home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!  (Læst 98539 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
« Svar #45: 28 Apr 2006, 22:26 »

August

I juni skal der spilles hele 7 kampe hvilket kan blive meget hårdt. Det er 6 kampe i SAS ligaen og 1 i landspokalturnering en mod Greve.

Kampe:

SAS liga:
Lyngby VS FC Nordsjælland
Brøndby VS Lyngby
Lyngby VS Esbjerg
Silkeborg VS Lyngby
Lyngby VS AaB
Lyngby VS Vejle

Landspokalturnering en:
Greve VS Lyngby

Jeg forventer en sejr da Greve ligger under Viasat Sport Divisionen og derfor skal jeg kunne vinde over dem.

Lyngby VS FC Nordsjælland

SAS ligaen

1.halveg: Vi havde et lille overtag men formåede ikke at scorer hvilket FCN heldigvis heller ikke gjorde. så 0-0 efter 1. halveg.

2.halveg: Efter 62 min bliver Morten Christiansen skadet og må skiftes ud. Ind kommer Martin Heinze. 3 min. senere scorer Morten Nordstrand til 1-0 og kort efter gør Lasse Rise det til 2-0. Det var Emmanuel Ake dog ligeglad med og scorede 1 min. efter til 2-1. Det blev kampens sidste mål og vi vandt vores anden sejr i SAS ligaen!!!

Lyngby 2-1 FC Nordsjælland

1-0 Morten Nordstrand(66)
2-0 Lasse Rise(70)
2-1 Emmanuel Ake(71)

Udvisninger: -

Skader:
Morten Christiansen - Lyngby(62)

MOM: Lasse Rise - Lyngby(8)

Greve VS Lyngby

Landspokalturnering en 2. runde

1.halveg: Bloden var stortset kun på Greves halvdel og i vores besiddelse men vi får alligevel ikke scoret så 0-0 ved pausen.

2.halveg: Kim Drejs blev skadet efter 48 min. og Mikkel Drexel kom ind. Han for dog ikke meget at lave da vi presser meget og var i besiddelse i det meste af kampen. På trods af det får vi alligevel ikke scoret og derfor går kampen ud i ekstratid.

Forlænget spilletid:

1.halveg: Nordstrand scorer efter 98min. til 0-1 og han scorer igen til 0-2 blot 3 min. efter.

2.halveg: Der bliver ikke scoret og vi vinder 0-2.

Greve 0-2 Lyngby
0-0
Forlænget spilletid:
0-1 Morten Nordstrand(99)
0-2 Morten Nordstrand(102)

Skader:
Kim Drejs - Lyngby(48)

MOM: Mikkel Beckmann(9)

Landspokalturnering 3. runde

Lyngby skal spille mod Kolding FC i 3. runde af landspokalturnering en. Kampen vil blive spillet den 23. august hvilket betyder at den udsatte kamp mellem Lyngby og AaB bliver udstat endnu en gang. Den skal derfor først spilles onsdag den 30. august.

Brøndby VS Lyngby

SAS ligaen

1.halveg: Johan Elmander scorer til 1-0 efter 28 minutter og Martin Ericsson udbygger føringen til 2-0 5 min efter. Det var de eneste mål i denne halveg.

2. halveg:  Johan Absalonsen scorer til 3-0 efter blot 1 min. af 2. halveg. 2 min. efter reducerer Morten Nordstrand føringen til 3-1. Jesper M. Kristensen bliver udvist efter 56 min. og vi stiller om til at spille med en enkelt angriber(nordstrand). 3-2 scorer Morten Nordstrand til efter 81 minutters spil. Det var det sidste mål i kampen. Vi spillede en fin kamp men det er jo ikke nok når man spiller mod brøndby.

Brøndby 3-2 Lyngby
1-0 Johan Elmander(28)
2-0 Martin Ericsson(33)
3-0 Johan Absalonsen(46)
3-1 Morten Nordstrand(48)
3-2 Morten Nordstrnad(81)

Udvisninger:
Jesper M. Kristensen - Lyngby(56)

Skader:
Adam Johansson - Brøndby(65)

MOM: Johan Elmander - Brøndby(9)

Lyngby VS Esbjerg fB

SAS ligaen

1.halveg: Efter 6 min. bringer Morten Nordstrand os foran 1-0. Niki Zimling udligner til 1-1 efter 14 min. og 3 min. efter scorer Moisés Antonio Candelario til 1-2.

