home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Aug 2025, 20:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Aug 2025, 13:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 1247 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #11 - Boldklubben Af 1893 - På Vej Ud Af Skyggen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: #11 - Boldklubben Af 1893 - På Vej Ud Af Skyggen  (Læst 8348 gange)
Kimu
Landsholdsspiller

#11 - Boldklubben Af 1893 - På Vej Ud Af Skyggen
« : 19 Jul 2008, 20:04 »

Hejsa alle sammen!

Ja, så er jeg tilbage med en ny blog. Har haft en pause fra blog skriveriet i et stykke tid, da jeg var kørt lidt tør i det. Det kunne også ses på de to seneste blogs jeg har haft kørende, de varede ikke i så lang tid. Det skal dog laves om med denne blog.

Jeg har denne gang valgt, at lave en blog omkring den danske anden divisions klub Boldklubben af 1893. Også bedre kendt som B93 i daglig tale. Valget er faldt på B93, da jeg synes det kunne være en spændende udfordring, at føre B93 tilbage til tiderne, hvor de var med i guldkampen i den bedste danske fodboldrække. Dermed er mission for spillet, at komme ud af FCKs skygge, og overtage rollen som BYENS hold Smiley

Jeg håber i vil tage godt imod min blog som i altid plejer, at gøre. Bloggen bliver skrevet i true Kimu still all the way. Jeg håber dog ikke at dette vil forhindre jer i at læse den, men vil læse den og komme med både ris og ros til den.

Her til sidst vil jeg gerne rette en tak til Berendt for banneret han har lavet til min blog. Tusind tak for hjælpen!

Enjoy...
« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 20:48 af Kimu » Logged

Berendt
Manager

Sv: Boldklubben Af 1893 - På Vej Ud Af Skyggen
« Svar #1: 19 Jul 2008, 20:16 »

Lyder rigtig fedt. Glæder mig til at følge en af de andre københavner klubber, som man ikke hører så ofte om ! Opstemt

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #2: 19 Jul 2008, 21:51 »

Lyder rigtig fedt. Glæder mig til at følge en af de andre københavner klubber, som man ikke hører så ofte om ! Opstemt

Det lyder bare super, at du vil følge mit eventyr i B 93 Smiley Første update i bloggen kommer om lidt!

stimo92
Gæst

« Svar #3: 19 Jul 2008, 22:00 »

lyder rigtig godt, tror da helt sikkert jeg vil følge med. Men skal lige se din første update Peace KIU

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #4: 19 Jul 2008, 22:05 »

Søndag d. 01-07-2007 – Klubnyt

Benny Gall stopper som Cheftræner!

Benny Gall
B 93’s bestyrelsesformand Jørgen Ritnagel kunne i dag offentlig gøre, at B 93 i dag havde opsagt kontrakt med cheftræner Benny Gall.  Beslutningen om, at stoppe samarbejde med Benny Gall kommer efter en noget usikker start i klubben. Der er ingen tvivl om, at det kommer som et chok for klubbens fans, at klubben efter cirka et halvt på posten skiller sig af med deres nye cheftræner, men grundet en stor utilfredshed med Gall blandt spillerne i B 93 og ikke noget særlig prangende spil, og ikke de bedste resultater i sidste halvdel af sæson 2006/2007 har man valgt, at opsige samarbejdet med Benny Gall med det samme.

På et pressemøde havde B 93’s bestyrelsesformand følgende, at sige omkring bruddet med Benny Gall…

Vi har i dag beslutte os for, at stoppe vores samarbejde med cheftræner Benny Gall. Selvom vi var tilfreds med Benny Galls arbejde med klubbens det sidste halv år, føler vi dog ikke,at Benny Gall er manden der kan tage B 93 skridt videre, og føre holdet op i VIASAT Sport Divisionen. B 93 takker Benny Gall af hele vore hjerte for hans arbejde for klubben det sidste halvår.

