home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 209 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Ny sponsor, samme mål.. (CSC blog)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ny sponsor, samme mål.. (CSC blog)  (Læst 3775 gange)
Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Ny sponsor, samme mål.. (CSC blog)
« : 24 Jul 2008, 14:18 »

Ny sponsor, samme mål.

Jeg har allerede spillet nogle måneder af sæsonen, i stedet for at lave flere updates med det, vælger jeg at skrive de større resultater ned her som indledning.

Jeg ligger ud med at tage alle mine ryttere på træningslejr fra den fjerde januar til den tolvte.
Den fjortende tog nogle af mine ryttere til de australske mesterskaber.
Der vandt jeg med Bradley McGee efter et langt udbrud.

Nu var det så tid til Tour Down Under, hvor jeg vandt 3 etaper med Stuart O’Grady, og samtidig vandt han så også løbet. Og af den grund fører han Pro Touren.

Nu var Januar gået, og tiden var kommet til Februar, hvor jeg kun vandt nogle enkelte etaper i flere forskellige løb, ikke noget specielt faktisk.

Marts måned, var måneden hvor vi foldede os ud, allerede det første løb i måneden (Omloop Het Volk) blev vundet af Cancellara, som også slog alle i løbet efter (Kuurne-Brussel-Kuurne)
Så var tiden for Macus Ljungqvist, han vandt Monte Paschi Eroica.
Så kom der endnu et Pro Tour løb, Paris-Nice hvor det kun blev til en tiende plads for Karsten Kroon.
Tirreno Adriatico var næste løb, her fik vi os den samlede sejr på den sidste etape, hvor Jens Voigt satte alle på plads. Succesen var ikke slut, for Stuart O’Grady viste sin gode form i Milano Sanremo hvor han kom først over målstregen.

Marts måned var slut, og nu kom vi ind i April, til de store brostens løb,  Ronde van Vlaanderen som blev vundet selvfølgelig af Fabian, selv samme person smadrede alle, i helvede i nord (Paris Roubaix)
La Fleche Wallonne blev vundet af Jens Voigt som endnu en gang viste sin gode form. Liege Bastogne Liege blev flot vundet af Frank Schleck.

Maj, måneden hvor Giroen skulle køres, men først skulle andre løb køres, GP Herning var et af de løb vi kørte i den måned, men det eneste vi vandt, og hvem andre end Stuart O’Grady skulle kunne vinde.

Det er sådan set det jeg har præsteret med holdet, jeg har kørt 10 etaper af Giroen men inden fik rytterne der skulle med, sig en tur ud på en træningslejr. Første etape i Giroen var en holdtidskørsel, som blev vundet af  mit CSC hold, som består af: Bobby Julich, Cuesta, Steensen, McGee, Gustov, Larsson, Nicki Sørensen, Van Goolen, og Andy Schleck, et rigtig stærkt hold i bjergene. Bobby Julich kom først over stregen under holdtidskørslen, som der kom han i den rosa farvede trøje. De næste par etaper blev kørt stille og roligt, Julich mistede dog trøjen på anden etape til Rebellin. Først på syvende etape blev det hele spændende, da det var første bjergetape, Andy Schleck satte alle til vægs, og kom samtidig i førertrøjen. Ottende, og niende etape, var forholdsvis flade, dog kørte CSC rigtig stærkt på de bakker der var, og satte derfor en af favoritterne fuldstændigt ud af klassementet, Emanuele Sella, som kom 10 minutter bagud. Tiende etape var en enkeltstart, som Cadel Evans var spået til at vinde, hvilket han da også gjorde, med et minut til Andy, McGee kørte sig ind på en flot anden plads, og Andy på en ottende plads.

Favoritterne er placeret sådan her samlet:

1 - Andy Schleck
2 - Leipheimer + 1’04’
4 - Contador + 2’39’
10 - Oscar Pereiro + 3’05’
11 - Pellizotti + 3’17’
35 - Cadel Evans + 7’23’
109 - Emanuele Sella + 21’54’


Håber på at næste update kan komme i dag, men tør ikke love noget. Men arbejder så hurtigt som jeg nu kan, meeen har andre ting der også skal gøres, for eksempel skal touren jo ses (:

« Seneste Redigering: 26 Jul 2008, 14:56 af Balslev » Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny sponsor, samme mål..
« Svar #1: 24 Jul 2008, 14:22 »

