home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1332 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  König
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: König  (Læst 5529 gange)
Holm
Landsholdsspiller

Sv: König
« Svar #15: 17 Jul 2008, 17:02 »

Hvornår er der update ? Smiley

[Min signatur er for stor]

Ben92
Gæst

« Svar #16: 17 Jul 2008, 20:25 »

Kommer den der update idag?

Rossonero
Gæst

26.07.07 – #3
« Svar #17: 17 Jul 2008, 21:11 »

Union Berlin flyder på en strøm af glæde, og for godt og vel en uge siden var man vidne til netop denne periodes helt store kulmination. Franz Beckenbauer og Dirk Zingler, bestyrelsformænd for hhv. Bayern München og Union Berlin, kunne smilende præsentere et nyt samarbejde, der i den grad vil komme Union Berlin til gode i fremtiden og i skrivende stund.

Olaf Thon og resten af sammensmeltningen kunne nemlig præsentere 3 nye lejehandler, der meget vel kan blive afgørende faktorer i denne sæson. Det nye samarbejde har begge resulteret i de nye handler, og angiveligt er der et par stykker mere på vej.

Toni Kroos er én af de tre lejehandler og er den største af dem. Den 17-årige kanon er anerkendt for sin tekniske kunnen på den offensivedel af banen, hvilket Union Berlin kan udnytte under hans ophold. Christopher Krause, 23, er den anden lejesvend, der kommer til at tage sig af venstrebacken. Sidst, men bestemt ikke mindst, har Union Berlin formået at anskaffe sig Fabian Müller, som ligeledes kommer til at spille en stor rolle for holdet.

Af permanente signings har Union Berlin hentet spanske Pol Bueso på en bosman fra Castellóns B-hold. Spaniern har skrevet under på en 2-årig kontrakt, hvor han har fået tildelt rollen som rotationsspiller.

2-1 Bad Vilbel
2-0 Neunkirchen
2-2 Venezia
2-1 Perugia
?-? Pisa (aflyst)

Rossonero
Gæst

« Svar #18: 18 Jul 2008, 01:46 »

Chakana
Manager

« Svar #19: 18 Jul 2008, 01:50 »

Jeg er selv meget perfektionistisk, og jeg er imponeret over din opsætning.
Det er meget flot at se på. Bravo Rosso Thumbs Up

Arsenal Football Club

Zone 43
Manager

« Svar #20: 18 Jul 2008, 02:08 »

Dejlig start på bloggen, Rosso. Herlige handler du har fået gjort, især Paz er jeg sikker på bliver en succes Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Niko
Gæst

« Svar #21: 18 Jul 2008, 12:02 »

Flot flot flot. Jeg gider ikke komme med en lang kommentar, da du godt ved hvad jeg synes. Det er meget smukt - og du kan være stolt af dit arbejde! Glæder mig til at se når ligaen går i gang, da du nok skal skaffe gode resultater.

Flotte små ikoner dér. Dem har jeg jo også brugt i min Kings Of... blog. Wink

Rossonero
Gæst

28.09.07 – #4
« Svar #22: 18 Jul 2008, 14:09 »

Sæsonen i den tyske bundprop er for alvor skudt i gang, og Union Berlin er med, hvor de store kanoner hænger ud. Olaf Thon har ikke haft svært ved at sparke liv ind på holdet, hvilket nu bliver udstrålet i deres spil mere end nogensinde før. Spillet fungerer perfekt, viljen er i behold og hver enkel spiller stråler af denne specielle, nyfundne motivation.

Der er blevet færdigspillet nøjagtig 10 kampe for Union Berlins vedk., hvor det er blevet til 7 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag. Den gode form har resulteret i en flot og uforventet 3. plads, der i den grad har glædet fansne. Hvis man tror, at det er held, der har medført det hele, kan man godt tro om igen. Man har i størstedelen af kampene domineret spillet, og ikke meget kan gå galt med den nuværende forsvarsorganisatio n. Nullet blev i en periode holdt i 5 kampe i streg, hvorfor forsvaret og målmanden er berettiget til at være både tilfredse og stolte med deres hidtil strålende præstationer.

Indtil videre er der ikke megen tvivl om, hvem der har været den bedst præsterende spiller i Union Berlin. Lejesvenden fra Bayern München, Toni Kroos, har i allerhøjeste grad levet op til de store forventninger. Det 17-årige stjerneskud har leveret 10 assist i 10 kampe og har gang på gang snørret modstanderen på midtbanen. Udover Toni Kroos har angrebsduoen, Fabian Müller og Nico Patschsniki, gjort det udmærket, og de har hhv. scoret 4 og 6 mål undervejs.

