|
|
|
Cesc
Gæst
|
|
Hvis det er dit første stykke grafik nogensinde, er det utvivlsomt rigtig flot.
Jeg vil råde dig til, at læse et par guides og tuts for at blive sat mere ind i, hvordan du får lavet de fede effekter og sådan i Photoshop.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMFC
|
|
Hvis det er dit første stykke grafik nogensinde, er det utvivlsomt rigtig flot.
Jeg vil råde dig til, at læse et par guides og tuts for at blive sat mere ind i, hvordan du får lavet de fede effekter og sådan i Photoshop.
Mange tak for kommentaren  . Har også tænkt mig at læse et par tutorials og guides
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kfuglsang
|
|
Jeg vil også sige at især tut's, er en rigtig god måde at lære photoshops redskaber at kende... Især fordi man har noget at sammenligne med igennem tutten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Endnu én rigtig flot signatur  Ligesom VK kan jeg rigtig godt lide den måde farverne passer sammen i denne signatur. Kan også godt lide, at signaturen ser så simpel ud  Rigtig flot brug af dobbelt renders også.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Nu ville jeg os' hoppe på bølgen.  Første sig i et par måneder. Blev nødt til at lave den uden textures, da jeg har mistet alle dem jeg havde..
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Nu ville jeg os' hoppe på bølgen.  Første sig i et par måneder. Blev nødt til at lave den uden textures, da jeg har mistet alle dem jeg havde.. Elskværdig signatur med en elskværdig spiller. Smukt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Nu ville jeg os' hoppe på bølgen.  Første sig i et par måneder. Blev nødt til at lave den uden textures, da jeg har mistet alle dem jeg havde.. Fuck den er fed! Kanon arbejde Jarque! Håber det er iorden jeg har brugt den som sig, hvis ikke, så sletter jeg den bare igen 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Signaturen er desværre for stor til at blive brugt på siden  Så du må fjerne den eller gøre den mindre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
tænkte jeg nok  hvordan gør jeg den mindre? :-/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
 <- Sådan der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Mange mange tak Bave!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Godt nok lidt sent, men selvfølgelig må du gerne bruge den. 
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
cockemam
Lilleputspiller
|
|
Sad lige og stenede lidt photoshop..  det var så hvad det blev til, ikke noget specielt indviklet eller svært ved det. Ris og ros tages imod med kyshånd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
m0nk3y
Lilleputspiller