Hvem der vil tage over efter Benny Gall i B 93 vides endnu ikke, men en af stor favoritterne til posten som cheftræner i B 93 kunne være Michael Schäfer, som tidligere har været cheftræner i B 93.

andersfa123
Gæst

Sv: #1 - Boldklubben Af 1893 - På Vej Ud Af Skyggen
« Svar #5: 20 Jul 2008, 00:06 »

Spændene! Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6: 20 Jul 2008, 00:13 »

Synes det kunen være sjovere, hvis du selv var Benny Gall, og fik ham ud som gloværdig træner Opstemt

Keep it up Smiley

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #7: 20 Jul 2008, 14:18 »

Turboen tager over i B 93
Torsdag d. 05-07-2007

Bent "Turbo" Christensen ny cheftræner for B 93
B 93 kunne i dag offentlig gøre, at Brøndbys tidligere turbo angriber Bent ”Turbo” Christensen er klubbens nye cheftræner. Bent Christensen overtager den ledige cheftræner post i B 93 Benny Gall som forlod posten for få dage siden.

Det er ikke den store træner erfaring som Bent Christensen kommer med i bagagen, men den tidligere Brøndby spiller, har dog lidt. I 2003-2005 var han cheftræner Værløse Boldklub, som han blandt andet førte op i den danske anden division. Siden Oktober 2005 har Christensen dog været tilknyttet som cheftræner for Brøndbys yndlinge hold.

”Jeg er utrolig glad for, at have fået jobbet som cheftræner hos B 93. Jeg har de sidste par år arbejdet med nogle af de bedste yndlinge spiller i Brøndby, og det har været en stor fornøjelse at arbejde med disse. Jeg har dog på det sidste godt kunne tænke mig, at komme ud og være cheftræner for et hold i divisionerne, og da B 93 bød sig til, slog jeg selv til. Det er en klub med stolte traditioner, og en klub som vil tilbage til toppen af dansk fodbold. Det var en udfordring jeg ikke kunne sige nej til, og som jeg gerne vil prøve kræfter med.” udtalte Turboen om sit skifte til B 93.

Og der venter Bent Christensen en rigtig stor udfordring i B 93. Klubben har ikke nogen penge, at forstærke en i forholdsvis tynd trup med, så Christensen skal virkelig virkelige ud og lure markedet af, i håb om at finde spillere som kan forstærke truppen. Så B 93 kan nå sæsonens mål der hedder oprykning til VIASAT Sport divisionen.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 17:15 af Kimu » Logged

Kimu
Landsholdsspiller

Sv: #2 - Boldklubben Af 1893 - På Vej Ud Af Skyggen
« Svar #8: 21 Jul 2008, 17:41 »

Mini Luxembourg
Onsdag d. 11-07-2007

Allan Simonsen, B 93's luxembourgske forbindelse
B 93’s nye cheftræner Bent ”Turbo” Christensen har nu cirka været i spidsen for 93’erne i en uges tid. Og efter en uges tid som cheftræner for klubben på Østerbro kunne Bent Christensen så præsentere klubbens første forstærkninger til den kommende sæson.

I alt 5 nye spillere blev præsenteret for pressen og fans klubben. Og de 5 nye spiller har alle en ting til fælles. De kommer nemlig alle sammen mini staten Luxembourg. Denne præsentation af 5 spillere fra det lille kongerige gjorde hurtigt, at B 93 blev døbt Mini Luxembourg.

Kontakten til de 5 spillere blev skabt igennem den tidligere danske landsholdsspiller og luxembourgske landstræner Allan Simonsen. Christensen mødte en dag den tidligere landholdsspiller, og over en snak nævnte Simonsen de 5 spillere, hvorefter Bent Christensen inviterede de 5 spiller til prøvetræning.