Fed start på denne cykel-blog!  Wink

Jeg må sige det er flot at du har vundet flere af de store klassikere. Jeg er fast læser!  Thumbs Up
Logged


Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ny sponsor, samme mål..
« Svar #2: 24 Jul 2008, 15:01 »

Fed start på denne cykel-blog!  Wink

Jeg må sige det er flot at du har vundet flere af de store klassikere. Jeg er fast læser!  Thumbs Up

Jeg siger mange tak for de rosende ord (:
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny sponsor, samme mål..
« Svar #3: 24 Jul 2008, 22:10 »

Du mangler imo at skrive DB, om du spiller med patch og hvilket level du spiller på Smiley
Men ellers godt arbejde.
Logged


Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ny sponsor, samme mål..
« Svar #4: 25 Jul 2008, 11:29 »

Du mangler imo at skrive DB, om du spiller med patch og hvilket level du spiller på Smiley
Men ellers godt arbejde.

Det ved jeg Wink Men venter med at skrive det til updaten kommer, det første her var bare for lige at fortælle hvad jeg har opnået Wink
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ny sponsor, samme mål..
« Svar #5: 26 Jul 2008, 00:40 »

Informationer:

Jeg spiller med den originale ¨patch¨. Dvs jeg spiller uden den nye patch og uden anden DB.
Dog har jeg selv ændret i spillet, jeg har taget de ryttere der er blevet taget for doping på en fri transfer (Ricco, Piepoli, Duenas, Beltran)
Og har Basso med i spillet hos Liquigas, kom først i tanke om jeg havde ham med i spillet da jeg var startet, så det må i leve med, han har fået 79 i bjerg og 76 i tidskørsel. Sværhedsgraden er på normal.
Hvis andet information mangler, så sig til.

Transfer ind:
Petacchi - Fri
Lars Boom - Fri
Taylor Phinney - Fri
Diego Ulissi - Fri


Transfer ud:
Michael Blaudzun - Fri

Holdet som det ser ud nu:
Diego Ulissi - Fighter
Jens Voigt - Fighter
Matti Breschel - Nordlige klassikere
Karsten Kroon - Nordlige klassikere
Marcus Ljungqvist - Nordlige klassikere
Anders Lund - Nordlige klassikere
Stuart O’Grady - Nordlige klassikere
Frank Schleck - Kuperede klassikere
Kurt-Asle Arnesen - Sprinter
Matthew Goss - Sprinter
Juan José Haedo - Sprinter
Alessandro Petacchi - Sprinter
Lars Bak - Enkeltstart
Lars Boom - Enkeltstart
Lasse Bøchman - Enkeltstart
Fabian Cancellara - Enkeltstart
Kasper Klostergaard  Enkeltstart
Taylor Phinney - Enkeltstart
Volodymyr Gustav - Bjergrytter
Alexandr Kolobnev - Bjergrytter
Carlos Sastre - Bjergrytter
Chris Anker Sørensen - Bjergrytter
Nicki Sørensen - Bjergrytter
Jurgen Van Goplen - Bjergrytter
Inigo Cuesta - Etapeløb
Bobby Julich - Etapeløb
Gustav Larsson - Etapeløb
Bradley McGee - Etapeløb
Andy Schleck - Etapeløb
André Steensen - Etapeløb






Andy, og så de andre

11. Etape bød på en bjergetape, hvor Andy var seedet som en af favoritterne til at vinde. Hele holdet kørte også rigtig godt for ham, helt op til bjergene. Hvor han så derefter selv tog over, Joaquim Rodriguez angreb tidligt, Cadel Evans gik efter, og derfor gjorde Andy det samme. Rodriquez gik frem og førte for Evans og Andy, med kort til mål angreb Andy Evans og Rodriquez, hvliket betalte sig. Andy tog sejren, og vandt 24 sek. til både Evans og Rodriquez.

12 og 13. Etape lå til sprinterne, og derfor ikke noget for mit CSC hold, begge etaper blev vundet af Tom Boonen, McEwen fik henholdsvis en anden og tredje plads.

