home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Britiske talenter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Britiske talenter  (Læst 8791 gange)
Dollefin
Juniorspiller
**

Sv: Britiske talenter
« Svar #45: 19 Jul 2008, 12:30 »

Der er vist en del faktorer der spiller ind her.
Hvilke klubber de kommer til og hvordan de bliver trænet.
Ville det ikke være nemmere og mere retvisende bare at gå ind i editoren og se på hvad de har af PA og så dele dem op.

Ville nu ikke bruge sådan en liste selv. Det sjove ligger da i at finde spillerne rundt omkring pga det netværk man har opbygget og så se dem bliver stjerner.

Jeg har lavet listen ud fra hvordan jeg har set dem i flere forskellige spil, og ja alle spillere kræver jo at de kommer til en klub hvor anlægget er klasse... og gider ikke bruge editor på nogen måde, det er det rene snyd!

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 19 Jul 2008, 13:24 »

Jeg har lavet listen ud fra hvordan jeg har set dem i flere forskellige spil, og ja alle spillere kræver jo at de kommer til en klub hvor anlægget er klasse... og gider ikke bruge editor på nogen måde, det er det rene snyd!

Når du nu mener at dine lister er så gode at man virkelig kan bruge dem til noget, er det vel lige så meget at snyde at bruge dem som det er at bruge editor

It's gonna be legendary

Dollefin
Juniorspiller
**

« Svar #47: 19 Jul 2008, 13:32 »

Når du nu mener at dine lister er så gode at man virkelig kan bruge dem til noget, er det vel lige så meget at snyde at bruge dem som det er at bruge editor

Tja måske for dem der bruger dem, men ikke for mig, da jeg jo selv har fundet dem...

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 19 Jul 2008, 18:39 »

Tja måske for dem der bruger dem, men ikke for mig, da jeg jo selv har fundet dem...

Men siden du har valgt at lægge dem ud på FMF er det vel for at andre kan bruge dem? Og hvis det er for at andre kan bruge dem kan man vel lige så godt lave dem helt præcise.

It's gonna be legendary

Yessir
Manager

« Svar #49: 19 Jul 2008, 18:46 »

Men siden du har valgt at lægge dem ud på FMF er det vel for at andre kan bruge dem? Og hvis det er for at andre kan bruge dem kan man vel lige så godt lave dem helt præcise.

Da ikke hvis listerne er lavet udfra hans erfaringer i forskellige spil?
Og hvis folk vil have præcise lister, kan de vel bruge en editor selv og gå ind og tjekke.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 19 Jul 2008, 19:21 »

Da ikke hvis listerne er lavet udfra hans erfaringer i forskellige spil?
Og hvis folk vil have præcise lister, kan de vel bruge en editor selv og gå ind og tjekke.

Nu kan man jo se bare ud fra denne tråd hvor mange diskussioner han har haft om forskellige spillere. Bl.a. fordi de udvikler sig forskelligt.

Og de folk der bruger en talentlist vil vel heller have en korrekt liste, da de åbenbart ikke er interesserede i selv at lede efter talenter.

It's gonna be legendary

Yessir
Manager

« Svar #51: 19 Jul 2008, 19:25 »

Nu kan man jo se bare ud fra denne tråd hvor mange diskussioner han har haft om forskellige spillere. Bl.a. fordi de udvikler sig forskelligt.

Og de folk der bruger en talentlist vil vel heller have en korrekt liste, da de åbenbart ikke er interesserede i selv at lede efter talenter.

Ja han har haft diskussioner med folk der blev mopsede over lige præcis deres yndlingstalenter ikke var med. Samtidig har han ærligt erkendt når han har lavet en fejl. Det ændrer vel ikke på at hans lister er lavet ud fra hans erfaring?

...?

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 20 Jul 2008, 00:19 »

Ja han har haft diskussioner med folk der blev mopsede over lige præcis deres yndlingstalenter ikke var med. Samtidig har han ærligt erkendt når han har lavet en fejl. Det ændrer vel ikke på at hans lister er lavet ud fra hans erfaring?

...?

Jeg skriver heller ikke at listerne ikke er lavet udfra hans erfaring.
Jeg vil bare mene at hvis man leder efter en "facitliste" vil man nok hellere have en der er helt korrekt end en der er ca. måske korrekt.

It's gonna be legendary

alek9000
Manager

« Svar #53: 22 Jul 2008, 00:52 »

Det er jo næsten kun Barzagli der har det, det har han ikke engang.
Du kan ikke forvente at spilleren har 20 i alt der er vigtigt for spillerens position.
Samt John Terry Smiley

alek9000
Manager

« Svar #54: 22 Jul 2008, 00:54 »

ENGLAND
Alex Smithies
Ashley Chambers
Daniel Gosling
Danny Welbeck
Gavin Hoyte
Krystian Pearce
Medy Elito
Michael Woods
Nathan Porritt
Rhys Murphy
Tom Taiwo
Tristan Plummer
Victor Moses
Wesley Foderingham
Ben Alnwick
Matthew Connolly
Chris Cohen
Kieran Gibbs
Lewis McGugan

SKOTLAND
Craig Bryson
Paul Caddis
Ross Chisholm
Andrew Considine
Greg Fleming
Alan Lowing (Han er jo mega god!)
Kevin McCann
Rocco Quinn

WALES
Lewis Nyatanga

IRLAND
Anthony Stokes
Darren O'Dea
Joseph Lapira

Kom ik' og sig jeg har en vild shortlist, når jeg gamer i Storbritannien.  Opstemt
Vil også mene Jose Baxter bliver god?  Cool

alek9000
Manager

« Svar #55: 22 Jul 2008, 00:59 »

I mit spil har Wellbeck 16 i dribling og teknik
Porritt har 14 i flairi mit.

Husk at spillerne kan udvikle sig forskelligt fra spil til spil. hvis de inde i editoren har et potientale der hedder - efterfulgt af et eller andet tal.

Præcis! Havde et spil hvor Bojan blev "verdensklasse boksspiller". I et andet spil blev han ikke særligt meget bedre end når man starter spillet.

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010