2.halveg: Morten Nordstrand scorer til 2-2 efter 63 minutters spil. Det blev kampens sidste mål.

Lyngby 2-2 Esbjerg fB
1-0 Morten Nordstrand(6)
1-1 Niki Zimling(14)
1-2 Moisés Antonio Candelario(17)
2-2 Morten Nordstrand(63)

Skader: -

MOM: Morten Nordstrand - Lyngby(8)

Silkeborg IF VS Lyngby

SAS Ligaen

1.halveg: Vi kommer bagud efter 10 min. da Iddi Alkhag scorer til 1-0. 8 min. efter udligner Morten Nordstrand til 1-1. Silkeborg kommer foran igen efter 34 min. da Jakub Blawat scorerer til 2-1. Den stilling holdt helt til halvegen.

2.halveg: I det 51. minut scorer Morten Nordstrand sit andet mål i kampen til 2-2 og 13 min. efter scorede han hattrick til 2-3. Det blev også til 2-4 da Hannu Haarala scorer selvmål efter 70 minutters spil. Vi havde changen for 2-5 efter 87 min. da vi fik et straffe, men Baris Özcan brændte det.

Silkeborg 2-4 Lyngby
1-0 Iddi Alkhag(10)
1-1 Morten Nordstrand(18)
2-1 Jakub Blawat(34)
2-2 Morten Nordstrand(51)
2-3 Morten Nordstrand(64)
2-4 Hannu Haarala(selvmål)(70)
2-4 Baris Özcan brændte straffe(87)

MOM: Morten Nordstrand - Lyngby(10)

Kolding FC VS Lyngby

Landspokalturnering en 3. runde

1.halveg:  Efter 42 min. scorer Morten Nordstrand halvegens enese mål til 0-1.

2.halveg: Kolding udligner efter 78 min. da Henrik Asmussen scorer til 1-1. Det var det sidste mål i den ordinære spilletid så nu skulle vi ud i ekstratid.

Forlænget spilletid:

1.halveg: der kom ingen mål i denne halveg.

2. halveg: Shit!!!!! Det var et dårligt tidspunkt for Morten Christiansen at få rødt kort på. Nu skal vi spille med 10 mand de sidste 10 minutter. Nu er det 10 mod 10. Blot et minut efter MOrten Christiansen måtte forlade bane skulle Per Hamborg også på grund af kampens andet røde kort. Der kom ikke flere mål så vi skulle ud i straffespark.
På straffespark vandt vi. Det gjorde vi fordi Kolding brændte 2 af deres skud. Dermed er vi videre til 4. runde.

Kolding FC 1-1(4-5) Lyngby
0-1 Morten Nordstrand(42)
1-1 Henrik Asmussen(78)

Staffekonkurence:
1-0 Lars Villadsen scorer
1-1 Baris Özcan scorer
2-1 Christian Johansen scorer
2-2 Morten Petersen scorer
2-2 Mogens Hjort brænder
2-3 Mikkel Beckmann scorer
3-3 Henrik Asmussen scorer
3-4 Troels Jensen scorer
3-4 Mikael Knudsen

Udvisninger:
Morten Christiansen - Lyngby(111)
Per Hamborg - Kolding FC(112)

MOM: Mikael Knudsen - Kolding FC(8)

Landspokalturnering 4. runde

Lyngby skal møde Fremad Amager i Landspokalturnering ens 4. runde. Kampen skal spilles på Sundby Idrætspark onsdag den 13 september. Det betyder at vi endnu engang skal spille på udebane Sur

Lyngby VS Vejle

SAS Ligaen

1.halveg: 1-0 efter 27 minutter. Det er Lasse Rise der står for målet. EFter 34 min. udligner Mads Bro Hansen til 1-1. Det blev halvegens sidste mål.

2.halveg: Vi scorede et enkelt mål i anden halveg men det blev dømt offside så kampen endte 1-1.(hvilket er ret skuffende da jeg havde hele spillet.

Lyngby 1-1 Vejle
1-0 Lasse Rise(27)
1-1 Mads Bro Hansen(34)

MOM: Mads Bro Hansen - Vejle(7)

FCK køber Lyngby-spiller

FC København, der ligger på en skuffende 10. plads i SAS ligaen, har købt lyngby forsvareren Rang Shawkat. De betalte DKK 11Mio i startsum. Udover det får jeg 25% af et evt. videresalg af Shawkat.

