|
Dusty78DK
|
|
Hmmm ... det er en smule uheldigt at dine unge talenter gerne vil væk, men det er naturligt. Men at de vil væk til FCK og Esbjerg er en smule overraskende for mig. Måske er dit gode arbejde i Lyngby handicappet af at klubbens reputation er relativt mindre end mange af de andre klubber i SAS-ligaen. J eg håber at du kan få indkøbt et par nye unge talenter og holde fast i mesterskabsdrømmen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Hmmm ... det er en smule uheldigt at dine unge talenter gerne vil væk, men det er naturligt. Men at de vil væk til FCK og Esbjerg er en smule overraskende for mig. Måske er dit gode arbejde i Lyngby handicappet af at klubbens reputation er relativt mindre end mange af de andre klubber i SAS-ligaen. J Jeg håber at du kan få indkøbt et par nye unge talenter og holde fast i mesterskabsdrømmen  Ja, jag syntes sku også selv det er ret surt at de vil væk. Heldigvis har Cardeans og Nordstrand ikke sagt noget endnu  Nu er trasfermarkedet jo lukket så jeg må vente til sommer inden jeg kan købe igen. Jeg kan lige sige at jeg var tæt på at få Paolo Cannavaro, han ville bare have DKK 1.000 p/u mere end jeg kunne give ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Du er kommet til at skrive at Leal skifter til FCK.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Du er kommet til at skrive at Leal skifter til FCK.
Gør han også 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Gider du ikke smide et ss af truppen når vinduet lukker?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Hvorfor står der så at han spiller for FCK Gør han også  Deuden står der dette i nyheden om at Leal er skiftet. Idag har vi købt vinterens første spiller.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Hvorfor står der så at han spiller for FCK Deuden står der dette i nyheden om at Leal er skiftet.
Der står han er skiftet til Lyngby og det er jo også rigtigt nok  Prøv evt. at læse det igen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Gider du ikke smide et ss af truppen når vinduet lukker?
Vil jeg da godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Der står han er skiftet til Lyngby og det er jo også rigtigt nok  Prøv evt. at læse det igen Jamen overskriften er at han skifter til FCK?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Jamen overskriften er at han skifter til FCK?
Netop det er det jeg mener.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Sorry, jeg har lavet en fejl. I skrivende stnd spiller jeg lidt på et FCK spil, så jeg troede lige et øjeblik at jeg også var FCK i denne blog  Undskyld fejltagelsen, det vil blive rettet nu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Men da jeg skrev at Leal skifter til FCK skrev du Gør han også 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Men da jeg skrev at Leal skifter til FCK skrev du
Det var jo det der var fejlen  PS: Det er rettet nu  Og tak fordi i sagde det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
PS: Det er rettet nu  Og tak fordi i sagde det  Det var skam så lidt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Det var jo det der var fejlen  PS: Det er rettet nu  Og tak fordi i sagde det  NP 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|