Chakana
|
|
Nogen der kan finde Shakhtar's Ishchenko's iD? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Lagotolio
|
|
Nogen der kan finde Shakhtar's Ishchenko's iD?  Mykola Ischenko 5314215 Han staves åbenbart anderledes i FM, end IRL.
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Super arbejde gutter  . Så er megapakken på forsiden 
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
22 spillerbilleder + to trænerbilleder * Tak til Bave for Config.
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Rigtig godt arbejde Benja 
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Hvor skal de udpakkes?.
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
SUPER SUPER ARBEJDE!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
NichlasKirk
Gæst
|
|
Super arbejde drenge 
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Hvordan skal de udpakkes?. Jeg smed SAS liga mega packen ud på Skrivebordet og så ind i Graphics.
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Hvor skal de udpakkes?.
Her : C:\Users\DITNAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\Pictures\Players Hvis det er til f.eks. sas ligaen så burde du for at have orden i det lave en mappe der hedder DK også sætte sas-ligaen der ned så det ser sådan ud: C:\Users\DITNAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\Pictures\Players\DK\sas liga
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Åben disse mapper i denne rækkefølge. Dokumeneter -> Sports Interactive -> Football Manager 08 -> Så udpakker du den bare derinde 
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Her :
C:\Users\DITNAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\Pictures\Players
Hvis det er til f.eks. sas ligaen så burde du for at have orden i det lave en mappe der hedder DK også sætte sas-ligaen der ned så det ser sådan ud:
C:\Users\DITNAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\Pictures\Players\DK\sas liga
Har jeg lige gjort. Vil det sige når jeg henter de næste Megapacks så skal jeg bare skrive UK?.
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Har jeg lige gjort. Vil det sige når jeg henter de næste Megapacks så skal jeg bare skrive UK?.
Ja eller Eng da det jo ikke er hele UK 
|
|
|
|
|
|
|
|
NichlasKirk
Gæst
|
|
Ja eller england eller hvad der nu falder dig på hjertet 
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Det er faktisk lige meget. Det er Configen der gøre det. Du kan også kalde den pølse ? 
|
|
|
|
|
|
|
|