LIGAEN
RESULTATER

1-2 Wolfsburg II
2-1 Ahlen
0-1 Leverkusen (pokalturnering)
1-0 RW Essen
3-0 Erfurt
5-0 Oberhausen
1-0 HSV II
0-0 Düsseldorf
3-1 Verl
2-3 Wuppertal
2-0 Babelsburg
« Seneste Redigering: 19 Jul 2008, 16:41 af Rossonero » Logged

Chakana
Manager

« Svar #23: 18 Jul 2008, 14:11 »

God, flot, perfekt update Thumbs Up
Flot sejr over Oberhausen Shockeret

Arsenal Football Club

Zulue
Manager

« Svar #24: 18 Jul 2008, 14:12 »

Synes du skal droppe de der brushes, shapes eller hvad det nu er. De klæder ikke den - normalt - så fantastiske simple stil du kører med. Det er lidt for meget pang til mig. Smiley Ellers flot, som altid.

Rossonero
Gæst

« Svar #25: 18 Jul 2008, 14:17 »

Tak for de flotte kommentarer!

Synes du skal droppe de der brushes, shapes eller hvad det nu er. De klæder ikke den - normalt - så fantastiske simple stil du kører med. Det er lidt for meget pang til mig. Smiley Ellers flot, som altid.

Jeg synes nu, det ser godt (og anderledes) ud, men jeg vil da lige give det en tanke til næste gang. Smiley

Rossonero
Gæst

23.11.07 – #5
« Svar #26: 19 Jul 2008, 16:13 »

Union Berlin kunne i dag komme op på en delt førsteplads, hvis det lykkedes dem at sejre over førstepladsen, Eintracht Braunschweig. Om dette kunne lade sig gøre, var for mange tvivlsomt, da Braunschweig ikke har været til at lege rundt med i ligaen. Siden den spæde start har de fløjet derudaf, selvom deres form på det seneste har taget et dyk.

Det var hjemmeholdet, Union Berlin, der kom bedst fra start i opgøret. Younga på højrefløjen drønede ustoppeligt fremad banen og ind mod feltet, som efterfølgende blev til en tilbagelægning til midtbanespilleren Guido Spork, der med et tørt hug bankede bolden i nettet til 1-0. Braunschweig havde svært ved at holde styr på deres opposition, og den fortyndede organisation gav Union Berlin gevinst. Igen gjorde Younga sig synlig, og hans bevægelse gjorde ham ekstra spilbar. Det resulterede i en aflevering fra Toni Kroos, som Younga trak med ind i feltet, affyrede og scorede til 2-0. Det så nu sort ud for Braunschweig, der efter et langt ophold på førstepladsen, nu måtte tage sig til takke med at dele den.

Jo længere kampen skred frem, jo mere så det ud til at Union Berlin ville vinde denne kamp. Eintracht Braunschweig havde dog ikke i sinde at takke af uden en reducering, som opstod et kvarter før det verdenskendte slutfløjt lød. Det var højrebacken Ken Reichel, der på et hjørneskark headede bolden ind til cifrene 2-1. Menuen bød ikke på flere mål efterfølgende, og Union Berlins håb om at kapre førstepladsen er nu så tæt som den overhovedet kan være.

Pepe
Gæst

« Svar #27: 19 Jul 2008, 17:16 »

Jeg er meget inponeret over den utroligt enkle opsætning, du kører med. Det er overskueligt og dejligt for øjet.
Hvis det er iorden med dig, vil jeg måske eksperimentere med det i min Tottenhamblog?
Udover det, er det jo perfekt skriftligt og med nogle dejlige resultater. Glæder mig til mere!

Rossonero
Gæst

« Svar #28: 19 Jul 2008, 17:36 »

Jeg er meget inponeret over den utroligt enkle opsætning, du kører med. Det er overskueligt og dejligt for øjet.
Hvis det er iorden med dig, vil jeg måske eksperimentere med det i min Tottenhamblog?
Udover det, er det jo perfekt skriftligt og med nogle dejlige resultater. Glæder mig til mere!

Tak, tak.

Det er du velkommen til, så længe det ikke er alt for lignende. Wink

Ben92
Gæst

« Svar #29: 19 Jul 2008, 20:26 »

Det er altid svært at kommenterer din blog, da alt er perfekt. Intet at sætte en finger på, men man kan jo heller ikke forvente andet når det er dig der skriver. Bare forsæt det gode arbejde, jeg fast læser. Smiley

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010