home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 559 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!  (Læst 98507 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
« Svar #510: 03 Dec 2006, 11:48 »

Go' update Thumbs Up det ser godt ud med at du har klippet spillerne.. Men det er sq noget af en forskel med de transfer budgetter !

Tak. Jeg ville gerne vide om jeg skal blive ved med at klippe spillerne for det tager jo sin tid Smiley

Men økonomien har ikke set så godt ud i denne sæson og den er dalet meget så derfor fik jeg ikke så meget. Jeg har dog fået solgt et par spillere men det vil i få mere at vide om i updaten i morgen Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #511: 03 Dec 2006, 11:49 »

Tak. Jeg ville gerne vide om jeg skal blive ved med at klippe spillerne for det tager jo sin tid Smiley

Men økonomien har ikke set så godt ud i denne sæson og den er dalet meget så derfor fik jeg ikke så meget. Jeg har dog fået solgt et par spillere men det vil i få mere at vide om i updaten i morgen Smiley

Lyder godt.. Men for min skyld må du godt fprtsætte med at klippe Rullende Øjne

SirToby
Manager

« Svar #512: 03 Dec 2006, 11:52 »

Sikke et tilbud at sige nej til.

Rigtig godt sat op.  Thumbs Up

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #513: 03 Dec 2006, 11:58 »

Utroligt at du kan blive ved med at holde på Nordstrand. Smiley

Super blog! Thumbs Up

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

ZhotLog
Gæst

« Svar #514: 03 Dec 2006, 12:01 »

Damn, at sige nej til The Gunners, det er sgu' for fedt! Thumbs Up

Btw. Bliv ved med at klippe, det ser super ud

Tor1991
Gæst

« Svar #515: 03 Dec 2006, 12:03 »

nice med at klippe i billederne, bruger du Paint og hvilken funktion?

KUTGW Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #516: 03 Dec 2006, 12:12 »

Lyder godt.. Men for min skyld må du godt fortsætte med at klippe Rullende Øjne

Tak Smiley

Sikke et tilbud at sige nej til.

Rigtig godt sat op. Thumbs Up

Man er ikke United fan for ingenting vel Wink

Tak Smiley
Utroligt at du kan blive ved med at holde på Nordstrand. Smiley

Super blog! Thumbs Up

Han vil ikke væk fra klubben og der kommer faktisk ikke så mange bud på ham så det er ikke så svært Smiley

Tak Smiley

Damn, at sige nej til The Gunners, det er sgu' for fedt! Thumbs Up

Btw. Bliv ved med at klippe, det ser super ud

Endnu engang: Jeg holder jo med United Smiley

nice med at klippe i billederne, bruger du Paint og hvilken funktion?

KUTGW Smiley

Jeg bruger paint Smiley Jeg har fundet en farve der er ligesom baggrunden på siden her og så har jeg bare farvet alt untagen spilleren over Smiley Ikke så kompliceret men det er heller ikke helt let Wink

Og til alle: Det lyder vist som om jeg skal blive ved med at klippe så det vil jeg gøre Smiley

Tor1991
Gæst

« Svar #517: 03 Dec 2006, 12:17 »

Ja gør det, det  ser godt ud.. Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #518: 03 Dec 2006, 12:18 »

Ja gør det, det  ser godt ud.. Thumbs Up

Takker Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #519: 03 Dec 2006, 12:23 »

Arh! Den farve kan jeg bare ikke finde! Kan du ikke gi mig koden ?

DelPiero
Gæst

« Svar #520: 03 Dec 2006, 12:52 »

Du kan bruge sådan en farvevælger, du skal bare taget et screen shot af den her side, ligge det ind i paint og bruge den der fage vælger, og wupti så har du farven.

DelPiero
Gæst

« Svar #521: 03 Dec 2006, 12:55 »

...Men jeg er rar idag såå:

Nuance: 144
Mætning: 33
Luminas:132
Rød: 124
Grøn: 137
Blå: 156

Kan ikke bare finde koden :S

Don Abramovich
Manager

« Svar #522: 03 Dec 2006, 12:56 »

Du kan bruge sådan en farvevælger, du skal bare taget et screen shot af den her side, ligge det ind i paint og bruge den der fage vælger, og wupti så har du farven.
D'oh ! Lidt dum ? Rullende Øjne

Don Abramovich
Manager

« Svar #523: 03 Dec 2006, 12:56 »

...Men jeg er rar idag såå:

Nuance: 144
Mætning: 33
Luminas:132
Rød: 124
Grøn: 137
Blå: 156

Kan ikke bare finde koden :S
Ja, det er du ! Smiley Men det var det  jeg kaldte ''koden'' Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #524: 04 Dec 2006, 19:37 »

Christmas update
4th December

Ja så er det blevet tid til endnu en måned. Der vil idag blive lagt fokus på sommermåneden Juli 2011, hvor vi har været ude på trasfermarkedet, for både at købe og sælge spillere. Vi er også kommet igang med SAS Ligaen og så har vi også spillet Dong Cupp-finalen. til sidst har jeg også fået et tilbud om at blive landstræner. Hvilket land det er må i læse jer til.