Omkring sine nyindkøb havde B 93’s cheftræner Bent Christensen følgende, at sige:

”Det første man tænker, når man høre om fodboldspillere fra Luxembourg af, er at de ikke må være særlig gode. For hvad har landet rent fodbold mæssigt præsteret? Jeg måtte dog tage disse ord i mig igen da jeg så disse 5 spillere på banen. De kæmpede en vis legemes del ud af buksen og viste, at alle var rigtig dygtige spillere. Jeg var slet ikke i tvivl om, at vi her havde 5 spillere har hvad der skal til for, at kunne begå sig på et SAS liga hold eller VIASAT Sport divisions hold. Måske ikke topholdene, men uden tvivl midterholdene. Derfor var jeg heller ikke i tvivl om, at vi skulle have fingerne i dem med det samme.”

Men hvem er disse 5 luxembourgske spillere så? Her kommer en lille kort præsentation af de fem:

Chris Sagramola, 19 år, hentet på en fri transfer hos semi profferne fra Jeuness Esch. Sagramola spiller på venstrekanten. Han er en hurtig spiller, med gode drible evner og en der arbejder for holdet.

Daniel Huss, 27 år, hentet på en fri transfer hos Grevenmacher. Har spillet 16 landskampe for Luxembourg. Huss har speed i benene som han kombinere med en god farlighed inde foran mål, og er ikke så tosset i hovedspillet heller.

Steven Codello, 24 år, hentet på en fri transfer hos Jeuness Esch. Codello spiller på højrekanten, og har ligesom Sagramola god fart i benene og gode drible evner.

René Peters, 26 år, hentet på en fri transfer hos Swift Hesperange. Peters har spillet 16 landskampe for Luxembourg og spiller til dagligt på den centrale midtbane, hvor med fart i benene fighter hårdt for sit hold.

Paul Engel, 22 år, hentet på en fri transfer hos Grevenmacher. Engel er en allround spiller på venstrekanten, hvor han kan spille back og kantspiller. Han er bedste på kant, hvor ham har en god beslutsomhed, og er stærk fighter.

Yoggidk
Gæst

Sv: #3 - Boldklubben Af 1893 - På Vej Ud Af Skyggen
« Svar #9: 21 Jul 2008, 17:42 »

Genialt med de spilere fra Luxembourg Opstemt

Berendt
Manager

« Svar #10: 21 Jul 2008, 23:58 »

rigtig god blog du har fået igang... glæder mig til at følge mig, her i skyggen Wink

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 22 Jul 2008, 01:20 »

Ser godt ud:D.
Tror Huss kommer til at lave rigtig mange kasser Thumbs Up

SoAP
Gæst

« Svar #12: 23 Jul 2008, 00:30 »

huss ser da klasse ud Smiley

N17
Manager

« Svar #13: 23 Jul 2008, 01:27 »

Så fandt man lige ud af, at du havde en blog Kimu. Sådan noget skal du sgu fortælle Opstemt

Men god start, som altid!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #14: 24 Jul 2008, 19:27 »

Genialt med de spilere fra Luxembourg Opstemt

Ja, det synes jeg også. Gode spiller til ingen penge Smiley

rigtig god blog du har fået igang... glæder mig til at følge mig, her i skyggen Wink

Tak skal du have Berendt. Det er jeg glad for, at høre.

Ser godt ud:D.
Tror Huss kommer til at lave rigtig mange kasser Thumbs Up

huss ser da klasse ud Smiley

@ Mikkel2306 og SoAP: I kan tro Huss er klasse. Har spillet lidt kampe, og han har ladet netmaskerne blaffer lidt kan jeg fortælle Smiley

Så fandt man lige ud af, at du havde en blog Kimu. Sådan noget skal du sgu fortælle Opstemt

Men god start, som altid!

Haha Smiley Ja, jeg burde egetlig have givet dig besked, Du fik dig dog i stedet for en glædelig overraskelse, og det skal man da ikke klage over Smiley Glad for du kunne lidt starten. Håber jeg fanger dig, og holder dig som fast læser resten af bloggen Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010