home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  En god defensiv taktik?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En god defensiv taktik?  (Læst 842 gange)
D4nskeren
Ynglingespiller

En god defensiv taktik?
« : 18 Jul 2008, 00:03 »

Hej alle fm freaks ...

Som skrevet en i en tidligere tråd, her på fm-sitet, er mit hold Málaga Wink Jeg kan først meddele at jeg med hjælp fra Sej007 fandt en god, offensiv taktik til mit Málaga-hold og overraskede hele den spanske 2. division med at indtage en sikker førsteplads 3 kampe før sæsonslutningen! Yay Opstemt

Nåh men problemet er at nu er jeg rykket op i 1. division og fået købt 2 gode nye spillere. I starten gik det faktisk udmærket og jeg endte, nok en smule heldigt da jeg var godt presset tilbage i mange af kampene og så fik et kontramål, på en god 9. plads da cirka halvdelen af året var gået.
Glad og tilfreds var jeg med det Wink

Men efterhånden måtte jeg jo erkende at min offensive taktik var lidt for offensiv mod disse nye hold da de simpelthen bare var det bedre end mit. Snart blev min 9 plads til en 15-plads.
Så har nu prøvet at gøre min taktik mere defensiv, sat mentalitetten ned, men lige lidt hjælper det. Derfor begyndte jeg at lede efter nye defensive taktikker, og fandt os et par stykker, men det var ikk rigtig noget der hjalp. Men jeg må jo prøve at undgå nedrykning på en eller anden måde Wink
Så mit spørgsmål er om nogen kender nogle gode defensive taktikker, som i kan sige god for? (OBS, kan ikk bruge taktikker med offensive backs, da mine simpelthen er for dårlige til det!)
Eller vil i mene at jeg simpelthen bare skal fortsætte med min gamle offensive taktik?

Håber i kan hjælpe mig lidt der Wink Oh, og btw, sig til hvis jeg fortæller lidt for meget om min situation før selve problemet kommer, for så vil jeg prøve at lade være med det næste gang Wink

Mange gange tak på forhånd Smiley

Tietze
Førsteholdsspiller

Sv: En god defensiv taktik?
« Svar #1: 18 Jul 2008, 00:05 »

spil en 4-6-0. Wink

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 18 Jul 2008, 00:06 »

Build Me Up Buttercup!

-KNM-
Manager

« Svar #3: 18 Jul 2008, 00:07 »

Du må holde øje med match stats og komme med en generel tendens før vi kan hjælpe dig med at forbedre din nuværende.

Downloader ikke andres taktikker, så kan desværre ikke hjælpe dig der.

Chakana
Manager

« Svar #4: 18 Jul 2008, 00:10 »

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=12973.0

Kunne måske være en mulighed? Rullende Øjne

Arsenal Football Club

D4nskeren
Ynglingespiller

« Svar #5: 18 Jul 2008, 00:14 »

Jeg kigger straks på de to taktikker, og så vil jeg teste den jeg vælger i morgen Wink
KNM, har besluttet at droppe den anden helt da jeg simpelthen bliver overspillet, og intet vinder! Smiley

Men tak for de to taktikker Grin

Edit: Har valgt at prøve Bens, så må det briste eller bærer Grin Tak for det! Grin
« Seneste Redigering: 18 Jul 2008, 10:36 af D4nskeren » Logged

Dollefin
Juniorspiller
**

« Svar #6: 18 Jul 2008, 11:02 »

Jeg spiller en 5-1-3-1... En hurtig angriber, to driblestærke offensive midtbaner, en løbestærk og pasningsikker midt midt i mellem dem på den centrale midtbane, en ægte midtbane slider på den defensive... og i midterforsvaret 3 høje, stærke, hovedstødsstærke og markeringsstærke... og på de to backpladser skal de ikke være offensive, men have godt stats i styrke, pasninger, tacklinger og rolighed...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010