Lyngby VS AaB

SASLigaen

1.halveg: Vi spillede en god 1. halveg men kom alligevel bagud 0-1 efter 34 min. da Rade Prica scorede halvegens eneste mål.

2.halveg: Morten Nordstrand scorer til 1-1 efter 62 min. og 9 min. senere scorer Chris Jensen til slutresultatet 2-1.

Lyngby 2-1 AaB
0-1 Rade Prica(34)
1-1 Morten Nordstrand(62)
2-1 Chris Jensen(71)

MOM: Morten Nordstrand - lyngby(8)

Her er lidt status fra den netop sluttede måned:

Kampe:

SAS Ligaen:
Lyngby 2-1 FC Nordsjælland
Brøndby 3-2 Lyngby
Lyngby 2-2 Esbjerg fB
Silkeborg 2-4 Lyngby
Lyngby 1-1 Vejle
Lyngby 2-1 AaB

Landspokalturnering en:
3. runde: Greve 0-2 Lyngby
4. runde: Kolding 1-1(4-5) Lyngby

Økonomi:
Balance: DKK 22,69Mio
Overskud/underskud: DKK 11,28Mio
Sæsonbudget: DKK 5.173.858
Resterende Budget: DKK 10.989.604

Topscorerliste(inkl. straffesparkskonkur ence):
Morten Nordstrand - 12 mål
Lasse Rise - 2 mål
Baris Özcan - 1 mål
Morten Petersen - 1 mål
Mikkel Beckmann - 1 mål
Troels Jensen - 1 mål
Chris Jensen - 1 mål

Til sidst lige et SS af ligaen hvor det ser ud til at gå meget godt

Dusty78DK
Manager

« Svar #46: 29 Apr 2006, 09:35 »

Det er da nogle fede resultater du har fået indtil nu. Mon ikke du bliver i SAS-ligaen.  Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #47: 29 Apr 2006, 13:34 »

Det er da nogle fede resultater du har fået indtil nu. Mon ikke du bliver i SAS-ligaen.  Smiley

Det er gået meget over forventning indtil videre så lad os håbe formen fortsætter og holdet ikke ryger ned i en dårlig stime Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #48: 29 Apr 2006, 20:22 »

September

I september skal vi kun spille 4 kampe hvilket er til at overkomme. Det er 3 kampe i SAS Ligaen og 1 kamp i landspokalturnering en.

SAS Ligaen:
Viborg VS Lyngby
Lyngby VS FC Midtjylland
Lyngby VS FC København

Landspokalturnering en:
4. runde: Fremad Amager VS Lyngby

Viborg VS Lyngby

SAS Ligaen

1.halveg: Jeg hader Steffen Højer! ticked off Og det er der en god grund til. Efter kun 10 min. havde han allerede scoret til både 1-0 og 2-0. 3 min. efter scorer Jacob Olesen til 3-0. Lasse Rise reducerede til 3-1 efter 21 min.  og det blev halvegens sidste mål.

2.halveg: efter 79 min. scorer Morten Nordstrand til 3-2 og bringer et lille håb om points tilbage. Desværre bliver det kampens sidste mål.

Viborg 3-2 Lyngby
1-0 Steffen Højer(8)
2-0 Steffen Højer(10)
3-0 Jacob Olesen(13)
3-1 Lasse Rise(21)
3-2 Morten Nordstrand(79)

MOM: Steffen Højer - Viborg(8)

Fremad Amager VS Lyngby

Landspokalturnering en 4. runde

1.halveg: Efter 12 min. brænder Troels Jensen et straffesprk. Det var Lasse Rise dog ligeglad med og scorede 3 min. efter til 0-1. Det blev halvegens eneste mål.

2.halveg: Efter 53 min. scorer Lasse Rise sit andet mål i kampen til 0-2. Det blev kampens sidste mål og vi er videre til 5. runde af landspokalturnering en.

Fremad Amager 0-2 Lyngby
0-0 Troels Jensen brænder straffespark
0-1 Lasse Rise(15)
0-2 Lasse Rise(53)

Skader:
Mikkel Beckmann - Lyngby(7)

MOM: Michael Madsen - Lyngby(8)

Landspokalturnering ens kvartfinale

Lyngby skal spille mod SønderjyskE i Landspokalturnering ens kvartfinale. Kampen skal spilles på Haderslev Fodboldstadion onsdag d. 4. april 2007.
De andre kampe er således:

Vejle VS Brøndby/OB
Esbjerg fB VS FC Midtjylland/FC Norsjælland
AGF VS AaB/FC København

Ny spiller til Lyngby

Lyngby har fået købt en ny spiller. Spilleren der er tale om er ingen ringere end det 17-årige stortalent Sherman Andrés Cárdenas. Han er blevet købt for DKK 5.000.000 i Bucaramanga. Det vil sige at jeg har brugt halvdelen af mit transferbudget på ham men han er forhåbentligt også det værd. Han tiltræder i klubben den 1. Januar 2007.
SS kommer når han ankommer til klubben.

