home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Odense Boldklub - "Danmarks stolthed fra Fyn"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub - "Danmarks stolthed fra Fyn"  (Læst 9315 gange)
Fynbo
Odds-hjælper
*

Sv: Guldet skal til heden
« Svar #15: 23 Jul 2008, 16:02 »

Sådan ... Thumbs Up Et super skifte Opstemt

fc-hansen
Manager

« Svar #16: 23 Jul 2008, 16:23 »

Syntes det er lidt skidt du allerede vælger et nyt hold. Hvad har bloggen været oppe i?. 14timer?.
øhh nej den har ikke været startet Huh det er vel ikke værre end at droppe rosenborg og så blive genansat og droppe ud en kamp efter  Huh

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst

« Svar #17: 23 Jul 2008, 16:24 »

øhh nej den har ikke været startet Huh det er vel ikke værre end at droppe rosenborg og så blive genansat og droppe ud en kamp efter  Huh
Hvem siger at jeg dropper ud efter en kamp?. Du har ingen beviser. Men du burde tage kritik til dig.

fc-hansen
Manager

« Svar #18: 23 Jul 2008, 16:27 »

Hvem siger at jeg dropper ud efter en kamp?. Du har ingen beviser. Men du burde tage kritik til dig.
Tage kritik til mig? Ingen beviser, ´du har kun skrevet en kamp efter du røg ind igen. Skal jeg tage til mig at du syntes det er dumt jeg skifter klub? kan jeg jo ikke rette op på vel, når jeg selv ikke føler mig inspireret af at spille med FCM Huh

hay que joder?

dasmessi
Gæst

« Svar #19: 23 Jul 2008, 16:29 »

Tage kritik til mig? Ingen beviser, ´du har kun skrevet en kamp efter du røg ind igen. Skal jeg tage til mig at du syntes det er dumt jeg skifter klub? kan jeg jo ikke rette op på vel, når jeg selv ikke føler mig inspireret af at spille med FCM Huh
Jeg hentyder heller ikke at det er dumt at forlade FCM efter kun en intro. Jeg kan da ikke ændre på om du vil skifte hold så tit du vil, men syntes bare det var lidt mærkeligt.

fc-hansen
Manager

« Svar #20: 23 Jul 2008, 16:37 »

Jeg hentyder heller ikke at det er dumt at forlade FCM efter kun en intro. Jeg kan da ikke ændre på om du vil skifte hold så tit du vil, men syntes bare det var lidt mærkeligt.
kan du også have ret i. Men nogen gange føler man bare ikke at man er inspireret af at spille med det eller det hold. tror jeg alle blogskribenter kender til Smiley Men mener i det er en dårlig ide at skifte, for kan jo godt starte med FCM?

hay que joder?

dasmessi
Gæst

« Svar #21: 23 Jul 2008, 16:40 »

kan du også have ret i. Men nogen gange føler man bare ikke at man er inspireret af at spille med det eller det hold. tror jeg alle blogskribenter kender til Smiley Men mener i det er en dårlig ide at skifte, for kan jo godt starte med FCM?
Jamen jeg havde da det samme. Se bare min Rosenborg blog. Der er det med lysten. Men lad os nu bare lukke diskussionen her. Det er dit valg. Smiley.

fc-hansen
Manager

Sv: Odense Boldklub - "Danmarks stolthed fra Fyn"
« Svar #22: 23 Jul 2008, 21:11 »

Mandag D. 1/7-08                         
EM-helt færdig på Fionia Park

”Ung dansker tager over”

