home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Onside tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor tit ser du Onside?
Hvergang
Det er forskelligt
Ser det ikke

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Onside tråden  (Læst 4230 gange)
-Benja-
Gæst
 
Onside tråden
« : 20 Jul 2008, 19:54 »


Jeg har nu søgt lidt på netop emnet på denne tråd, men jeg kan ikke finde noget om det. Så nu opretter jeg en tråd om 'Onside'. I må lige rette mig, hvis jeg tager fejl.

Men det der skal diskures i denne tråd er selvfølgelig fodboldprogrammet Onside, det der altid bliver vist efter hver Superliga runde.

Men jeg vil starte ud med at rose Onside for det der vises lige nu, hvor man er men Lynge Jakobsen rundt. Altså bag døren, det man ikke hører normalt. Dog sætter han ikke navne på mulige træneremner. Onside har dog gjort det nu. Jeg synes det er meget interessant, for det er noget af et job han har. Han skal både finde træner & spillere osv.

Hvad synes I om dette program, og netop det jeg lige har skrevet om Lynge Jakobsen?
« Seneste Redigering: 22 Jul 2008, 12:15 af -Benja- » Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Onside tråden
« Svar #1: 20 Jul 2008, 20:00 »

Hvad synes I, om dette program og netop det jeg lige har skrevet om Lynge Jakobsen?

Jeg synes det er fedt at komme med bag "kulisserne"
og se hvad Lynge har foretaget sig når han har skulle få ansat en træner.

Elsker også så noget dramatisk musik der engang i mellem ved sådan nogle udsendelser  Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Onside tråden
« Svar #2: 20 Jul 2008, 20:14 »

Det var en meget spændende udsendelse, og som Bave siger, fedt at komme bag kulisserne, og se hvordan det er i fodbold-branchen..
Logged


Arsenal Football Club


motZ
Gæst
 
Sv: Onside tråden
« Svar #3: 20 Jul 2008, 21:12 »

Synes det er dejligt at se de laver sådan nogle dokumentarer.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Onside tråden
« Svar #4: 20 Jul 2008, 22:14 »

Engang elskede jeg det, men er det seneste år blevet meget træt af det. 90% fodbold og 10% top sport (eller hvad de nu siger). NEJ! Det skal sku da være 100% fodbold.
Engang i mellem dukker der da nogle gode indslag op. Fik desværre ikke set det med Lynge.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Onside tråden
« Svar #5: 20 Jul 2008, 22:19 »

Engang elskede jeg det, men er det seneste år blevet meget træt af det. 90% fodbold og 10% top sport (eller hvad de nu siger). NEJ! Det skal sku da være 100% fodbold.
Engang i mellem dukker der da nogle gode indslag op. Fik desværre ikke set det med Lynge.

Jeg har det helt på samme måde Absa. Før i tiden skulle man altid se det, og uanset hvad der ellers kom, var det Onside man skulle se. Det var så genialt, dengang at Werge og Frimann var værter, og med deres samarbejde skulle man se det.

Sådan er det ikke mere, og jeg har ikke set det i det sidste år. Da jeg simpelthen ikke finder det spændende mere, for de 10% er måske 20%, synes det er så nedern. De har med garanti mistet mange en masse seer, men det er jo deres tåbelige valg.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Onside tråden
« Svar #6: 20 Jul 2008, 22:22 »

Og værterne sidste år, Camilla Martin og ham der idioten var jo fuldstændig til grin. Onside er ikke hvad det har været, lad os blive enige om det.
Logged

mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Onside tråden
« Svar #7: 24 Jul 2008, 20:37 »

Jeg ser onside hver gang...
Logged


mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Onside tråden
« Svar #8: 24 Jul 2008, 20:39 »


Jeg har nu søgt lidt på netop emnet på denne tråd, men jeg kan ikke finde noget om det. Så nu opretter jeg en tråd om 'Onside'. I må lige rette mig, hvis jeg tager fejl.

Men det der skal diskures i denne tråd er selvfølgelig fodboldprogrammet Onside, det der altid bliver vist efter hver Superliga runde.

Men jeg vil starte ud med at rose Onside for det der vises lige nu, hvor man er men Lynge Jakobsen rundt. Altså bag døren, det man ikke hører normalt. Dog sætter han ikke navne på mulige træneremner. Onside har dog gjort det nu. Jeg synes det er meget interessant, for det er noget af et job han har. Han skal både finde træner & spillere osv.

Hvad synes I om dette program, og netop det jeg lige har skrevet om Lynge Jakobsen?
Hvor mange gange ser du det??
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010