Lyngby VS FC Midtjylland

SAS Ligaen

1.halveg: Efter en halv time scorer Frank Kristensen til 0-1. 2 min. inden halvegen bliver Morten Christiansen skadet og Martin Heinze kommer ind.

2.halveg: Efter 56 min. scorer Morten Norstrand halvegens eneste mål til 1-1.

Lyngby VS FC Midtjylland
0-1 Frank Kristensen
1-1 Morten Nordstrand

Skader:
Morten Christiansen - Lyngby(43)

MOM: Dennis Sørensen - FC Midtjylland(8)

Lyngby VS FC København

SAS Ligaen

1.halveg: Vi kommer foran efter 11 min. da Lasse Rise scorer til 1-0. Efter 34 min. udligner Vahid Hashemian til 1-1.

2.halveg: I anden halveg eksploderede FCKs Vahid Hashemian. Vahid Hashemian scorer til 1-2, 1-3, 1-4 og 1-5 efter hendholdvis 47-, 52-, 70- 0g 71-minutters spil Shockeret Shockeret ticked off Shockeret Shockeret ticked off Shockeret Shockeret ticked off Shockeret Shockeret

Lyngby 1-5 FC København
1-0 Lasse Rise(11)
1-1 Vahid Hashemian(34)
1-2 Vahid Hashemian(47)
1-3 Vahid Hashemian(52)
1-4 Vahid Hashemian(70)
1-5 Vahid Hashemian(71)

MOM Vahid Hashemian - FC København(10)

En dårlig måned vor det kun blev til en enkelt sejr og det var i pokalturneringen.  Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet

Kampe:

SAS Ligaen:
Viborg 3-2 Lyngby
Lyngby 1-1 FC Midtjylland
Lyngby 1-5 FC København

Landspokalturnering en:
Fremad Amager 0-2 Lyngby

Økonomi:
Balance: DKK 22,79Mio
Overskud/underskud: DKK 211.000
Resterende Budget: DKK 5.907.913

Topscorerliste:
Lasse Rise - 4 mål
Morten Nordstrand - 2 mål

SS af ligaen:

Som man kan se er vi røget et par pladser ned i denne måned. ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

United-styrer
Gæst

« Svar #49: 29 Apr 2006, 20:28 »

Ja, ja, du skal også bare overleve :-) Men til gengæld fedt at du har fået Cardenas Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #50: 29 Apr 2006, 21:11 »

Ja, ja, du skal også bare overleve :-) Men til gengæld fedt at du har fået Cardenas Thumbs Up

Jeg ved godt jeg bare skal overleve men efter den gode start på ligaen er jeg begyndt at sigte højere.

Jeg syntes selv det er lidt vildt at han vil til en klub som Lyngby men det passer mig fint Thumbs Up

PS: næste update kommer senere i aften og jeg kan lige afsløre at vi får en god start på måneden så husk at læs alle Thumbs Up
« Seneste Redigering: 29 Apr 2006, 23:14 af MisterFCK » Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #51: 29 Apr 2006, 22:23 »

Måske skulle du købe Vahid Hashemian. Det ser ud til at han gør funny Opstemt

MisterFCK
Gæst

« Svar #52: 29 Apr 2006, 22:38 »

Måske skulle du købe Vahid Hashemian. Det ser ud til at han gør funny Opstemt

Det er der noget om Opstemt

dæsværre koster han for meget

MisterFCK
Gæst

« Svar #53: 29 Apr 2006, 23:16 »

Oktober

I september skal der spilles 5 kampe. Jeg håber at kunne få point mod hold som AGF og FC Nordsjælland mens jeg ikke regner med at få noget med hjem mod Brøndby.

SAS Ligaen:
OB VS Lyngby
AaB VS Lyngby
Lyngby VS AGF
FC Nordsjælland VS Lyngby
Lyngby VS Brøndby

OB VS Lyngby

SAS Ligaen

1.halveg: I 1. halvegs overtid scorer Morten Nordstrand men der bliver dømt offside ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

2.halveg: Efter 61 min. scorer Lasse Rise kampens eneste mål til 0-1.