OB har, måske lidt overraskende for nogen, valgt at afskede sin manager Lars Olsen ed øjeblikkelig virkning. Lars Olsen, der var anfører for det danske landshold under slutrunden i 92, som de jo bekendt vandt, havde denne kommentar til Onside. ”OB har valgt at jeg ikke skal være bossen mere, og det er det. jeg har været rigtig glad for at være her i Odense, men OB ville have noget nyt bod ind, hvilket medførte en fyring. Jeg kan godt forstå OB, og der er heller ingen ”bad feelings” når jeg sætter mig ud i bilen, og kører herfra om lidt” Sagde Lars Olsen. Kim Brink havde denne kommentar at knytte til Afskeden. ”Når man, som Lars, har arbejdet hårdt for at skabe et klassehold, så er det da lidt sværere at afskede ham, men vi følte at vi skulle have noget nyt blod ind på posten, hvis vi skulle udfylde klubbens enorme potentiale, sportsligt” Sagde Brink, der dog var meget optimistisk mht. OB’s fremtid under den nye manager. Og når en dansk topklub afskeder deres træner, så forventer de fleste at den stor profil indtager sædet, men i dette tilfælde må man kigge langt efter erfaring, og profilerede navne. Manden, som skal overtage Lars Olsens plads på sidelinjen, bliver den ukendte danske manager Jacob Hansen, som netop har ført Haarby op i 2. Division. Ang. Hansen, sagde Kim Brink dette. ”Vi er meget glade for at kunne præsentere førstevalget på ønske listen, nemlig Jacob Hansen. Det er en ung gut fra Vestfyn, som i nok ikke har hørt det store om, men det kommer i til. Han har ifølge os, blandt de største trænertalenter i Danmark, og han har store evner” Sagde en meget glad Kim Brink. Den nye OB chef var dog også beæret over udsigten til plads på Sidelinjen hos den fynske storklub. ”Det er som træner altid en drøm at opnå store ting, Hvilket jeg gør ved at skrive med OB. Det er en stor klub med Ambitioner om at være blandt de 3 bedste i Danmark, og det mener jeg passer perfekt til mig. Jeg har selv store ambitioner, og glæder mig meget til at komme i gang for alvor” Sagde den unge dansker, som tiltræder på en 2 årig aftale. Dermed har vi fået den første træner fyring i SAS Ligaen i denne sæson, og tro mig, det bliver ikke den sidste.

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #23: 23 Jul 2008, 21:12 »

reserveret

hay que joder?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #24: 23 Jul 2008, 22:53 »

jeg følger med glæde med, ligesom jeg har gjort med dine andre blogs. Men stadig. prøv at varriere lidt med opsætningen, af især dine billeder. Har lagt mærke til, at de sidder i højre side, hver evig eneste gang.
og btw, ret stavefejlene. Gør lige 15% bedre i mine øjne.
Hvilken teksttype bruger du?

Thaurat al Shabab

fc-hansen
Manager

« Svar #25: 23 Jul 2008, 22:55 »

jeg følger med glæde med, ligesom jeg har gjort med dine andre blogs. Men stadig. prøv at varriere lidt med opsætningen, af især dine billeder. Har lagt mærke til, at de sidder i højre side, hver evig eneste gang.
og btw, ret stavefejlene. Gør lige 15% bedre i mine øjne.
Hvilken teksttype bruger du?
lyder dejligt, og tak, skal prøve at rette det til næste update Wink

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #26: 25 Jul 2008, 02:35 »

