home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:37:57 susankeaton Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 522 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dilemma!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dilemma!  (Læst 790 gange)
Grasshoppers
Landsholdsspiller

Dilemma!
« : 26 Jul 2008, 13:08 »

Jeg har brug for hjælp! Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal.
Jeg er manager i Shakhtar Donetsk og der er vinterpause nu. Jeg ligger nummer 1 med fire point ned til min eneste konkurrent, Dinamo Kiev. Det er kun dem og mig der styrer ligaen. Sidste sæson, som var den første i mit save, endte jeg på en "skuffende" 2. plads med ét point op til Dinamo som vandt ligaen. Jeg ligger godt her i pausen og ville da gerne vinde mesterskabet. Jeg er i ChL for andet år i træk, og i første sæson kom jeg i 1. knockout-runde hvor jeg blev slået ud. Jeg er lige gået videre fra min gruppe så nu skal jeg igen til knockout-runde hvor jeg denne gang skal møde Ajax. Mit mål er en kvartfinaleplads og jeg har virkelig spillerne til at nå langt, så jeg tror på det. Mit hold er et rigitg godt hold - alle pladser er VIRKELIG godt besat!! Et af de bedste hold jeg har haft i manager.
Nu kommer problemet så..
I de forrige uger har jeg været i Portugal på ferie, og her var vi en dag i Lissabon, og jeg var så heldig at komme ud og se det flotte Estadio da Luz, som er Benficas hjemmebane. Jeg købte nogle Benfica ting osv., og så bliver man jo sådan lidt fan af holdet, så begynder man jo at holde med dem, hvis I forstår. Jeg tænkte virkeligt da jeg var der "dem skal jeg være i manager!", men jeg er jo i Shakthar.. Men så så jeg at Benfica ikke har nogle manager i mit spil, og jeg ved ikke om jeg skal søge eller lade være!!? Jeg vil ikke starte et nyt spil med Benfica, for jeg vil gerne fortsætte med den manager jeg er nu i Shakthar.
Jeg syntes det er rigtig fedt at være i Ukraine, men det varme Portugal trækker sgu i min manager profil.
Benfica har ikke vundet noget i mit spil, så det kunne være fedt at føre dem op til toppen igen, men det samme vil jeg jo med Shakthar?  Altså gøre dem til et virkelig godt hold i europa..

Hvad skal jeg gøre?

MLL
Manager

Sv: Dilemma!
« Svar #1: 26 Jul 2008, 13:12 »

Bliv dog i Shakthar. Det er da det enste rigtige.
Det ville være synd at "give op" uden et mesterskab med dem, og samtidig sige farvel til en trup som du godt han lide.

Tilbage på FmF Opstemt

andersfa123
Gæst

« Svar #2: 26 Jul 2008, 13:22 »

Syntes også du skal blive i Shaktar. Vind mesterskabet og se om du kan rykke til Benfica?
Hvis du ikke kan så bliv og gå efter at vinde CHL og se om Benfica så vil have dig... Rullende Øjne

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 26 Jul 2008, 13:28 »

Jeg vil også sige du skal blive i Shaktar, nu det går så godt for dig, du kan jo altid starte et spil Benfica en anden gang, det er vel ikke dit sidste spil Wink

Practise makes Perfect!

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #4: 26 Jul 2008, 16:20 »

Jeg synes du skal prøve noget nyt og tage benfica Smiley

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #5: 26 Jul 2008, 16:56 »

Jeg har aldrig skiftet fra en klub til en anden Opstemt!

mogf
Juniorspiller
**

« Svar #6: 28 Jul 2008, 15:03 »

Jeg har aldrig skiftet fra en klub til en anden Opstemt!

Haha, jeg har gjort det engang hvor jeg rykkede Jetsmark op i 1. div., og så overlevede med dem der.. Så røg jeg til Malmö, kunne jeg ikke lade være med.. Men så gik luften også af ballongen!

Hala Madrid

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010