OB 0-1 Lyngby
0-1 Lasse Rise(61)

Skader:
Kim Jin-Yong - OB(16)

MOM: Morten Petersen - Lyngby(8)

AaB VS Lyngby

SAS Ligaen

1.halveg: 14 sekunder. Længere tid skulle der ikke gå før Lasse Rise scorede til 0-1. Efter 12 min. udligner Simon Bræmer til 1-1 og 2 min efter det scorer Morten Nordstrand til 1-2. Det forhindrede dog ikke AaB i at udligne igen efter 37 min. da Rade Prica scorer til 2-2. Men endnu engang scorer Morten Nordstrand blot 2 min. efter til 2-3.

2.halveg: Troels jensen scorer til 2-4 på straffespark efter 61 minutters spil. Efter 80 min. scorer indskiftede Chris Jensen til 2-5. I overtiden scorer Thomas Augustinussen til slutresultatet 3-5.

AaB 3-5 Lyngby
0-1 Lasse Rise(1)
1-1 Simon Bræmer(12)
1-2 Morten Nordstrand(14)
2-2 Rade Prica(37)
2-3 Morten Nordstrand(39)
2-4 Troels Jensen(str)(61)
2-5 Chris Jensen(80)
2-5 Fredrik Winsnes brænder straffe
3-5 Thomas Augustinussen(90)

Simon Bræmer - AaB(45)
Morten Nordstrand - Lyngby(52)

MOM: Tobias Mikkelsen - Lyngby(9)

Lyngby AGF kamp er udsat

Kampen mellem AGF og Lyngby er blevet flyttet fra den 15. oktober 2006 til den 18 oktober 2006. Grunden til udsættelsen er at der skal spilles landsholdsfodbold.

FC Nordsjælland VS Lyngby

SAS Ligaen

Både Morten Nordstrand, Mikkel Drexel og Troels Jensen er blevet skadede optil kampen så det bliver stillet med reserver på 3 vigtige pladser på banen til kampen.

1.halveg:  Efter 16 minutters spil bringer Lasse rise os foran med sin scoring til 0-1. 7 min. efter scorer Chris Jensen halvegens 2. og sidste mål til 0-2.

2.halveg: Joseph Kamwendoreducerer til 1-2 efter 61 min. og 10 min senere udligner selv samme Kamwendo til 2-2. Det forhindrede dog ikke Lasse Rise i at afgøre kampen efter 80 min. med sin scoring til 2-3.

FC Nordsjælland 2-3 Lyngby
0-1 Lasse Rise(16)
0-2 Chris Jensen(23)
1-2 Joseph Kamwendo(61)
2-2 Joseph Kamwendo(71)
2-3 Lasse Rise(80)

MOM: Lasse Rise - Lyngby(8)

Lyngby VS AGF

SAS Ligaen

1.halveg: Der skete ikke det store i første halveg så vi springer hurtigt videre til den næste.

2.halveg: Hvis 1.halveg var kedelig så var 2. halveg uudholdelig. Stort set ikke en stor change til nogen af de 2 hold og kampen endte 0-0.

Lyngby 0-0 AGF
0-0

MOM: Issah Ahmed - AGF(7)

Lyngby VS Brøndby

SAS Ligaen

Jeg øjner en lille mulighed for at få point idag fordi vi kun tabte 3-2 til dem på brøndby stadion og vi nu skal spille på hjemmebane men nu må vi se.
Det skal lige påpeges at vores deffensive midtbane Troels Jensen er blevet klar til kampen hvilket kan blive meget vigtigt.

1.halveg: Efter kun 13 min. bliver Morten Nordstrand skadet og Chris Jensen kommer ind. Efter 14 min. scorer Erwin Lorenzo Avalos til 0-1. Samme Avalos scorer også til 0-2 Efter 35 minutters spil hvilket bliver halvegens sidste mål.

2.halveg: Efter 64 min. mister vi changen for at komme tilbage i kampen da vores anden angriber, Lasse Rise bliver skadet. Det kommer ingen mål i denne halveg så kampen ender 0-2 til brøndby.

