home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:41:28 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23530
  0 Brugere, 855 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Traviscat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: DesignerFreaks FM2009
| | | | |-+  Vis dit grafik(blandet) #2
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 223 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik(blandet) #2  (Læst 699492 gange)
Bave
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2370: 10 Feb 2009, 14:30 »

Du skulle måske overveje at lægge en innder shadow på den. Den ser en smule flad ud

Så ser den lidt bedre ud:

Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2371: 10 Feb 2009, 16:04 »

Hvid glow:


Sort glow:


Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2372: 10 Feb 2009, 20:03 »

Fed idé Mathias, synes bedst om den med sort skygge, da der er mere contrast i den Thumbs Up





Mange versioner ftw!
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2373: 10 Feb 2009, 20:06 »

Mikkel: For det første, så tak for kommentaren.

For det andet så synes jeg de er fede, dem med Del Piero - du har gjort det igen. Og så vidt jeg husker, staves det Alessandro Del Piero. Opstemt
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2374: 10 Feb 2009, 20:07 »

Rigtig flotte sigs Mikkel dér Peace
Dog syntes jeg at 5'eren er den flotteste Thumbs Up

EDIT:
Ja Mathié han hedder Alessandro Thumbs Up
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2375: 10 Feb 2009, 20:08 »

Hold kæft de er fede Ghert!
Er ikke så vilde med de 3 sidste, men de 2 i lyse farver er pisse fede!!!!!! Thumbs Up
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2376: 10 Feb 2009, 20:08 »

Mikkel: For det første, så tak for kommentaren.

For det andet så synes jeg de er fede, dem med Del Piero - du har gjort det igen. Og så vidt jeg husker, staves det Alessandro Del Piero. Opstemt

Who cares? crazy

Anyways, også tak til dig for din lille kommentar Thumbs Up

EDIT: Tak for det, Falkie og Michael! Thumbs Up
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2377: 10 Feb 2009, 20:09 »

Haha Opstemt

...og jeg synes, ligesom MichaelHarlev, at de lyse er bedst Thumbs Up
Logged

The_Jonas
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2378: 10 Feb 2009, 22:41 »






Logged


Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2379: 10 Feb 2009, 22:42 »

Så har jeg lavet min første manipulation. Enjoy.



Klikz!

Stock

Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2380: 11 Feb 2009, 00:28 »



Kedede mig så meget, at jeg lavede en plakat for det lokale band Peace
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2381: 11 Feb 2009, 00:59 »



Nyt avatar. Enjoy.

EDIT:

Og et til. Enjoy.
« Seneste Redigering: 11 Feb 2009, 01:01 af Mathié » Logged

The_Jonas
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2382: 12 Feb 2009, 19:08 »

Egentlig rimlig tilfreds med den her wall Smiley

http://i108.photobucket.com/albums/n29/J_K_W/Adriano-1.jpg
Logged


cockemam
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2383: 12 Feb 2009, 20:33 »

Nu har jeg lavet disse to Signaturer..


Gerrard

Lampard

Nu har jeg så lidt det problem at jeg ikke rigtigt synes der er nogen af de skrifttyper jeg har som passer til nogen af signaturerne. så vil hører om nogen evt. vil linke eller henvise til "søde" fonts?..  Wink
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #2384: 12 Feb 2009, 21:16 »

NYEICONS
Logged

Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 223 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010