home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 942 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drømmen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Drømmen  (Læst 5140 gange)
Ben92
Gæst

Drømmen
« : 19 Jul 2008, 11:09 »

Paris er kendt for mange ting, desværre ikke hvad fodbolden angår. Byens hold, det evige skuffende tophold Paris Gaint-germain, må betragtes som den bedste kandidat til at gøre pariserne stolte over fodbolden. Det er dog ikke dem denne blog vil handle om, men i stedet klubben fra den østlige del af Paris. En klub med en drøm. En drøm om sejrer. En drøm om succes. En drøm pokaler. En drøm om drømmen. Midlerne er små, men drømmen er der, og hvor der er en drøm, er der en vej. Klubben jeg taler om, Paris Football club 2000, huserer i den tredje bedste franske række. Klubben har aldrig oplevet nogen form for succes, men det er nu tid til forandringer. Tid til at komme tilbage i det fine selskab, og kæmpe mod de store drenge. Tid til at slå storebroren, Paris Saint-Germain. Tid til at drømmene bliver en realitet…
Velkommen til Paris! 

« Seneste Redigering: 19 Jul 2008, 11:11 af Ben92 » Logged

-Benja-
Gæst

Sv: Drømmen
« Svar #1: 19 Jul 2008, 11:13 »

Spændende, glæder mig til at høre mere om det.
Men der er ikke noget billede, der er bare en blå boks med et spørgsmålstegn i.

N17
Manager

« Svar #2: 19 Jul 2008, 11:16 »

Bliver spændende at følge, og så kan jeg sige, at her er der billede hvor der står "Drømmen"

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mikkellas
Gæst

« Svar #3: 19 Jul 2008, 11:16 »

Spændende indledning! Held og lykke i din kamp mod storebroderen Thumbs Up

Bave
Gæst

« Svar #4: 19 Jul 2008, 11:19 »

Spændende Thumbs Up

Glæder mig til at høre mere Smiley

Der var en Tekst hvor der stod Drømmen men nu er den væk Skuffet

Pepe
Gæst

« Svar #5: 19 Jul 2008, 11:44 »

Jeg kan godt se det Smiley Spændende start, glæder mig til at høre mere.

-Benja-
Gæst

« Svar #6: 19 Jul 2008, 11:46 »

Jeg kan os se det nu Smiley

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 19 Jul 2008, 11:57 »

Ikke så meget tekst, men det jo også kun en start.
Fin skrevet, regner med at følge så godt med, som jeg nu kan. Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #8: 19 Jul 2008, 12:34 »

Paris Football Club 2000 – 1/8/2007
Hvis drømmen skal blive en realitet kræver det forstærkninger, og indtil videre er der kommet tre af slagsen. Den første spiller der blev hentet til at realisere drømmen, var den franske spiller Gabriel Rodriques som blev hentet på en fri transfer. Rodriques stammer fra FC Sochaux fodboldakademi, men det blev dog aldrig til en kamp for første holdet. Rodriques spiller i centerforsvaret, hvor han trods sin unge alder viser stor rutine.

Raphaël Vernus var en eftertragtet mand blandt flere klubben, men det blev alligevel Paris FC der fik hans eftertragtede underskrift. Vernus spiller ligesom Rodriques i midterforsvaret, men han besidder dog langt større
kvaliteter, som ville gøre ham til storstjerne for de fleste Ligue 2 klubber. Vernus, har ligesom Rodriques sin fodboldopvækst fra en af de større klubber, helt præcist Lyon. Det fortæller også lidt om hans kvaliteter, at han kommer fra de syvdobbelte mestre. Men ligesom Rodriques blev det aldrig til en førsteholdskamp.

Den sidste spiller der har tilsluttet sig den ambitiøse trup, er angriberen Matthieu Hoguet. Hoguet kommer fra Calais, hvor det blev til 145 kampe, hvor han fik netmaskerne til at blafre hele 80 gange. Hoguet har kostet Paris en halv million kroner, hvilket gør ham til den dyreste spiller i Paris FC nogensinde. Derfor er der også store forventninger til den fysiskstærke angriber.

Alle handlerne er faldet på plads, og de 21 spillere der skal hjælpe holdet med drømmen er udvalgt. Paris FC sparker sæsonen i gang mod oprykningskandidate n  Cannes.

« Seneste Redigering: 19 Jul 2008, 14:37 af Ben92 » Logged

Niko
Gæst

« Svar #9: 19 Jul 2008, 12:35 »

Du er inspireret af SirToby, ikke?

Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #10: 19 Jul 2008, 12:38 »

Du er inspireret af SirToby, ikke?

Smiley
Jov, med billederne. Synes det flot, og så er det hurtigt at lave, hvilket er godt da det bare er en hygge blog. Smiley

Niko
Gæst

« Svar #11: 19 Jul 2008, 12:39 »

Jov, med billederne. Synes det flot, og så er det hurtigt at lave, hvilket er godt da det bare er en hygge blog. Smiley

Jeg er så klog. Men flot blog indtil videre, nu må vi håbe at den holder i lang tid.  Wink

Ben92
Gæst

« Svar #12: 19 Jul 2008, 12:40 »

Jeg er så klog. Men flot blog indtil videre, nu må vi håbe at den holder i lang tid.  Wink
Tak. Jeg har allerede spillet første sæson, så der er gode chancer for at den holde længere end nogle af de andre. Wink

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #13: 19 Jul 2008, 12:40 »

fed start. fortsæt det godt arbejde!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

SoAP
Gæst

« Svar #14: 19 Jul 2008, 12:51 »

Tak. Jeg har allerede spillet første sæson, så der er gode chancer for at den holde længere end nogle af de andre. Wink

Så skal vi da have en update. Jeg er fast læser, kutgw  Thumbs Up

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010