3 stjerner til OB

OB oprustede i sidste uge på træner bænken, hvor Lars Olsen fik sparket. I dag har man så valgt at opruste på spillersiden, hvor 3 store navne er kommet til. En dansker, en brasilianer og en svensker, det er nationaliteterne på OB’s tre nye darlings. Rettere sagt, taler vi om Lars Jacobsen, Alanzinho og Pontus Wernbloom. Det er de tre navne, der skal hive trofæer hjem til OB de næste par sæsoner. Lars Jacobsen, der tiltræder på en 3 årig aftale, må siges at være den største profil. Fynboen har været uden arbejdsgiver den seneste måneds tid efter at han afbrød samarbejdet med tyske Nürnberg.
Nu er han klar til at tørne ud for barndomsklubben, som han forventer at opnå store ting med. ”Det er klart OB er måske ikke den bedste klub i Danmark nu, men med de ambitiøse ting man hele tiden foretager sig her, jamen så går der ikke lang tid før at man kan true FC København på tronen herhjemme” Sagde Lars Jacobsen, som får nummer 12. Omkring hans fremtid, ser Lars dog ikke OB som ”Bare et springbræt”. ”Nej, Jeg har tegnet i 3 år med OB, og jeg vil ikke afvise en forlængelse. Det er klart at udlandet stadig trækker i en, og jeg kunne også godt være blevet ude, men jeg følte at OB var den rigtige destination på nuværende tidspunkt af min karriere” Sagde Lars Jacobsen. En anden mand, som netop var tiltrådt i den stribede trøje, var brasilianske Alanzinho. Han var jagtet at Brøndby sidste år, men nu er han klar til at tørne ud for OB, som han ser som en ”top 3 klub”. ”Jeg ville gerne et sted hen, hvor der blev spillet mere teknisk fodbold, end i Norge, hvilket der jo gør her i Danmark. Jeg har tegnet en 4 årig aftale med OB, og inden den er udløbet, regner jeg med at have løftet SAS Liga pokalen en gang” Grinte en meget glad Brasilianer, som for selskab af en spiller fra den norske lige, nemlig Pontus Wernbloom. ”Det er stort at være her i dag, og stort at skrive under med OB, som jeg ser som et tophold i Danmark, som skal spille med om DM titlen. Noget af det, som tiltalte mig mest var ambitionsniveauet, som du jo blot skal være med på denne pressekonference for at se. 2 super dygtige spillere, der står ved siden af mig ”. ”Ej kun en” Sagde Lars Jacobsen, så hele salen grinte, som allerede var faldet godt i spind med de to andre nyindkøb. Manager Jacob Hansen var da også fuld af roser, da han skulle kommenterer indkøbene. ”Det er 3 meget dygtige spillere, som vi kan præsenterer her i dag. 3, som alle stod øverst på min ønskeliste, og det er en til hver kæde”.  Da han blev spurgt omkring Ruud’s rolle på holdet, var han meget hurtig. ”Ruud ser jeg mere som en kantspiller, så der kommer han til at spille” Sagde Hansen. Handlerne forventes at have kostet omkring25 mio. kroner.

hay que joder?

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #27: 25 Jul 2008, 03:24 »

Altså.. OB er mit hold.. Tvivler stærkt på at Lars J. vil blive godt modtaget her igen, hvis han sku vælge at vende "hjem".. At han så siger at han vil være med til at vælte fck af tronen må da oss være en fejl.. Han blev løst i Nürnberg efter sidste sæson, og der vandt AaB da mesterskabet.. Så hvis det skal passe sammen, er det vel AaB de skal vælte af tronen.. Wink
Og så sys jeg du skal passe på med at skrive navne i billederne.. Hvis du vil det, skal du nok finde en anden måde at gøre det på, for det er ikke altid så tydeligt.. Smiley
Dog er det dejligt at se Lars O. ryge ud ! Opstemt Og det er da oss et par stærke spillere du har fået ind.. Smiley
Held og lykke.. Wink

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #28: 25 Jul 2008, 10:12 »

Har du update med så du har Djemba-Djemba, Ruud, Henrik Hansen og Runström med. Og eventuelt Viggo Jensen Opstemt!?

EDIT: Okay, du har Ruud med, hvad med de andre?

fc-hansen
Manager

« Svar #29: 25 Jul 2008, 12:54 »

Altså.. OB er mit hold.. Tvivler stærkt på at Lars J. vil blive godt modtaget her igen, hvis han sku vælge at vende "hjem".. At han så siger at han vil være med til at vælte fck af tronen må da oss være en fejl.. Han blev løst i Nürnberg efter sidste sæson, og der vandt AaB da mesterskabet.. Så hvis det skal passe sammen, er det vel AaB de skal vælte af tronen.. Wink
Og så sys jeg du skal passe på med at skrive navne i billederne.. Hvis du vil det, skal du nok finde en anden måde at gøre det på, for det er ikke altid så tydeligt.. Smiley
Dog er det dejligt at se Lars O. ryge ud ! Opstemt Og det er da oss et par stærke spillere du har fået ind.. Smiley
Held og lykke.. Wink
FCK er jo stadig de stærkeste i Danmark, og ja hvis vi kun snakker det danske mesterskab, men jeg tænker også CHl detagelse osv

hay que joder?

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010