Jeg har en forkærlighed for udfordringer og de kan ikke blive store nok. Jeg søger nu 4 gutter som er friske på at tage del i en udfordring. Spillet vil køre på runde imellem de 5 spillere efter hver sæson skifter spillet ejermand. Vær frisk og tag del i denne udfordring:
FC Vaduz, Liechtenstein's stolthed. Klubben er imod forventningerne lige rykket op i Super League. Schweiz's bedste række og Liechtenstein's højeste rangerede hold. Der er faktisk ialt kun 7 hold i Liechtenstein og de er alle placeret i Schweiz og er at finde i de lavere rækker med undtagelse af FC Vaduz. Liechtenstein er en af Europa’s mindste lande med kun 35.000 indbyggere, hvoraf 5.200 bor i Vaduz.
Mål: Mester i Schweiz 3 gange og Uefa Cup Gruppespil. Det er ikke muligt at komme med i CHL med FC Vaduz. Der vil blive opsat nye mål efter disse mål er opnået. Sat i fællesskab af de 5 spillere.
Ideén og reglerne:
Et hold bestående udelukkende af spillere fra Liechtenstein.
Trænerstab udelukkende fra Liechtenstein.
Talentklubber kun fra Liechtenstein.
Kun 1 landsholdsjob er tilladt at ansøge – Liechtenstein.
Der er ingen regler for salg af spillere.
Udenlandske trænere eller spillere som allerede er at finde i klubben er der ikke krav om at sælge.
Det er tilladt at få en Parent club som ikke er fra Liechtenstein, IKKE FEEDER CLUB.
Det er tilladt at låne op til 3 spillere per sæson og kun fra Parent club
Udover det er jeg er til at diskutere med hensyn til andre regler.
Evt. tidshorisont for savegame per person med mere.
Manager 1:Django1337
Manager 2:Sheriffen87
Manager 3:trippen
Manager 4:FCK88
Manager 5:andersfa123
BLOG