home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 504 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  [BLOG] '05
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem henter Mainz i dette transfervindue?
Rasmus Würtz, FCK
- 1 (16,7%)
Søren Larsen, S04
- 2 (33,3%)
Ivan Rakitic, S04
- 3 (50%)
Marcelo, RMA
- 0 (0%)
Kasper Bøgelund, GLA
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 6

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: [BLOG] '05  (Læst 2421 gange)
Møller
Gæst
 
[BLOG] '05
« : 25 Jul 2008, 14:39 »

FSV MAINZ 05'
- Fifa 2008 blog (Fra PS2)
- - - - - - - - - - - - - -

Jeg går i GHERT's fodspor, og starter her min første Fifa 2008 blog her på sitet. Dette betyder ikke, at min FM08 blog med St. Pauli er lukket, da jeg kun spiller Fifa 2008 en gang i mellem. Jeg har længe overvejet at starte en Fifa blog, da jeg synes, det er et fremragende spil. Jeg har det dog kun til Playstation 2 - og derfor kan jeg af gode grunde ikke uploade noget direkte fra spillet.

Jeg har valgt Mainz, fordi det er et spændende hold fra den gode ende af 2. Bundesligaen. Det er et hold, hvor jeg formentlig i starten vil få det let, men på samme tid har klubbens fans en stolthed som sidste sæson tog et knæk, da deres hold rykkede ned fra Bundesligaen. Mainz er i Danmark kendt for at have danske spillere på holdet, som Bo Svensson og sidste sæson var også Leon Andreassen og "danske" Mohammed Zidan.

Truppen skal helt sikkert forstærkes ved en evt. tilbagevending til Bundesligaen, men jeg forventer at det nuværende hold, sagtens kan klare sig i 2. Bundesligaen, og derfor har jeg i sinde, at hente nogle talenter til klubben.

Jeg håber i vil tage godt i mod denne Fifa blog.




Transfercenter

Indkøb:
Ingen handler endnu

Salg:
Ingen handler endnu
« Seneste Redigering: 25 Jul 2008, 15:36 af Møller » Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [BLOG] '05
« Svar #1: 25 Jul 2008, 14:43 »

Lyder da spændende med endnu en Fifablog.
Og vil da helt klart følge den, og håber da den holder længe Peace
Spændende klub valg.

Hvilken sværhedsgrad spiller du på ? Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [BLOG] '05
« Svar #2: 25 Jul 2008, 14:54 »

01 07 07 :: mainz05.de
Mainz fyrer nordmand og ansætter dansker

Det var ikke mange måneder Jørn Andersen, fik som FSV Mainz 05 træner. Her til formiddag kunne

- Harald Strutz, Mainz præsident
Harald Strutz nemlig på en pressemeddelse fortælle, at klubben og Jørn skiltes. Istedet har Strutz & co. trukket en ung dansk træner ind, navnet på manden er Mads M. Nielsen. Mads som angiveligt kommer på følge af venskab til Strutz. Mads har netop fuldført Trænerkursus ligeledes i Tyskland, Bayern.

- Jeg er meget stolt over allerede, at kunne trække i en klubtrøje. At det så blev en så kendt og populær klub som Mainz, tror jeg først går op for mig imorgen en gang. Mainz er en klub jeg gennem længere tid har fulgt pga. mit venskab til Harald, så skal man jo høre på hans pladder en gang imellem, sagde den nyudnævnte Mainz træner.

Denne udnævnelse af en dansk træner kan meget vel betyde, at vi kommer til at se flere danske spillere end bare Bo Svensson i Mainz trøjen i fremtiden. Indtil videre går rygterne på at FCK's Rasmus Würtz, skulle være på vej til tysk fodbold. I så fald må man sige Mads har udfyldt det længe stående midtbaneproblem i Mainz.

Første mission for Mads er allerede fuldført, en ny sponsor er blevet trukket ind i Digiton Hi-Fi.

Digiton Hi-Fi

- Sponsordetaljer.

Sponsorat pr. kamp: 30 000€
Loyalitetbonus: 130 000€
Ligabonus: 1 400 000€
Pokalturnerings: 23 000€
Int. Cup bonus: 0€
Ekstra bonus: 110 000€
« Seneste Redigering: 25 Jul 2008, 15:12 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [BLOG] '05
« Svar #3: 25 Jul 2008, 14:54 »

Lyder da spændende med endnu en Fifablog.
Og vil da helt klart følge den, og håber da den holder længe Peace
Spændende klub valg.

