home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1290 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  König
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: König  (Læst 5528 gange)
Rossonero
Gæst

30.03.08 – #6
« Svar #30: 20 Jul 2008, 16:00 »

En 2-1 sejr over Verl bar Union Berlin op på førstepladsen for første gang i sæsonen, og om de kan fastholde grebet på toppen, bliver nervepirrende for fansne at følge. Olaf Thon og Co. har været fyr og flamme i denne sæson, og det skinner i den grad igennem i det nye år, hvor de har været noget nær ustoppelige.

I denne lille opsummering skal der kigges lidt på selve spillernes præstationer, da der hidtil har været yderst spændende milepæle indblandet. Lad os starte med holdets helt store stjerne, Toni Kroos, der har været intet mindre end fremragende. Kroos har spillet 25 kampe for Union Berlin og har produceret 25 assist. Han har indtil videre en gnm. bedømmelse på 7.72 – ligaens bedste foran Ivica Jarakovic fra 1. FC Magdeburg.

Forsvargeneralen Daniel Schulz har også løftet øjenbryn. Det formår de fleste forsvarspillere med rene tacklinger, vundne hovedstødsdueller og lign., men Union Berlins guldklump har en anden metode, nemlig ved at score mål. Han har sine hidtil 27 kampe scoret 15 mål, hvor 14 af dem har været på hjørnespark (det ene opstod på et frispark). Schulz har via sine vigtige mål sniget sig op blandt de bedste i truppen, og Olaf Thon kan ikke andet end at håbe, han bliver ved.

Den tredje og sidste spiller, der har været på toppen, er 31-årige Nico Patschinski. Angriberen har i den grad levet op til sine rolle, som kræver at score mål, og det har han uden tvivl magtet. Han har i 26 kampe scoret 21 kasser, hvilket har gjort Union Berlin ivrige for at forhandle hans kontrakt, der udløber i slutningen af sæsonen.

Alt i alt har det hidtil været en sæson med det positive i dominans, selvom Union Berlin stadig alt at kæmpe for. Der resterer nøjagtig 10 kampe for Olaf Thon og hans slæng, der snart skal spille en skæbnesvangre kamp mod Magdeburg. Et opgør alle ser frem til i det tyske – et opgør der også meget vel kan afgøre, hvem der bliver Regionalliga-mestre.

Rossonero
Gæst

Sv: König
« Svar #31: 21 Jul 2008, 16:20 »

ARGH!

Så skrev man lige en god sæsonafslutnings opdatering, som så bliver slettet, da mine faner pludselig lukker ned. LORT!

Der går nok derfor 1-2 dage før jeg gider at skrive en opdatering om det selvsamme...

Pepe
Gæst

« Svar #32: 21 Jul 2008, 16:22 »

Det kender jeg godt Wink
Det er virkelig irriterende.

Ben92
Gæst

« Svar #33: 21 Jul 2008, 16:31 »

Hehe, surt Rosso.
Derfor er jeg også først begyndt at skrive i word også kopier det hele ind. Men jeg ser frem til den kommer. Wink

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010