home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1237 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Næstbedste sportsgren
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Næstbedste sportsgren  (Læst 7892 gange)
Andreas93
Gæst

Sv: Næstbedste sportsgren
« Svar #15: 17 Jul 2008, 21:12 »

Jeg ser mest amerikansk fodbold eller håndbold, hvis man ikke tæller fodbold med, så ser jeg lidt tennis og selfølgelig også cykling, men her ser jeg for det meste kun tour de france og så nogen af forårs klassikerne. Men jeg ser nok mest Formel 1 udover fodbold, men jeg ved ikke om den bliver talt med som sport.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #16: 17 Jul 2008, 22:05 »

Hvorfor fan' se andet en fodbold!? Opstemt
Jeg ser næsten ikke andet end fodbold, men hvis vi skal komme på noget så er det mest slutspillet i herrehåndbold ligaen, Tour De France og en gang imellem Formel 1.. Men det er sjældent da der som regelt også er fodbold imens de viser Formel 1 Cool

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #17: 17 Jul 2008, 22:15 »

1. Fodbold
2. NFL - Go Cowboys!  Cool
3. Tour De France - eneste cykelløb jeg ser i løbet af året.
4. Tennis - Wimbledon
5. Formel 1 - Så keder jeg mig virkelig også crazy

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #18: 17 Jul 2008, 22:18 »

1: Ishockey - Har spillet det i 13 år, hvorfor jeg ser det som den klart fedeste sport
2: Fodbold - Alle elsker fodbold!
3: Tour de France og herrelandsholdet i håndbold!

Gungner
Gæst

« Svar #19: 17 Jul 2008, 22:27 »

1. Fodbold
2. Wrestling (Jo det ER en sport)
3. Ishockey (Mighty Ducks of Anaheim all the way!)

Yessir
Manager

« Svar #20: 17 Jul 2008, 22:31 »

2. Wrestling (Jo det ER en sport)

Det kommer an på hvilken form du følger imo. Nutidens Sports Entertainment Wrestling, lader til at have glem alt om sportsdelen, så den er imo lige på vippen til kun at være Entertainment Wrestling  Smiley

Men så findes der heldigvis en masse andre former for wrestling man som entusiast kan følge  Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #21: 17 Jul 2008, 22:36 »

Har 3 sporter jeg ser:

Cykling - Har set Tour de France siden Sastres etapesejr i 03! Så så mange cykelløb jeg kunne i 07, men her i 08 har jeg kun set Paris - Roubaix før Touren. Årets tour har dog mindet mig om, hvilken fantastisk underholdende sport det er, Ihvertfald på bjergetaper Smiley. Når Vueltaen begynder, regner jeg også med at skulle se den, da jeg synes de fleste etaper er fede, selvom profilerne ikke er ligeså mange der! Holder med Soler og Cavendish i cykling. Ikke så meget CSC, da jeg ikke kan finde meget dansk ved deres hold. Håber dog det bliver ændret når Chris Anker, André Steensen, Breschel osv. får deres gennembrud! Smiley
Håndbold - Dog kun slutrunder eller, hvis jeg keder mig! Smiley Synes Kasper Hvidt, Kasper Nielsen og Joachim Boldsen er nice. Cool
Tennis - Ser meget Wimbledon. Mine favoritter der er Roger Federer, den bedste nogensinde uden tvivl! Fanden tage, at Nadal vandt i år, men han er også fandens stærk og har en fed vilje/udstråling! Smiley Ellers har jeg også stor respekt for søstrene Williams som er virkelig gode, jeg kan dog også virkelig godt li' at se Sharapova og Ana Ivanovic spille for de er ikke bare skidegode, men også nogle rigtig flotte piger! Opstemt

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 17 Jul 2008, 22:41 »

Cykling er den sport jeg primært følger med i efter fodbold. Derudover kan jeg godt lide at følge med i de store tennisturneringer..

Build Me Up Buttercup!

Yoggidk
Gæst

« Svar #23: 17 Jul 2008, 22:48 »

ser stort set kun fodbold, men når der er bordtennis i fjerner, er jeg helt frisk på at se det, trods det næsten aldrig bliver sendt.

Rossonero
Gæst

« Svar #24: 17 Jul 2008, 23:14 »

Der er ikke mange, der følger med i basket. Jeg er skuffet! Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #25: 17 Jul 2008, 23:29 »

NFL, motorsport (ALT motorsport) og ishockey (selvom det ikke er meget). Alt andet er mig ligegyldigt Peace

EDIT: Glemte lige 'pubsportsgrenene', som jeg ser af og til Tunge

Der er ikke mange, der følger med i basket. Jeg er skuffet! Opstemt

Det er sjovere selv, at spille end, at kigge på.. Selvom basket ikke siger mig så meget, så, så jeg lidt af 2-3 af NBA finalerne Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #26: 18 Jul 2008, 00:03 »

Poker... Smiley Det er uden tvivl det jeg bedst kan lide, hvis det ikke er fodbold...

eller måske e-games generelt... PES, CS osv

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

GudenEricsson
Gæst

« Svar #27: 18 Jul 2008, 00:09 »

Poker... Smiley Det er uden tvivl det jeg bedst kan lide, hvis det ikke er fodbold...

eller måske e-games generelt... PES, CS osv
Haha det er da ikke sportsgrene crazy I hvert fald ikke det sidste Grin

Men jeg ser ikke så meget andet end fodbold, men alligevel følger jeg lidt halvhjertet med i cykling Peace

The_Jonas
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 18 Jul 2008, 01:13 »

På en delt andenplads må cykling og NFL komme. Begge geniale sportsgrene, som bliver fulgt så meget som muligt.
På tredjepladsen er Speedway placeret Smiley

Gune
Juniorspiller
**

« Svar #29: 20 Jul 2008, 01:59 »

Det er klart bordtennis, det er nærmere nr. 1, i hvert fald hvis det skal bedømmes ud fra hvilket niveau jeg selv udøver de to sportsgrene på Smiley. Men selvfølgelig ud fra hvad jeg ser mest i fjernsynet osv. er fodbold nr. 1. Wink

Odense Boldklub!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010