Hvilken sværhedsgrad spiller du på ? Wink

Tak - Lige pt. spiller jeg Normal, men det kan jo stige løbende Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [BLOG] '05
« Svar #4: 25 Jul 2008, 15:00 »

Et spændende projekt  Wink

Personligt må jeg dog indrømme, at det aldrig er lykkes mig at holde en karriere i FIFA kørende ret længe, da jeg synes, det er umuligt at få penge til at købe spillere for  Peace
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [BLOG] '05
« Svar #5: 25 Jul 2008, 15:07 »

Et spændende projekt  Wink

Personligt må jeg dog indrømme, at det aldrig er lykkes mig at holde en karriere i FIFA kørende ret længe, da jeg synes, det er umuligt at få penge til at købe spillere for  Peace

Tak Smiley
Nu får vi at se om det bliver et problem Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [BLOG] '05
« Svar #6: 25 Jul 2008, 15:34 »

28 08 07 :: mainz05.de
Dårlig start for ny Mainz træner

Da Mads M. Nielsen blev ansat i Mainz 08 for bare 2 måneder siden, var der mange, som havde skeptiske miner på. Disse folk som tvivlede på, at det var det rette valg, kan måske have ret i deres syn på den nye danske træner. I hvertfald har Mainz efter 3 kampe, kun fået samlet 1 point sammen. Det ene point faldt ude mod FC Köln, hvor holdet spillede 0-0.

Ellers tabte holdet i premieren mod Aachen med 1-2, efter man indtil 10 minutter før tid var foran med 1-0, og så ud til at vinde kampen. Men Aachen rejste sig og 2 mål i de sidste 10 minutter gav dem sejren. Tredje og sidste kamp i de første 2 måneder var hjemme mod Freiburg. Endnu en gang kom Mainz foran 1-0 men endte igen med at tabe kampen 1-2.

- Jeg er naturligvis skuffet over, at vi taber 2 hjemmekampe og kun henter 1 point i disse 3 kampe. Meget skuffende og det skal der selvfølgelig lavet om på. Nu er vi på transfermarkedet tæt på at sikre os en forstærkning. Han skal være med til at vende denne stime, sagde Mads efter kampen mod Freiburg.

Hvem denne transfer er, som Mads i dette interview snakker om vides endnu ikke. Hvem tror du Mainz 05 forstærker truppen med?
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [BLOG] '05
« Svar #7: 25 Jul 2008, 16:02 »

Stem drenge.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: [BLOG] '05
« Svar #8: 25 Jul 2008, 16:11 »

Spændende med en fifa blog. Har selv overvejet at lave en. Ægerligt med resultaterne, men ellers ser det fint ud. Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [BLOG] '05
« Svar #9: 25 Jul 2008, 16:17 »

30 08 07 :: mainz05.de
Mainz lejer kroatisk talent i Schalke

Mainz 05 har fået en langt fra god start på den nye sæson i den tyske 2. Bundesliga. 1 point efter de første 3 kampe og en hjemmebanestatistik der siger 0/6 point, er langt fra godt nok. Mads M. Nielsen kunne for 2 dage siden afsløre, at klubben var tæt på en forstærkning. Og det må man så sandelige sige, at han havde ret i. På et pressemøde foran flere journalister og interesserede fans kunne Harals Strutz og Mads M. Nielsen sammen præsentere Ivan Rakitic som ny Mainz spiller i sæsonen ud.

Den 19 årige offensive midtbanespiller skifter på en lejekontrakt fra Schalke 04, Rakitic er ellers et nyindkøb før denne sæson af Schalke. Men man følte åbenbart ikke hos de blåklædte, at Ivan er god nok til at spille Bundesligabold i år. Derfor var dette en fantastisk mulighed for at give det unge stortalent spilletid. Hvilket jeg tror, alle parter er meget glade for skete.

- Jeg glæder mig meget til at komme igang i Mainz. Jeg ved Mainz er gode til at gøre unge spillere tilfredse. Jeg ved at her vil jeg få chancen hver kamp. Jeg kommer her til, og bliver en slags stjerne på dette hold. Og det er lige netop derfor, at jeg elsker at spille fodbold, sagde Ivan Rakitic kort efter pressemødet.

Med indkøbet af Ivan Rakitic offentliggjorde Mads også at man ændre spillesystem til en 4-4-2. Højrekant problemet er ifølge Mads også klaret, netop ved Ivan Rakitic som også sagtens kan spille på højre kanten.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [BLOG] '05
« Svar #10: 25 Jul 2008, 17:01 »

Lækkert med andre, der også prøver min idé!
Fin start, og godt køb af Ivan Rakitic!

Keep it up, fisker! Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010