home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1193 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: DesignerFreaks FM2009
| | | | |-+  Vis dit grafik(blandet) #2
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 223 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik(blandet) #2  (Læst 467643 gange)
Linke
Juniorspiller
**

Sv: Vis dit grafik(blandet) #2
« Svar #930: 25 Sep 2008, 01:44 »

Vil gerne have lidt feedback da det er mit første projekt i photoshop nogensinde..

Kom så Leeds!!!

andersfa123
Gæst

« Svar #931: 25 Sep 2008, 08:47 »

Langtid siden jeg har lavet sådan noget her slags grafik, så jeg modtager meget, meget gerne konstruktivt kritik!

Yoggidk
Gæst

« Svar #932: 25 Sep 2008, 10:42 »

Det er ihvertfald ikke skide godt udført. Hvorfor faen er der helt sort i venstreside feks.? Opstemt
Jeg syntes også det så underligt ud Wink hehe.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #933: 25 Sep 2008, 18:26 »

Første signatur, ved uden hjælp af tut Opstemt
Comment

Tavares
Manager

« Svar #934: 25 Sep 2008, 18:37 »

Er tilfreds med dette icon  Wink

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Chakana
Manager

« Svar #935: 25 Sep 2008, 18:45 »

Comment
Flot lavet, men han hedder Fabrizio Miccoli.. Wink

Arsenal Football Club

NichlasKirk
Gæst

« Svar #936: 25 Sep 2008, 18:52 »

Tak. Smiley
Pis og lort Skuffet

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #937: 25 Sep 2008, 18:53 »

Comment
En okay signatur.
Baggrunden er sådan set lidt kedelig, ikke nogen dybere idé med den, bare en masse textures som er proppet oven på hinanden, og så den orange farver der er i dit skak-texture, passer overhovedet ikke til den lyserøde farve som trøjen og de andre effekter har. Skriften er virkelig elendig, skriftens kvalitet er dårlig, den lyserøde skrift kan man knapt se, og det er en dårlig spejling. 'nichlaskirk' skriften kan man næsten ikke se, og er også dårlig kvalitet, har du prøvet at sætte skriften til 'smooth'?
Palermo logoet er ogå af dårlig kvalitet.
splatter effekterne er lidt kedelige.
Renderet er fint, dog mangler du at blende det, det samme med logoet. de blå effekter du har sat ind oven på renderet, passer overhovedet ikke sammen med den lyserøde farve.
Fortsæt, fortsæt, fortsæt og forsæt. Man kan ihvertfald se en klar fremgang fra dine tidligere signaturer. Flot at du prøver uden en tutorial. Bliv ved med at læse tutorials, du behøver ikke følge dem, men de kan give nogle rigtig gode fifs til hvad man kan gøre bedre.
Er ked af at jeg fremhæver noget af det jeg synes er dårligt, men det er trods alt den måde man lærer det på.

Batigol
Manager

« Svar #938: 25 Sep 2008, 19:31 »

Så fik jeg lavet den klart bedste signatur jeg nogensinde har lavet - efter min overbevisning da. For en enkelt gangs skyld er jeg rigtig godt tilfreds med teksten, og synes også at jeg har fået udnyttet farverne ordentligt denne gang. Vil meget gerne have noget konstruktivt kritik! Smiley

Ingen kommentarer?

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Chakana
Manager

« Svar #939: 25 Sep 2008, 19:34 »

Ingen kommentarer?
Hvis det ikke er den flotteste signatur jeg har set, så ved jeg ikke hvad det er!
Jeg kan ikke uddybe det, da jeg ikke på nogen måde er en grafiker, men den orange farve passer bare perfekt med baggrunden, og det vandlignende texture ude til højre er vildt nice. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige andet end SMUKT!?

:-)

Arsenal Football Club

Batigol
Manager

« Svar #940: 25 Sep 2008, 19:42 »

Hvis det ikke er den flotteste signatur jeg har set, så ved jeg ikke hvad det er!
Jeg kan ikke uddybe det, da jeg ikke på nogen måde er en grafiker, men den orange farve passer bare perfekt med baggrunden, og det vandlignende texture ude til højre er vildt nice. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige andet end SMUKT!?

:-)

Jamen, mange tak skal du da have. Glad for at høre der i det mindste er én udover mig selv der kan lide den! Peace
Hvis nogen har nogle kritikpunkter, må de også meget gerne fremhæve dem - det skal jo ikke være lutter lagkage! Wink

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #941: 25 Sep 2008, 20:02 »

Er der ikke en der vil lave en til mig hvor messi er på ??
Hvis i gider vil i så ikke sende det over Brev til mig  ?

Barcelona Verdens bedste hold !

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #942: 25 Sep 2008, 20:03 »

Jeg kan også meget godt lide den Drogba sig. Fede render effects, fede textures. Nice sig! Kritik? Så skulle det være en anden skrift eller sådan noget, for der skal hverken pilles ved render eller baggrund.

Kode:
Men nu til mig  (8

V.1

V.2

Comments? Første sig jeg har lavet, hvor det ikke bare er render på baggrund og sådan noget. Jeg er selv blevet rimelig tilfreds, men der er vel altid plads til lidt konstruktiv kritik, ikke? Vi vil jo allesammen gerne blive bedre.

Real Madrid <3

Batigol
Manager

« Svar #943: 25 Sep 2008, 20:30 »

Er der ikke en der vil lave en til mig hvor messi er på ??
Hvis i gider vil i så ikke sende det over Brev til mig  ?

Brug venligst denne tråd til dine ønsker Smiley

NichlasKirk
Gæst

« Svar #944: 25 Sep 2008, 20:50 »

En okay signatur.
Baggrunden er sådan set lidt kedelig, ikke nogen dybere idé med den, bare en masse textures som er proppet oven på hinanden, og så den orange farver der er i dit skak-texture, passer overhovedet ikke til den lyserøde farve som trøjen og de andre effekter har. Skriften er virkelig elendig, skriftens kvalitet er dårlig, den lyserøde skrift kan man knapt se, og det er en dårlig spejling. 'nichlaskirk' skriften kan man næsten ikke se, og er også dårlig kvalitet, har du prøvet at sætte skriften til 'smooth'?
Palermo logoet er ogå af dårlig kvalitet.
splatter effekterne er lidt kedelige.
Renderet er fint, dog mangler du at blende det, det samme med logoet. de blå effekter du har sat ind oven på renderet, passer overhovedet ikke sammen med den lyserøde farve.
Fortsæt, fortsæt, fortsæt og forsæt. Man kan ihvertfald se en klar fremgang fra dine tidligere signaturer. Flot at du prøver uden en tutorial. Bliv ved med at læse tutorials, du behøver ikke følge dem, men de kan give nogle rigtig gode fifs til hvad man kan gøre bedre.
Er ked af at jeg fremhæver noget af det jeg synes er dårligt, men det er trods alt den måde man lærer det på.

Er overhovedet ikke ked af de frem hæver det dårligeer faktisk super glad for det!
Grunden til at logoet og skriften er blevet dårligt, er fordi hele lortet har fået en gang sharpen til sidste(tror jeg)
Kan faktisk godt se det med det orange der, og den texture skulle nok havde været blevet hvid og sort. med henhold til den blå farve på render, kan jeg ikke se problemet, da jeg synes den passer godt ind Smiley
Men rigtig mange gange tak moll, alt er taget til efterretning.

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 223 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010