home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FC St. Pauli von 1910
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: FC St. Pauli von 1910  (Læst 5138 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: #3 - FC St. Pauli von 1910
« Svar #15: 23 Jul 2008, 12:00 »

Først fremmest ærgerligt med din Esbjerg blog, men det som skete for dig har jeg selv prøvet engang. Det hjalp at geninstallere, som du også har gjort.
Rigtig god start på denne blog, hvis man kigger bort fra et par småfejl. Spændende med samabejdet med Bayern, det skal nok vises sig at være et super samarbejde. Opsætningen er flot, kan godt lide med billederne af indkøbende i bunden.

Glæder mig til at følge dig i FC St.Pauli!

Møller
Gæst

Sv: #3 - FC St. Pauli von 1910
« Svar #16: 23 Jul 2008, 12:07 »

Sæsonstarten ikke alt for god
    - Eine aktuelle dreizehnten Platz

Så er vi igang i 2. Bundesligaen, starten på den sæson som formentlig skal sende os tilbage i 1. Bundesligaen. Jeg vil i hvertfald mene, vi har handlet fornuftigt ind i forhold til 'Mission zurück zum Bundesligaen.'
Men vores sæsonstart i ligaen har ikke været alt for god, vi lagde ellers fint ud i Pokalturneringen, hvor Cottbus kom på besøg i 1. runde. Her spillede vi helt fantastisk, og holdte 0-0et helt til efter de 90 minutters spil. Kampen gik ud i forlænget, her sejrede vi 2-0 på mål af Sebastian Hähnge og Ahmet Kuru, jeg var en pærestolt mand efter min første rigtig vigtige St. Pauli kamp foran omkring 18.600 tilskuere - hvilket betyder tæt på fuld hus på Millerntor-Stadion.

Derfor var forventningerne høje, før det gik løs i ligaen. Første kamp stod mod 1860 München på Allianz-Arena i München. Her så 33.000 tilskuere os spille bedre end 1860 München, som alligevel udlignede Ahmet Kuru's førring til sidst, bittert men stadig tilfredsstillende med et uafgjort resultat i første kamp mod en af oprykningskandidate rne - på udebane. Allerede i anden kamp kom vores første sejr så på tavlen, hjemme på Millerntor-Stadion slog vi Osnabrück med 2-0 for fuld hus, vores målscorere hed Fabio Morena og Filip Trojan. Vi har generelt været bedre hjemme end ude, det så vi i tredje kamp, hvor vi på Playmobil-Stadion tabte vi 3-1 til Greuther Fürth, vores eneste mål stod Filip Trojan igen for.

Köln var næste modstander, igen hjemme på Millerntor-Stadion men denne gang foran 16.600 tilskurere og igen i anden hjemmekamp sejrede vi. Denne gang slog vi Köln med 3-2, vores målscorere var denne gang Christian Saba, Alexander Ludwig og Sebastian Hähnge. Flot indsats af drengene som der skulle følges op på i de næste kampe mod Koblenz, Freiburg og Kaiserslautern. Men det skete ikke og det blev til hele 3 nederlag og faktisk også 4 nederlag på stribe, nederlagene lød 1-4, 0-1, 0-1 og imod Augsburg tabte vi også - denne gang 1-3. Sidste kamp i september stod ude mod Paderborn, en kamp hvor vi skulle rejse os - hvilket vi også gjorde, og sejrede 2-1 efter et flot comeback, målene sat ind af Hähnge og Lange.

Møller
Gæst

Sv: FC St. Pauli von 1910
« Svar #17: 23 Jul 2008, 12:35 »

Så er der i første update skrevet både transfers og truppen.

Møller
Gæst

« Svar #18: 23 Jul 2008, 15:43 »

Vinterpause i 2. Bundesligaen
    - Ein wenig besser Shoal

Det er svært at være positiv i øjeblikket. Meget går galt ikke bare for mig men også for klubben. Et alt for tidligt exit fra Pokalturneringen efter 1-3 nederlag hjemme mod Paderborn har tændt ild i fansne. De dårlige resultater i ligaen har skabt en flok vilde fans, som har det eneste mål at komme af med mig. Resultaterne er ikke kommet endnu, taktikken vil ikke fungere ordenligt, skaderne vrimler ind - specielt blandt vigtige spillere, seneste Ahmet Kuru og sidst men ikke mindst har bestyrelsen givet mig et ultimatum.

Men det kom som en meget stor overraskelse for mig, da jeg for nogle dage siden blev sat i forbindelse med Bundesliga klubben Bochum, en klub som for kort tid siden har fyret deres træner Marcel Koller, og jeg er blandt favoritterne til at overage sædet hos bundklubben. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme til Bochum lige pt. fordi mit forhold til bestyrelsen her i St. Pauli har aldrig været specielt godt, jeg har derfor valgt at ansøge jobbet i Bochum, og jeg håber nu at de tager min ansøgning alvorligt, og at jeg om få dage kan blive bekræftet som ny træner i Bochum.