14. Etape var en bjerg etape, en god etape for Andy. Endnu en gang gjorde holdet en genial indsats og fik Andy flot frem til bjergene, og da Andy samtidigt viste god dags form kunne det kun blive en god dag, førertrøjen på Andy, smukt smukt smukt.
Pellizotti som lå på anden pladsen følte også at han havde gode ben og stak derfor afsted alene, men snart fulgte Contador, Evans, Pellizotti, Sella og Andy efter, Rodriquez blev sat af feltet som kørte rigtig stærkt, men favoritterne kørte stærkere, specielt Andy, som kørte fra Contador og de andre, blot ved en kort acceleration. Han kørte længere og længere fra dem, og med 5 kilometer tilbage var han 2.'50' foran Contador gruppen. Andy krydsede endnu en gang stregen først, Evans stak fra sin gruppe og formåede ¨kun¨ at tabe 2'56' til Andy, hvorimod Pellizotti, Sella, og Contador tabte 3'28'.

15. Etape en gentagelse af etapen forinden, Andy viste sin koldblodighed og stak fra gruppen med favoritterne tidligt på sidste sitgning, og vandt med 1'18' til Pellizotti og 2'00' til Contador, Sella, Evans og Leipheimer.

16. Etape. Så var enkeltstarten kommet, Andy seedet til at miste en del tid til folk som Evans, Contador og Leipheimer, på grund af deres kundskaber mod uret. Dog blev dette ikke en realitet, Andy overraskede mange og vandt etapen med 0'10' sek. til Contador og Evans, Leipheimer helt ude af top ti på enkeltstarten.

17 og 18. Etape lod feltet et udbrud køre hjem med ca 15 minutter, hvilket på den sidste af disse to etaper fik Leipheimer væk fra sig tredje plads i det samlede, da Joly overtog den. Marco Corti vandt 17. Etape og Ruben Perez vandt 18. Etape.

19. og 20. Etape fik favoritterne endelig styr på Andy, da Andy på 19. Etape kun formåede at få en tredje plads og tabte 0'40' sek. toæ Contador der vandt. 20. Etape, kom Andy slet ikke i top tre, han fik nemlig kun en fjerde plads men tabte dog ikke tid. Evans vandt den etape Pellizotti og Contador på henholdsvis anden og tredje pladsen.

21. Etape igen en enkeltstart, Andy allerede sikret sig den samlede sejr og netop derfor kørte han ikke 100 procent.
Bruseghin vandt etapen foran Leipheimer på anden og Nibali på tredje pladsen.

Samlet top ti i giroen ser derfor sådan her ud efter sidste etape:
1 - Andy Schleck
2 - Contador + 9'15'
3 - Pellizotti + 12'40'
4 - Leipheimer + 12'52'
5 - Joly + 13'12'
6 - Evans + 15'20'
7 - Rodriquez + 16'25'
8 - Nibali + 18'29'
9 - Bruseghin + 18'36'
10 - Pereiro + 19'28




Næste update bliver mere set som en ideel historie, fra managerens side, hans liv, hvordan han ser sejrene og alt det der Wink
Men eftersom jeg havde skrevet om nogle af etaperne fra giroen, synes jeg lige jeg ville skrive resten ind som informationer.
« Seneste Redigering: 27 Jul 2008, 02:01 af Balslev » Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ny sponsor, samme mål..
« Svar #6: 27 Jul 2008, 01:50 »




Opstart til Le Tour De France



Så står man her, man har lige fået giro sejren. Efter blot ca 5 måneder som forreste mand for verdens bedste hold, har man vundet en af de store tours, og så med så stort et forspring. Selvfølgelig har kritikerne været ude med snøren og spurgt en del ind til Andys fantastiske præstation. Jeg kan konstatere, Andy har ikke taget doping.
Jeg er efterhånden også død irriteret over at, hvis man laver et godt resultat så kan man kun være dopet. Nonsens.

27/5/08 - 31/05/08
Bayern Rundfahrt


Ja, ikke blot havde vi travlt med giroen, men også med Bayern Rundfahrt, dog var det min hjælper Kim der var ude og styre det løbs strabadser. Til det løb havde Kim og jeg i sammenråd valgt disse ryttere til at køre et godt løb:
Ljungqvist, Goss, Petacchi, Taylor Phinney, Chris Anker, Lars Bak, Lars Boom, og Lasse Bøchman.

