|
Nelzpn
|
|
tak skal du ha. Kan man ikke blive venner herinde ligesom inde på arto?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
tak skal du ha. Kan man ikke blive venner herinde ligesom inde på arto?
Hehe dog ikke Men skriv en privat besked hvis det er  Glæder mig til næste update
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
Nelzpn
|
|
hvor meget skal en updatering være på
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
hvor meget skal en updatering være på
Hehe du skal også selv sætte præg på din blog, prøv dig frem så giver jeg dig ris og ros 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nelzpn
|
|
okay  Lørdag d. 21 Juli 2007 kl. 09:00 modtog Grays min ansøgning om at blive træner for Grays nu efter 3 dage er det stadigvæk ikke fået svare. Jeg venter med stor spænding på svar fra Grays. Efter som at de har været uden træner i 2 måneder så jeg regner med at få jobet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
hvor lang tid blev du i SynderjyskE?
Og var kampen mod AB, blot din anden ? for hvis, så er det tidligt at overveje sin fremtid :s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
som skrevet blev han der i 3 kampe, og så sag han op.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Hehe jeg er igang med at hjælpe Nelzpn igang med en ny blog. Jeg vil hjælpe ham til at skrive en ny god blog og som ikke kun er i 3kampe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Der skal virkelig gang i en ordentlig blog, hvis du vil fange læsere. Så håber da, at Sej kan hjælpe dig lidt... Det kan kun blive bedre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Der skal virkelig gang i en ordentlig blog, hvis du vil fange læsere. Så håber da, at Sej kan hjælpe dig lidt... Det kan kun blive bedre  Hehe jeg skal nok vise ham noget ordenligt blog manere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
kommer der en ny blog, fra en helt anden klub. Eller fortsætter han her, men bare ordentligt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
kommer der en ny blog, fra en helt anden klub. Eller fortsætter han her, men bare ordentligt?
Han starter en helt ny blog. Jeg synes ikke rigtig man kunne arbejde videre på det her!?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Du kan da godt arbejde videre på det her, så kan han selv se fremskridtene. Men det er okay 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Du kan da godt arbejde videre på det her, så kan han selv se fremskridtene. Men det er okay  Hehe nu skal du ikke sætte mig på en alt for stor opgave 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
En ugen efter kampen fandt jeg ude af at jeg behøver en venstremidtbane. Og den første der kom til mig var Thomas Lindrup. Denne ide var ikke vel lykket. Han ville ikke takke ja til mit kontrakt forslag. Så jeg må på jeg må jagt igen Efter et stykke tid fandt jeg så nogen andre. Jeg fandt Alex Nørlund og Thomas Røll(ses på billedet). Og Thomas Røll skrifer til Sønderjysk fra d. 1. Juni 2007. Vi har fanget Jakob Nielsen efter vi havde fået at vide at de havde købt Thomas Røll og håber på at få en udtalelse fra ham og det var vi heldige at få. Jeg er selvfølgelig glad for at få en spiller som Thomas Røll til som tidligere at spillet for FCK og FCM bland andet. Klubben er også tilfreds med denne handle. Jeg kan forsikre jer om at han vil får masser af spille tid. Tiden går og dagen kommer hvor det første rigtige test kommer i sæson. Den første kamp i ligaen er imod AB og det er der at klubben vil se om de valgt ved at har Jakob Nielsen som styrmand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|