home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 1002 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  WL Facepacks
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: WL Facepacks  (Læst 138847 gange)
real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: WL Facepacks
« Svar #450: 28 Jul 2008, 23:49 »

Kunne være fedt hvis der kom nogen fra Spanien.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: WL Facepacks
« Svar #451: 28 Jul 2008, 23:59 »

Kunne være fedt hvis der kom nogen fra Spanien.

Det gør der også når PL er færdig Thumbs Up
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: WL Facepacks
« Svar #452: 29 Jul 2008, 00:04 »

aargh så tager vi da tyskland Opstemt
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: WL Facepacks
« Svar #453: 29 Jul 2008, 00:07 »

Nej, jeg begyndte på Racing Santander for et stykke tid siden, den genoptager jeg nok om et par dage..
Logged


Arsenal Football Club


-Benja-
Gæst
 
Sv: WL Facepacks
« Svar #454: 29 Jul 2008, 16:06 »

Er du kommet igang med Blackburn, Bave?
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: WL Facepacks
« Svar #455: 29 Jul 2008, 16:09 »

Er du kommet igang med Blackburn, Bave?

Nej Ubeslutsom

Men går igang nu Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: WL Facepacks
« Svar #456: 29 Jul 2008, 16:11 »

Nej, jeg begyndte på Racing Santander for et stykke tid siden, den genoptager jeg nok om et par dage..

Hellere gå igang med et Premier League hold, så vi kan blive færdig med den liga.

Nej Ubeslutsom

Men går igang nu Smiley

Bare i orden! (:
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: WL Facepacks
« Svar #457: 29 Jul 2008, 16:12 »

Begynder på Bolton nu Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: WL Facepacks
« Svar #458: 29 Jul 2008, 17:33 »

Bolton - 36 Face's. - RCD

Dl her

- -
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Bave
Gæst
 
Sv: WL Facepacks
« Svar #459: 29 Jul 2008, 17:35 »

lækkert arbejde Thumbs Up
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: WL Facepacks
« Svar #460: 29 Jul 2008, 18:08 »

Blackburn Rovers

-Download-


33 billeder lavet af Bave
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: WL Facepacks
« Svar #461: 29 Jul 2008, 18:37 »

Dejligt arbejde. Kunne vi godt bruge noget mere af Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

andersfa123
Gæst
 
Sv: WL Facepacks
« Svar #462: 29 Jul 2008, 18:40 »

Hvorfor er min Helsingborg ik på forsiden ? ticked off
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: WL Facepacks
« Svar #463: 29 Jul 2008, 18:42 »

Og min Inter Peace
Logged

19-18!

SoAP
Gæst
 
Sv: WL Facepacks
« Svar #464: 29 Jul 2008, 18:43 »

Hvorfor er min Helsingborg ik på forsiden ? ticked off

det er min bremen heller ikk Forlegen
Logged

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010