Jeg havde ikke de store forventninger til løbet, eftersom det heller ikke var et løb jeg direkte gik efter at vinde.
Dog håbede jeg nu alligevel på en top ti placering.
Første etape blev også god, da Petacchi slog alle i sprinten til sidst.
Så allerede en etape sejr, det var jeg jo selvfølgelig rigtig glad for.
På anden etape fik vores nyindkøb ¨Lars Boom¨ sig en tredje plads, og gik i den gule trøje, fra en holdkammerat til en anden. Tredje etape fik Lars Boom en tiende plads, og faldt dermed tilbage i klassementet til en sjette plads med 0'27' til nummer et. På den fjerde etape vandt Lars Boom, og gik igen i gult, han havde så efter det 1'35' til anden pladsen.
Femte og sidste etape, kørte et udbrud hjem, og dermed blev Booms trøje taget, det var Brent Bockwalter der overtog trøjen og fik den samlede sejr, derudover fik Petacchi en sjette plads på etapen, og Boom fik en samlet fjerde plads.

Samlet set blev det et meget godt resultat, de opfyldte mit ¨mål¨ så det var jo perfekt.

08/06/08 - 15/06/08
Dauphine Libére


I starten af måneden tog jeg flere forskellige ryttere på træningslejr med Kim, for at køre på nogle bjerge så de ville være klar til Schweiz rundt og derefter Touren, hvis de viste god form.
Så jeg tog til et Dauphine Libére uden de store navne. Lars Boom, McGee, Steensen. Lars Bak. Larsson, Kurt-Asle. Kolobnev, O'Grady. Jeg håbede på at Kolobnev kunne hive en enkelt sejr hjem, det ville være rigtig godt.
Første etape var en enkeltstart, så McGee skulle ud og hente et godt resultat, og måske enddag også Larsson.
De kørte også godt, men Leipheimer var meget hurtige sammen med andre, derfor kom klassementet til at se sådan her ud:
1 - Leipheimer
2 - Markus Fothen + 0'02'
3 - Contador + 0'04'

Slet ikke uforventet. Astana har taget et uhyggeligt hold med, med både Klöden, Contador, og Leipheimer. Tænk at råde over et sådan hold. Jeg er dog slet ikke utilfreds med min egen trekløver, Andy, Frank og Sastre, overhovedet ikke! Men de tre andre herre har virkelig prøvet meget stort.

Anden etape håbede jeg på et godt resultat fra Kurt-Asle, som også viste gode ben da han vandt etapen foran Zabriskie og Portal. Derfor kom stillingen til at se sådan ud:
1 - Kurt-Asle
2 - Zabriskie + 0'00'
3 - Portal + 0'00'

Den samlede stilling blev dermed også ændret lidt.

1 - Zabriskie
2 - Kurt-Asle + 0'18'
3 - Leipheimer + 0'00'

Meget tilfredsstillinde, en sejr efter anden etape, og anden pladsen indtil videre i det samlede.

Tredje etape blev også vundet af Kurt-Asle som var gået i udbrud med Laurent, og Rabon med 45 kilometer tilbage af etapen. Og Kurt tog så sejren foran de to andre.
Kurt gik så op på den samlede første plads, hvilket blev fejret hjemme på hotellet. Dog troede jeg ikke selv på en samlet sejr, håbede, men med de bjerge der ventede og de ryttere der sad i feltet ville det i hvert fald blive svært. Men et er sikkert, vi ville prøve.

Samlet stilling:
1 - Kurt-Asle
2 - Zabriskie + 0'27'
3 - Leipheimer + 0'57'

En lille føring, den skulle udbygges, men det ville blive svært.
Og selvfølgelig skulle man lægge endnu en enkeltstart i løbet, hvilket vi jo ved ikke er Kurts speciale.
Men med 57 til Leipheimer, håbede vi stærkt på at Kurt stadig ville være i top tre efter etapen.
Men nej, der blev hentet tid, og det blev hentet meget.

Samlet stilling:

1 - Zabriskie
2 - Leipheimer + 0'32'
3 - Contador + 0'48'
4 - Kurt-Asle + 0'49'

Ikke helt ude af klassementet, men med svære etaper tilbage, ville det stadig blive hårdt.

Næste etape, var en meget meget hård etape, en bjerg etape.
Et udbrud kørte tidligt på etapen, Steensen førsøgte at gå med, men faldt tilbage efter kun 10 kilometer op af første stigning, derefter prøvede Larsson, som dog også faldt tilbage rimelig hurtigt. På sidste stigning forsøgte Kurt-Asle at køre fra feltet inden det blev for stejlt, andre havde fået samme idé, de kørte dog bare fra Kurt, men Kurt kørte en rigtig god etape, og bragte sig selv klart med i klassementet igen. Ret uforventet. Men dejligt.

