home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 941 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: DesignerFreaks FM2009
| | | | |-+  Vis dit grafik(blandet) #2
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 223 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik(blandet) #2  (Læst 455608 gange)
Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1920: 02 Jan 2009, 18:51 »


Mit første cut overhoved. Hvad synes i ?? Smiley


Har du brugt poly. tool?
Logged

.::TheDutchman::.
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1921: 02 Jan 2009, 23:13 »

Jeg er totalt noob, så vil hellere have fif og gode råd end kritik. But here goes:
 
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1922: 02 Jan 2009, 23:25 »

TheDutchman, fint nok i forhold til at du er "noob". Wink Renderet er ikke særlig godt, synes jeg. Det er lidt kantet ved hans hår - der kan du evt. bruge en smudge tool til at gør det lidt mere "blødt" og rundt. Baggrunden er ret kedelig. Der mangler noget. Prøv evt. at tilføje noget 'outer glow' til renderet. Teksten er fint nok. Logoet er lidt sammenpresset - du kan holde det i formen ved at holde shift ind, mens du resizer det. Så bliver det hverken aflangt eller bredt. Du mangler også en border - en ramme. Det gør imo en kæmpe forskel på et billede. Ellers er den ret flot.

KIU!
Logged

.::TheDutchman::.
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1923: 02 Jan 2009, 23:30 »

TheDutchman, fint nok i forhold til at du er "noob". Wink Renderet er ikke særlig godt, synes jeg. Det er lidt kantet ved hans hår - der kan du evt. bruge en smudge tool til at gør det lidt mere "blødt" og rundt. Baggrunden er ret kedelig. Der mangler noget. Prøv evt. at tilføje noget 'outer glow' til renderet. Teksten er fint nok. Logoet er lidt sammenpresset - du kan holde det i formen ved at holde shift ind, mens du resizer det. Så bliver det hverken aflangt eller bredt. Du mangler også en border - en ramme. Det gør imo en kæmpe forskel på et billede. Ellers er den ret flot.

KIU!

Mange tak, og jeg er fuldkommen enig i det du skriver. Renderet er meget kantet, ja. Jeg havde siddet hele aftenen og leget med photoshop, og til sidst skulle det bare afsluttes så jeg kunne spille noget FM igen :p "Outer glow" ved jeg ikke hvad er. Omkring rammen, hvilket layer skal jeg tilføje det til?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1924: 03 Jan 2009, 00:27 »

Mange tak, og jeg er fuldkommen enig i det du skriver. Renderet er meget kantet, ja. Jeg havde siddet hele aftenen og leget med photoshop, og til sidst skulle det bare afsluttes så jeg kunne spille noget FM igen :p "Outer glow" ved jeg ikke hvad er. Omkring rammen, hvilket layer skal jeg tilføje det til?
Ude i højre side er der nogle layers - det ved du nok godt - marker det layer, hvor Sneijder renderet er. Lidt nede skulle der så gerne være et skråt "f" inde i en sort cirkel. Tryk på den, og tryk derefter "blending options". Der dukker en menu op, hvor der ude i venstre side er nogle valgmuligheder. Tryk på "outer glow" - derefter kan du bare indstille det lidt, sådan som du gerne vil have det.

Med hensyn til rammen, så lav et nyt layer helt på toppen - det plejer jeg at gøre.

Ny signatur:
Det er RCD, der har lavet renderet. Wink
« Seneste Redigering: 03 Jan 2009, 00:33 af BenMusalho » Logged

Stilhed
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1925: 03 Jan 2009, 00:49 »


My best ?

1. Gareth Bales ansigt ødelægger fuldstændig harmonien i billedet.

2. Der mangler en lille smule power i baggrunden, efter min mening.

3. Ellers perfekt - god tekst, osv.
Logged

.::TheDutchman::.
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1926: 03 Jan 2009, 01:06 »

Super, mange tak for hjælpen BenMusalho.

Jeg kiggede lige på det, inden jeg triller i seng her om lidt.

Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1927: 03 Jan 2009, 01:24 »

v. 1


v. 2


Tager den lige med her over da jeg gerne vil have noget konstruktivt kritik for et forsøg på en ny stil
Logged

Krelle-Gutten
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1928: 03 Jan 2009, 01:28 »

Tager den lige med her over da jeg gerne vil have noget konstruktivt kritik for et forsøg på en ny stil

Kan sletter ikke lide skriften, den er for kedelig.

Noget andet dårligt ved den er, at farverne overhovedet ikke falder godt ind med hinanden!
Logged

.::TheDutchman::.
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1929: 03 Jan 2009, 16:29 »



Hvad mangler?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1930: 03 Jan 2009, 16:32 »

Kan sletter ikke lide skriften, den er for kedelig.

Noget andet dårligt ved den er, at farverne overhovedet ikke falder godt ind med hinanden!
Skriften skiller sig ud, og den burde nok ikke være der.

Men synes tværtimod, at farverne er rigtig flotte sammen.
Logged


MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1931: 03 Jan 2009, 16:33 »

Tager den lige med her over da jeg gerne vil have noget konstruktivt kritik for et forsøg på en ny stil
Undskyld jeg siger det så ligeud, men synes virkelig den er gyselig. Farverne passer overhovedet ikke sammen, og baggrunden er dødkedelig. Det er også som om at alt fokus er på højre side, og så er venstre side bare helt tom. Du har lavet ting der var 10000000 gange bedre, dette er bestemt ikke en af de ting jeg mener er vellykket.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1932: 03 Jan 2009, 16:36 »



Hvad mangler?

Den er faktisk ok - stor fremgang i forhold til igår imo. Border og tekst er god. Dog er bg'en lidt kedelig. Prøv at put nogle textures på. Renderet ser lidt uderligt ud, men fint nok. Prøv at læs nogle tutorials. KIU! Peace
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1933: 03 Jan 2009, 16:37 »

uha ,

så prøver jeg med denne

Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #1934: 03 Jan 2009, 17:52 »

SoAP: Jeg er ikke så vild med, at den skifter farve midt inde i billedet. Jeg synes ikke teksten passer så godt ind. BG'en er ok. De effekter ved Martins synes jeg heller ikke passer så godt ind. Borderen er fin nok.

Ny sig!
v1:
v2:

Logged

Sider: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 223 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010