Vi har somsagt et meget tyndt trasferbudget i år, så jeg har valgt at satse på fri trasfers spillere. Vi har hentet hele 5 spillere på fri transfer denne sommer. Kun en af handlerne var planlagt i vinters mens resten er kommet til klubben i løbet af måneden. Spilleren vi sikrede os i vinters er en egyptiske angriber, Mido. Han er blev 28 år og har fine stats endnu, så jeg mener sagtens han kan bruges. Derefter hentede vi Francisco Javier Yeste, der tidligere har spillet i Athletic Bilbao, på fri transfer. Han var blevet fritstillet af netop Bilbao så vi kunne hente ham kvit og frit. Så tog vi til England, nærmere bestemt klubben West Ham United, og hentede fløjen DaMarcus Beasley. Han kan spille begge kanter så han kan blive god at have, da vi tit har haft problemer med højrekanten når Zidan har været skadet. Nu skulle vi så forstærke os defensivt så vi hentede endnu en egypter til klubben. Denne gang er det den tidligere Tottenham-spiller, Hossam Ghali der også var blevet fritstillet af sin klub. Sidste spiller var den tidligere Liverpool- og Real Madrid-spiller, Gabriel Paletta. Han spillede 2 sæsoner i Real Madrid inden han blev udlejet i to sæsoner. Han blev så fritstillet af Real Madrid og så ville han, lidt overraskende til Lyngby.

Jeg ville somsagt gerne sælge nogle spillere så jeg kunne få rettet op på økonomien. Det fik jeg så gjort. Der var mange der forlod os, de fleste var dog på fri transfer. Minambres og Ciman smuttede til mindre klubber mens Mikkel Beckmann, Alexander Fischer, Lasse Jensen, Dalibor Gotovac, Kasper Tygesen og Mikkel Drexel blev fritstillet. Derudover var der også en del ungdomsspillere der forlod klubben. Men tilbage til salgene. Vi fik solgt to spillere. Først røg Gonzalo Castro. Han havde ikke fået den ønskede spilletid i klubben så da Boavista bød DKK 17.000.000 accepterede jeg straks. Ajax var ude efter vores stjernefrø på venstrekanten, Chinedu Ogbuke. Jeg sagde at jeg ville have DKK 25.000.000 for at sælge ham. Det forhindrede dem ikke i at byde igen og han var ikke længe om at pakke sin taske og rejse til Holland.

Vi startede kampene i Dong Cuppen, hvor vi skulle spille mod Esbjerg. Ved halvegen var de allerede foran 3-0 så det så ikke så godt ud. I anden halveg to vi os mere sammen og formåede at score to mål, ved Nordstrand og Mido. Det ændrede dog ikke på at Esbjerg vandt Dong Cuppen. Så skulle vi igang med SAS Ligaen. Første kamp var mod oprykkerne fra BK Frem. En kamp jeg forventede at vinde. Overraskende nok var det Frem der bragte sig foran efter kun 9 minutters spil. 4 minutter efter udligned Aimar og efter godt en halv times spil sendte Aimar igen bolden i kassen. I kampens overtid udlignede Frem så vi fik en skuffende 2-2 i SAS Liga-premieren. Næste og sidste kamp i denne måned gik bedre. Vi skulle spille mod FC Midtjylland på hjemmebane. Nordstrand og Mellor bragte os hurtigt foran med et mål hver inden for de første 12 minutter. efter 22 minutters spil scorede Mellor igen. Kort inde i anden halveg blev Nordstrand matchvinder med sit andet mål. Vi vandt fortjent 4-0.

I slutningen af måneden blev jeg så tilbudt jobbet som træner for Mexico. Mexico ligger i Mellemamerika. De har nogle meget spændende spillere bla. talentet Carlos Vela, målmanden Francisco Guillermo Ochoa og den tidligere barcelonaspiller, Giovanni dos Santos. Jeg valgte at takke nej til jobbet, da jegi kke har tænkt mig at være landstræner i dette spil.

Der er også blevet trukket lod til 3. runde i Champions League-kvalifikationen. Vi har fået en meget svær lodtrækning da vi skal op mod spanske Deportivo. De råder over spillere som Gianpaolo Pazzini, Mahamadou Diarra, Thomas Kahleberg og Lebohang Mokoena. Derudover har de også en del unge og spændende brasilienere som f.eks. Tales. Jeg ser ikke de store muligheder for at gå videre til gruppespillet i år. Vi skal i hvert fald have en masse held hvis vi skal klare det.

Så er der ikke mere i denne omgang. I må undskylde at der ikke er billeder i updaten men jeg er enormt tidspresset. Jeg skal til sølvbryllup hele dagen i morgen så jeg får slet ikke tid til at skrive update så derfor vil jeg se om jeg kan nå at liggerupdaten til i morgen op idag.

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010