Samlet stilling:
1 - Leipheimer
2 - Zabriskie + 0'10'
3 - Contador + 0'16'
4 - Kurt-Asle + 0'17'

Etape resultat:
1 - Brandt
2 - Gentili + 0'00'
3 - Kuschynski + 0'18'

Sjette etape var også en af de hårde, McGee gik med i udbrud sammen med Popovych og Luis Leon.
De holdte hjem, og McGee kørte sig ind på en tredje plads. Samtidig røg Kurt-Asle ud af klassementet.

Samlet stilling:
1 - Leipheimer
2 - Luis Leon + 0'04'
3 - Contador + 0'14'
4 - McGee + 0'44'

Syvende etape må nok kategoriseres som den aller hårdeste, så der skulle de rigtige bjergryttere frem.
Alt var splittet ad, Basso var kørt afsted, Leipheimer, Contador, og Luis Leon, var kørt med. Men Basso og Leipheimer satte de andre hurtigt, i afslutningen måtte Basso dog tage en flot sejr foran Leipheimer som måtte tage til takke med en anden plads. Contador gruppen kom ind samlet med 0'27' efter. Steensen var også aktiv i dag, han kørte sig ind på en ottende plads.

Samlet stilling:
1 - Leipheimer
2 - Luis Leon + 0'31'
3 - Contador + 0'41'
11 - Steensen + 4'16

Sidste etape blev kørt stille og roligt, ingen af favoritterne kom frem, derimod fik en gruppe ryttere lov at købe i mål for sig selv foran feltet. Kolobnev kørte sig dog frem i klassementet, imens af Steensen holdte sin 11 plads.

Etape resultat:
1 - El Fares
2 - Vansummeren + 0'00'
3 - Geslin + 0'00'

Samlet stilling:
1 - Leipheimer
2 - Contador + 0'41'
3 - Luis Leon + 1'19'
8 - Kolobnev + 4'32'

Jeg var overrasket over Astana rytternes gode form, det her var ryttere der virkelig ville køre cykelløb.
Man må virkelig sige at de viser den form de ikke havde i giroen.

14/06/08 - 22/06/08
Tour De Suisse


I dette løb, tillod jeg mig at blive hjemme og lægge planer for Tour De France, og derfor måtte Kim på arbejde igen.

Etape 1:

1 - Mangel
2 - Maryan Hary + 0'00'
3 - Bodrogi + 0'00'

Etape 2:

1 - Valverde
2 - Schumacher + 0'00'
3 - Frank Schleck + 0'00'

Samlet:

1 - Valverde
2 - Scbumacher + 0'04'
3 - Frank Schleck + 0'06'

Etape 3:

1 - Luca Celli
2 - Roberto Petito + 0'00'
3 - Mangel + 0'00'

Samlet:

Ikke ændret.

Etape 4:

1 - McEwen
2 - Freire + 0'00'
3 - Clerc + 0'00'

Samlet:

Ikke ændret.

Etape 5:

1 - Andy Schleck
2 - Frank Schleck + 0'27'
3 - Sastre + 1'13'

Samlet:

1 - Andy Schleck
2 - Frank Schleck + 0'27'
3 - Valverde + 1'04'

Etape 6:

1 - Pavel Brutt
2 - Tiralongo + 0'00'
3 - Petrov + 0'00'

Samlet:

1 - Petrov
2 - Brutt + 0'07'
3 - Andy Schleck + 2'06'
4 - Frank Schleck + 2'57'
6 - Sastre + 3'19'

Etape 7:

1 - Freire
2 - Cancellara + 0'00'
3 - Voigt + 0'00'

Samlet:

1 - Petrov
2 - Andy Schleck + 2'06'
3 - Frank Schleck + 2'19'
5 - Sastre + 3'19'
8 - Voigt + 5'02'

Etape 8:

1 - Sastre
2 - Frank Schleck + 0'12'
3 - Andy Schleck + 0'12'
5 - Bobby Julich + 0'25'
8 - Nicki Sørensen + 0'35'
9 - Chris Anker + 0'40'

Samlet:

1 - Andy Schleck
2 - Petrov + 0'11'
3 - Frank Schleck + 0'13'
4 - Sastre + 1'01'

Etape 9:

1 - McEwan
2 - Freire + 0'00'
3 - Zabel + 0'00'

Samlet:

Ikke ændret.

Så Andy har vundet Tour De Suisse, og er i rigtig god form, ligesom Sastre og Frank til Touren.
Det bliver en rigtig god Tour.
Jeg er rigtig glad for Andys sejr, men dog har vi ikke haft meget tid til at fejre det, meen et lille glas champagne er der da blevet tid til.