Ben92
Gæst

« Svar #19: 23 Jul 2008, 15:48 »

Ægerligt med resultaterne. Synes godt den sidste update kunne være længere, nu hvor den stejker sig over 3 måneders kampe. Men ellers ser det rigtig godt ud, bortset fra resultaterne. Smiley

Møller
Gæst

« Svar #20: 28 Jul 2008, 21:06 »

Kun 2 nye ansigter i St. Pauli
    - Talent und Veteran zum Club

Vi var spået et flot efterår, selvom vi var oprykkere spåede tyske eksperter, at vi nemt kunne blande os i toppen af rækken. Eneste nødvendighed for dette mål var, at holdet skulle forstærkes inden sæsonstart. Det synes
jeg også selv, at vi gjorde rigtigt i de 10 nye navne, vi kunne præsentere inden sæsonstart.

Men vi har ikke rigtig levet op til det, som vi var spået. En nuværende ellevte plads i 2. Bundesligaen er ikke godt nok efter min mening, og lever heller ikke op til mine mål med min tid i St. Pauli. Jeg er blevet rygtet væk fra klubben, bl.a. har Bochum og engelske lavere rangerede klubhold været på tale som ny klub for mig. Men det kan jeg afvise nu. Jeg forlader ikke St. Pauli frivilligt, før min mission er gennemført - at returnere til Bundesligaen.

Nu starter forårssæsonen om få dage, til dette forår er der kun blevet hentet 2 nye navne ind. Det er 2 nye spillere, som vi har hentet fri af deres kontrakter - den såkaldte Bosman Regel. Der er tale om et svensk talent, som af selveste Henrik Larsson er blevet spået en lys fremtid. Christoffer Karlsson er 20 år, spiller central midtbane, samt har adskillige U19 landskampe i den svenske landsholdstrøje.

Den anden er nogle år ældre end Karlsson. Han er jamaicansk landsholdsangriber, og kommer fra den jamaicanske klub Portmore Utd. Onandi Lowe har bl.a. været et smut i engelsk fodbold for nogle år siden, her spillede den 33 årige angriber for først Port Vale, så Rushden og sidst Coventry i den næstbedste række. Men inden turen i England har Lowe også spillet i Canada og USA. Men flest år er blevet spillet i jamaicansk fodbold.

Jeg forventer mig meget af begge spillere, Lowe bliver reserver for Kuru og Hähnge. Mens Karlsson formentlig stadig har nogle år, før han bliver fast mand i vores A trup.

Den forventede startellever:

M. Jensen

M. Rehmer
(C)   M. Dogan  C. Saba  P. Yanchuk

T. Schultz

T. Meggle  T. Heinze

M. Heppke                          P. Trojan

S. Hähnge

Chakana
Manager

« Svar #21: 28 Jul 2008, 21:10 »

God update, og jeg håber du kommer i Bundesligaen Thumbs Up

Arsenal Football Club

Yoggidk
Gæst

« Svar #22: 28 Jul 2008, 21:13 »

Fantastisk opstilling, og kan faktisk godt lide dit hold, og kan selv huske Lowe og Saba fra min tid med små klubber. Dit skriftlige er også fantastisk højt, og du skriver meget flot og flydende, så alt i alt er det fantastisk.

Yoggidk

Møller
Gæst

« Svar #23: 28 Jul 2008, 21:16 »

Tusind tak begge to Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #24: 28 Jul 2008, 21:21 »

Rigtig god update.
Du ligner en oprykker, så glæder mig til at følge dig i næste sæson.
KIU!

Møller
Gæst

« Svar #25: 29 Jul 2008, 12:53 »

Planen ændret - ny spiller
    - Tiago Henrique zu kommen

For få dage siden kunne jeg annoncere, at vi var stoppet med at handle mere i dette transfervindue. Men det fik jeg sagt for hurtigt, det har nemlig vist sig, at en af de spillere vi har jagtet længe, havde kontraktudløb om et
år. Og derfor valgte hans brasilianske klub at tilbyde ham billigt til os. Det tilbud kunne vi ikke sige nej til, og det ender med at Tiago Henrique begynder træningen i klubben allerede senere i dag.

Tiago Henrique er en spændende brasiliansk spiller på 25 år. Han spiller på den offensive midtbane, på trods af at han allerede som 17 årig blev spået en lys fremtid og dømt som et af de største talenter i brasiliansk fodbold, fik han aldrig spillet til at flyde i udlandet. Tiago drog i 1999 til italiensk fodbold, og fik kontrakt hos selveste Inter Milan. Her var Tiago dog kun i en sæson, det blev ikke til nok spilletid i den italienske klub. Næste stop var brasilianske Corinthians, hvor han igen udfoldede sig og spillede noget fremragende fodbold.

Det fik franske AC Ajaccio øje for og hentede i 2003 det dengang 20 årige brasilianske stortalent til klubben. Men igen fik han aldrig spillet til at flyde hos franskmændene og drog igen til Brasilien, denne gang 1 sæson hos amatørholdet Osasco. Så kom han til Palmeiras i 2 sæsoner, så Bragantino begge i brasiliansk fodbold og alle 3 sæsoner vandt han São Paulo Statsmesterskaberne med de 2 klubber. Så tog han til Paranavaí hvor vi nu efter 2 sæsoner har hentet ham for 3 millioner danske kroner.
« Seneste Redigering: 30 Jul 2008, 21:55 af Møller » Logged

-Benja-
Gæst

« Svar #26: 04 Aug 2008, 12:02 »

Spændende indkøb! Kunne det være muligt at få et SS af ham?

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010