home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Spillet er dit!
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Spillet er dit!  (Læst 7409 gange)
Hallas
Gæst

Sv: Spillet er dit!
« Svar #15: 19 Jul 2008, 21:35 »

Så er afstemning færdig, og da jeg ikke forventer at folk kender så mange hold i bunden af League 2, tager jeg det endegyldige valg selv.

Hallas
Gæst

« Svar #16: 19 Jul 2008, 22:03 »

I starten skal I være beredt på at få smidt en masse personligsspørgsmål mod Jer, men som bloggen går sin gang bliver de mindre, da vi ved den tid skal have skabt en personlighed om manageren.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #17: 19 Jul 2008, 22:06 »

venter med stor spænding.
Hvornår tror du vi får de første spørgsmål?

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Hallas
Gæst

Dit første interview
« Svar #18: 19 Jul 2008, 22:38 »

Dit første interview
- Enhver stor stjerne ånder hans kvaler ud gennem medierne, og ligeså er du indstillet. Som spiller deltog du i interviews såvel som reklamer, og derfor bør det ikke være nogen sag for netop dig, at kæmpe dig igennem endnu et interview. Sagen ser dog denne gang anderledes ud, for nu står du overfor en helt anden sag – spørgsmålene ser en smule anderledes ud, og du har mange flere ting at tænke på.

Før et skæbnesvangert interview skal stå, dæmmer nogle nerverne med bestemte måder, mens andre for eksempel repeterer de ting, de vil ud med for en sidste gang. Hvad vælger du at gøre, før du sætter dig i din bil og kører mod relæet, hvor interviewet skal stå?

Mulighed A: Du tager til en lokal pub, hvor du sluger et par ’pints’, før du sætter dig ind i bilen med en smøg i munden og kører mod interviewet. Nerverne skal vel dulmes.
Mulighed B: Som den arbejdshest du er, har du siddet oppe det meste af natten, spekulerende på hvad, intervieweren kunne skyde imod dig. Et par kopper kaffe bliver skyllet ned før, før du drejer nøglen i bilen og begiver dig mod interviewet.
Mulighed C: Du gør, som du plejer; tidligt i seng og tidligt op, hvorved du møder frisk og veludhvilet op til dåd.

Interview - del 1
”Du har valgt Bury som din nye arbejdsgiver – hvorfor?”

Mulighed A: ”Efter en snak med dem, virkede det som en hyggelig klub og et godt sted at starte en trænerkarriere. Dog ser jeg dem ikke som en fremtidig arbejdsgiver, hvilket jeg håber de er klar over.”
Mulighed B: ”Ingen af de store klubber ville have mig, så jeg måtte nøjedes med bundslatten.”
Mulighed C: ”Jeg ser et stort potentiale hos klubben, og det er da også den hovedsagelige grund til, at jeg sagtens kunne se mig selv sidde i deres trænersæde om for eksempel fem år fra nu.”

”Som ny mand i faget kan vi ikke stille dig ind i noget relief endnu, og derfor ved ingen hvordan din transferpolitik er. Hvordan vil den være, hvis vi først kigger indkøbsmæssigt?”

Mulighed A: ”Som et udgangspunkt vil jeg få så mange garvede spillere, jeg kan, ind i truppen. Herfra vil jeg søge talenter, da jeg mener, at de er grundstenene til et solidt hold om nogle år.”
Mulighed B: ”Rutinerede spillere er vejen frem. Ligeså vigtig som deres erfaring er fysikken, så nogle ældre og robuste herrer vil med mig i førersædet komme til klubben. Det med, at truppen skal proppes med talenter, er blot folk, som tror, de kan opfinde den dybe tallerken, der tror på.”
Mulighed C: ”I min og klubbens position kan blot yngre og uvelkendte spillere hentes ind. Det passer som sko i hose med min indkøbspolitik, da jeg selv elsker at finde talenter.”
Mulighed D: ”Jeg ser helst, at meget få, og eventuelt ingen spillere bliver hentet til klubben. Jeg har allerede set det materiale, jeg har at gøre med, og i mine øjne er det nok.”

”Så er det selvfølgelig også relevant og spørge om eventuelle salg. Hvordan har du det med det?”

Mulighed A: ”Såfremt jeg kan hente de spilere til klubben, jeg angrer efter, vil jeg sælge ubrugelige spillere og ophæve ungdomskontrakter i massevis for at få råd.”
Mulighed B: ”Selvfølgelig skal ingen føle sig sikre, men allerede nu kan jeg sige, at salgene, hvis de forekommer, bliver i en lille mængde.”
Mulighed C: ”Jeg sælger ingen, og absolut ingen. Jeg har snakket med spillerne, og de virker loyale, så jeg ser ingen grund til at skille mig af med en eneste af mine ’lads’."

Afstemning slut - resultat: A, C, A, A
« Seneste Redigering: 20 Jul 2008, 00:19 af Hallas » Logged

andersfa123
Gæst

« Svar #19: 19 Jul 2008, 22:43 »

C

C

B

Desuden en spændene idé dér! Thumbs Up

FCK88
Manager

« Svar #20: 19 Jul 2008, 22:46 »

A

A

A

A

Det er jo en nyskabende måde at blogge på .. Stort cadeau til dig Hallas Wink
« Seneste Redigering: 19 Jul 2008, 22:50 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Hallas
Gæst

« Svar #21: 19 Jul 2008, 22:47 »

Hov, I skal da have fire stemmer! :O

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 19 Jul 2008, 22:49 »

C

B

B

A

GudenEricsson
Gæst

« Svar #23: 19 Jul 2008, 22:50 »

Spændende idé, vil følge med Smiley

Har stemt C, C, A, B

Hallas
Gæst

« Svar #24: 19 Jul 2008, 22:59 »

I morgen vil anden del forhåbentlig komme.

Baalleby
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 19 Jul 2008, 23:12 »

Utroligt spændende.
Har stemt:

C
C
A
B

Chakana
Manager

« Svar #26: 19 Jul 2008, 23:26 »

C

C

A

A

Nice, indtil videre..

Arsenal Football Club

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #27: 19 Jul 2008, 23:29 »

Denne blog bliver da totalt uoverskuelig at følge med i Rullende Øjne

Hallas
Gæst

« Svar #28: 19 Jul 2008, 23:50 »

Kan du begrunde?

andersfa123
Gæst

« Svar #29: 20 Jul 2008, 00:02 »

Måske burde du lave denne tråd til afstemninger osv. også oprette en anden tråd med selve bloggen ? Rullende Øjne

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010