså vitterligt ikke de evner der skal til, for at være kaptajn. Vindtunel eller ej: enkeltstart er noget, der ligger meget fjernt for ham, og først og fremmest ville han aldrig kunne tackle en sidste enkeltstart som Carlos gjorde, og dernæst vil han ikke kunne egne sig som leder - det har ikke troen på.

Og Astana.. ja, de vandt da i hvert fald Giro d'Italia hvor alle tre var med.. der var ingen problemer der, så hvorfor det skulle være et minus kan jeg ikke se..
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010