|
Elmander9
|
|
husk at skrive mellemrum mellem [img ]. men ellers synes jeg det er lidt kedeligt, og teksten passer slet ikke.
Nårh ja.. OG okay, men har jo skrevet at der er mit første bander.. Men er selv godt tilfreds.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Nu skal jeg ikke spille klog på grafik, da jeg ikke har en skid forstand på det. Men synes at det ser ret kiksede ud at der står "You'll never walk alone" 2 gange lige ved siden af hinanden.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
jaja men siger det også bare så du kan gøre det bedre næste gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Nu skal jeg ikke spille klog på grafik, da jeg ikke har en skid forstand på det. Men synes at det ser ret kiksede ud at der står "You'll never walk alone" 2 gange lige ved siden af hinanden.
Det ser faktisk rimelig kikset ud  En der måske kan vise mig en avatar tutorial?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Ja, og din signatur fylder lige lovlig meget! Det er ikke pænt med "You'll never walk alone", to gange! EDIT: Det synes MLL også kan jeg se 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Ja okay.. En fejl fra min side..  Ups, Sorry.. Laver det bedere næste gang..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Er der en der har en Avatar tutorial liggende? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Ej Okay folkens.. NU kommer sandheden fra mig: Det er MEGA grimt med teksten og det er også lidt kedeligt!!!!!! Hahahahah...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Ej Okay folkens.. NU kommer sandheden fra mig: Det er MEGA grimt med teksten og det er også lidt kedeligt!!!!!! Hahahahah...
Hvad sker det for dig, undskyld jeg spørger? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Hvad sker det for dig, undskyld jeg spørger?  Hva mener du?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
Hva mener du?
du siger først du er godt tilfreds, og så når du modtager lidt kritik sviner du nærmest dit eget grafik til? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Ej Okay folkens.. NU kommer sandheden fra mig: Det er MEGA grimt med teksten og det er også lidt kedeligt!!!!!! Hahahahah... Nu hvor jeg har set det et par gange
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Har lige set et par gange. det eneste der er godt.. er lynet og belysningen udenom logoet.. ellers er det ret grimt som i siger..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|