25/06/08 

Nu kunne vi så småt begynde at tælle ned til Tour start. Efterhånden var jeg også blevet afklaret med hvem der skulle stille til start. The final countdown.





Martin Balslev Langkilde
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny sponsor, samme mål.. (CSC blog)
« Svar #7: 27 Jul 2008, 01:58 »

Minus - Alt for lange updates - som gør jeg ikke læser andet end resultaterne - Hvilket gør jeg overhoved ikke overskuer at læse din blog,  selvom jeg elsker pcm blogs. Håber du gør dem kortere - i så fald vil jeg kigge forbi senere og se om du gør det.

Held og lykke Peace
Logged


Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ny sponsor, samme mål.. (CSC blog)
« Svar #8: 27 Jul 2008, 02:00 »

Minus - Alt for lange updates - som gør jeg ikke læser andet end resultaterne - Hvilket gør jeg overhoved ikke overskuer at læse din blog,  selvom jeg elsker pcm blogs. Håber du gør dem kortere - i så fald vil jeg kigge forbi senere og se om du gør det.

Held og lykke Peace

Siger tak for kritiken, og mine updates kommer ikke til at være så lange Wink Det har jeg heller ikke selv tænkt mig, Wink
Men tak (:
Håber du vil følge med når det bliver kortet ned allerede i næste update.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ny sponsor, samme mål.. (CSC blog)
« Svar #9: 28 Jul 2008, 00:23 »

Jeg kan også godtl ide pcm blogs, der skla dog skrues noget op for dit level, da det i øjeblikket ser alt for let ud...
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ny sponsor, samme mål.. (CSC blog)
« Svar #10: 28 Jul 2008, 00:28 »

Synes også umiddelbart at det ser lidt for let ud. Gør det fedt at læse, men kedeligt i længden. Så se om du lige kan slå dit level lidt op Smiley
Synes også dit layout er meget rodet, og svært at tyde. Den eneste grund til jeg har læst lidt i de forskellige update er at det er en cykel blog. Synes du skal prøve at få lidt styr på dine updates. Ellers meget fint. Det er fin tekst, måske kan du få en til at sætte det op for dig. KIU
Logged

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ny sponsor, samme mål.. (CSC blog)
« Svar #11: 28 Jul 2008, 08:33 »

Synes også umiddelbart at det ser lidt for let ud. Gør det fedt at læse, men kedeligt i længden. Så se om du lige kan slå dit level lidt op Smiley
Synes også dit layout er meget rodet, og svært at tyde. Den eneste grund til jeg har læst lidt i de forskellige update er at det er en cykel blog. Synes du skal prøve at få lidt styr på dine updates. Ellers meget fint. Det er fin tekst, måske kan du få en til at sætte det op for dig. KIU
Jeg kan også godtl ide pcm blogs, der skla dog skrues noget op for dit level, da det i øjeblikket ser alt for let ud...

Kan i uddybe lidt mere hvad i mener når i skriver let? Umiddelbart tror jeg godt jeg ved hvad i mener, men dog vil jeg gerne være sikker.
Samtidig har jeg dog også lige haft små børn på besøg hvilket også har gjort det sværre at koncentrere sig, men jeg tager det lige et level op. Dog kan jeg ikke sige noget om hvornår i kommer til at se det.

Men mange tak for kritiken, det ¨dejligt¨ med lidt konstruktivt kritik.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny sponsor, samme mål.. (CSC blog)
« Svar #12: 28 Jul 2008, 09:26 »

Jeg kan også godt li' disse PCM blogs, men dine resultater er lidt for urealistiske  Peace

Det er jo vanvittigt, at Andy Schleck både vinder giroen, Tour de Suisse og sikkert også Tour de France som han skal være med i.

Jeg tror, det er det, folk mener, når de skriver, det er for let - Du vinder jo mere eller mindre alt, du er med i  Wink
Logged

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ny sponsor, samme mål.. (CSC blog)
« Svar #13: 28 Jul 2008, 13:50 »

Jeg lukker bloggen, da. Ja, af flere grunde, blandt andet på grund af nogle fejl i spillet og på grund af resultaterne som Metsu sagde er for urealistiske, derimod vil jeg på et senere tidspunkt starte en ny blog op, i et højere niveau og med et anden hold. Håber i vil give det en chance når det kommer der til.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010