home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Oceaniske talenter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Oceaniske talenter  (Læst 3719 gange)
Djævlen
Gæst

Sv: Oceaniske talenter
« Svar #30: 19 Jul 2008, 00:21 »

Nej det kan jeg godt se...

Jeg hjælper hvert fald 15 gange så meget som du gør.

Du citerer spillere, som du intet har at sige om. Jeg kunne da også finde mine shortlists frem, men hvad helvede kan manden bruge det til. Han laver lister, der rent faktisk sier de dårlige fra de gode, og det mangler i den grad på scenen, og han opdeler dem i niveau. Alt for ofte laver man talenter, hvor man ikke aner om spilleren vil egne sig i en topklub eller en bundklub - ligesom man heller ikke aner det i dine lister.

Og igen svarede du sarkastisk - Cesc the man!!!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #31: 19 Jul 2008, 00:22 »

Når folk laver den her slags lister vil de altid være forskellige, da både kravene er subjektive og spillene kan udvikle sig forskelligt. Så lad nu manden lave sine lister uden at blive mopsede over at de spillere I mener mangler ikke kommer på - jeg er sikker på at disse lister kan hjælpe nogle brugere alligevel Smiley

Jeg citerer lige mig selv, da den røg nederst på forrige side. Så lad os bare holde os til trådens topic i stedet for at bashe hinanden.

Niko
Gæst

« Svar #32: 19 Jul 2008, 00:23 »

Men for at komme med lidt ikke provokerende, så burde talentniveau udfra stats jo være sådan her.

1 = 12-15 i de mange af de nødvendige stats
2 = 15-20 i de fleste af de nødvendige stats
3 = 15-20 i næsten alt

Det ville virke lidt mere realistisk i mine øjne.

Når folk laver den her slags lister vil de altid være forskellige, da både kravene er subjektive og spillene kan udvikle sig forskelligt. Så lad nu manden lave sine lister uden at blive mopsede over at de spillere I mener mangler ikke kommer på - jeg er sikker på at disse lister kan hjælpe nogle brugere alligevel Smiley

Det er rigtig nok g00n, men med vores lille hjælp ville det jo hjælpe endnu flere. Dette er min pointe i at poste så mange indlæg, på at overbevise.

Du citerer spillere, som du intet har at sige om. Jeg kunne da også finde mine shortlists frem, men hvad helvede kan manden bruge det til. Han laver lister, der rent faktisk sier de dårlige fra de gode, og det mangler i den grad på scenen, og han opdeler dem i niveau. Alt for ofte laver man talenter, hvor man ikke aner om spilleren vil egne sig i en topklub eller en bundklub - ligesom man heller ikke aner det i dine lister.

Og igen svarede du sarkastisk - Cesc the man!!!

Så hvis jeg gav niveau til mine spillerlister, så ville de blive meget bedre?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #33: 19 Jul 2008, 00:27 »

Det er rigtig nok g00n, men med vores lille hjælp ville det jo hjælpe endnu flere. Dette er min pointe i at poste så mange indlæg, på at overbevise.

Jeg kan sagtens forstå din pointe, men nogen gange må man acceptere at vi gør tingene på hver vores måde, og ikke altid er enige om kriterierne og kravene. Så hvis han ikke mener de spillere du foreslår er gode nok til HANS liste, ja så er det nok fordi han mener det.

I al fald skal tråden bare ikke gå over i at I diskuterer om I hjælper eller ej.

Chakana
Manager

« Svar #34: 19 Jul 2008, 01:35 »

Ryan McGowan, oktober 2010.

Godt eksempel på han han kan blive en god spiller Thumbs Up
Det kunne være jeg skulle hente ham til reserveholdet  Peace

Arsenal Football Club

Dollefin
Juniorspiller
**

« Svar #35: 19 Jul 2008, 09:40 »

Ryan McGowan, oktober 2010.

Godt eksempel på han han kan blive en god spiller Thumbs Up
Det kunne være jeg skulle hente ham til reserveholdet  Peace

Umiddelbart synes jeg ikke han kan bruges til mere... Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #36: 19 Jul 2008, 10:50 »

Umiddelbart synes jeg ikke han kan bruges til mere... Opstemt

Han kunne da fint gå ind på de fleste SAS-Liga hold.  Smiley

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

« Svar #37: 19 Jul 2008, 12:33 »

Hva har du så ondt i røven over cesc? det var da utroligt irriterende den måde du snakker til ham på.. Vis nu du er bare lidt over 10 år gammel. JESUS!

Nydeligt arbejde Dollefin, bliv endelig ved med at smide navne ind på listerne når du finder flere..

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010