hedengran
|
|
Hej kære med freaks.. Jeg har fået en DB af en kammerat.. Nu er problemet bare jeg ikke kan få det til at fungere.. Jeg ligger den selvf. ind i DB mappen.. Men den kan ikke findes.. En der har en løsning? På forhånd tak.. 
|
|
|
|
“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew
|
|
|
|
Søren91
|
|
Dokumenter/Sports Interactive/db Så skal du starte et nyt spil op og vælge databasen. Husk at i skal have samme patch. 
|
|
|
|
|
|
|
|
fmmad
|
|
I got the same problem !! it wont come up a selection of DB's when i press ''New Game''
:/
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Do you insert the DB in this path.. C:\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\db ??
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
hedengran
|
|
Dokumenter/Sports Interactive/db Så skal du starte et nyt spil op og vælge databasen. Husk at i skal have samme patch.  Tak for svaret søren.. Men dette hjælper desværre ikke.. Den vil slet ikke finde den når jeg starter nyt spil..
|
|
|
|
“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew
|
|
|
|
FCK88
|
|
så prøv C:\Programmer\Sports Interactive\Football Manager 2008\data\db
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
hedengran
|
|
så prøv C:\Programmer\Sports Interactive\Football Manager 2008\data\db
Det samme.. Virker heller ikke..
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
hmm... så kan jeg ikk lige hjælpe dig.. prøv at geninstallere spillet og så gør som skrevet i denne tråd.. så burde det altså virke 
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Og du er sikker på, at det er en DB du har fået og ikke bare et savegame???
Den skal ligge i følgende mappe: C:\Users\DIT NAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\db Og så i sin egen mappe
Og så vil jeg tro at det er meget vigtigt, at i har samme Patch.
|
|
|
|
|
|
|
|
hedengran
|
|
Og du er sikker på, at det er en DB du har fået og ikke bare et savegame???
Den skal ligge i følgende mappe: C:\Users\DIT NAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\db Og så i sin egen mappe
Og så vil jeg tro at det er meget vigtigt, at i har samme Patch.
Altså kan heller ikke forstå det selv.. Har prøvet det så mange gange og pludselig virker L***** Ikke! Den er præcis i samme sti som du skriver, og patch er det samme.. Så er total lost.. Og ja er en DB ikke et savegame..
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Altså kan heller ikke forstå det selv.. Har prøvet det så mange gange og pludselig virker L***** Ikke! Den er præcis i samme sti som du skriver, og patch er det samme.. Så er total lost..
Og ja er en DB ikke et savegame..
prøv at lægge et SS ind her så vi kan se hvad der er galt 
|
|
|
|
|
|
|
|
hedengran
|
|
prøv at lægge et SS ind her så vi kan se hvad der er galt  Hvad vil du have et SS af?? Hvor den ligger el hvad der i selve Db'en?
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
hvor den ligger og hvilken patch du har 
|
|
|
|
|
|
|
|
hedengran
|
|
Hov kan du så ikke lige give mig navnet på siden hvor man uploader ss?? Kan sku ikke lige huske hvad den hedder nu.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Hov kan du så ikke lige give mig navnet på siden hvor man uploader ss?? Kan sku ikke lige huske hvad den hedder nu..  Tinypic.com 
|
|
|
|
|
|
|
|