Lyngby 0-2 Brøndby
0-1 Erwin Lorenzo Avalos(14)
0-2 Erwin Lorenzo Avalos(25)

Skader:
Morten Nordstrand - Lyngby(13)
Lasse Rise - Lyngby(64)

MOM: Ernesto Arakaki - Brøndby(8)

Nu er oktober slut og her kommer statusen:

Kampe:

SAS Ligaen:
OB 0-1 Lyngby
AaB 3-5 Lyngby
FC Nordsjælland 2-3 Lyngby
Lyngby 0-0 AGF
Lyngby 0-2 Brøndby

I denne måned har vi været bedre på udebane end på hjemmebane da vi fik 9 points i 3 kampe på udebane og 1 point i 2 kampe på hjemmebane.

Økonomi:
Balance: DKK 23,3Mio
Overskud/underskud: DKK 395.000

Topscorerliste:
Lasse Rise - 4 mål
Morten Nordstrand - 2 mål
Chris Jensen - 2 mål
Troels Jensen - 1 mål

Til sidst lige et SS af ligaen:

Dusty78DK
Manager

« Svar #54: 29 Apr 2006, 23:49 »

Okay, du er godt nok ikke nr. 1 længere, men hey, det er stadig fantastisk klaret i den første sæson i landets bedste række.

Soccerpop
Gæst

« Svar #55: 01 Maj 2006, 08:56 »

synes det er en fed blog Thumbs Up
følger klart med i den Smiley Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #56: 01 Maj 2006, 09:21 »

Tak for rosen Thumbs Up

PS: Hvis der går lidt længere tid mellem updatene så er det fordi jeg er med i samsunspor-changellen og derfor bruge Lidt mere tid på den Smiley Men der skal nok komme mere herfra

MisterFCK
Gæst

« Svar #57: 08 Maj 2006, 19:21 »

November 2006

Endelig har jeg fået tid til at lave en ny update og det er selvfølgelig om november måned. Der skal spillesd 4 kampe i SAS ligaen og de kan ses her:

SAS Ligaen:
Lyngby VS Silkeborg
Esbjerg VS Lyngby
Vejle VS Lyngby
Lyngby VS Viborg

Lyngby VS Silkeborg

SAS Ligaen

1.halveg:  Efter 27 min. scorer Kim Aabech til 1-0. Det blev halvegens sidste mål.

2.halveg: Efter 59 min. scorer Henrik Schnedler til 1-1 men bare 3 min. efter scorer Chris Jensen til slutresultatet 2-1.

Lyngby 2-1 Silkeborg
1-0 Kim Aabech(27)
1-1 Henrik Schnedler(59)
2-1 Chris Jensen(62)

MOM: Baris Özcan - Lyngby(8)

Esbjerg VS Lyngby

SAS Ligaen

1.halveg: Efter bare 30 sekunder kommer vi bagud 1-0 da Njogu Demba-Nyrén scorer. Vi får dog udlignet efter 7 min. da Morten Juul Hansen scorer til 1-1 på straffespark. Efter 37 min. scorer Troels Jensen til 1-2. Lige inden halvegen udligner Michaël Murcy til 2-2.

2.halveg: Michaël Murcy scorer til 3-2 og 4-2 efter henholdsvis 58' og 66 minutters spil. Clyde Simms scorede målet til 5-2 efter 73 min. og 6 min. efter scoredede Simon A. Pedersen til 6-2. I det 80. minut reducerede Kim Aabech til 6-3 hvilket blev kampens sidste mål.

Esbjerg 6-3 Lyngby
1-0 Njogu Demba-Nyrén(1)
1-1 Morten Juul Hansen(str)(7)
1-2 Troels Jensen(37)
2-2 Michaél Murcy(45)
3-2 Michaél Murcy(58)
4-2 Michaél Murcy(66)
5-2 Clyde Simms(73)
6-2 Simon A. Pedersen(79)
6-3 Kim Aabech(80)

MOM: Michaél Murcy - Esbjerg(10)

Vejle VS Lyngby

SAS Ligaen

Yes mine 2 angribere Lasse Rise og Morten Nordstrand er begge blevet klar til at spille dagens kamp hvilket kan tyde på at der kommer flere mål fra vores side end i de sidste kampe.

1.halveg: Kim Kristensen scorer til 1-0 efter 10 minutters spil. 7 min. efter udbygger Kenneth Knudsen føringen med sin scoring til 2-0. Efter 37 min. scorer Morten Nordstrand til 2-1.

2.halveg: Morten Nordstrand får udlignet med sin scoring til 2-2 efter 69 minutter. Det nytter dog ikke så meget når Vejles Adeshina Lawal er så heldig at score til 3-2 i dommerens overtid.

Vejle 3-2 Lyngby
1-0 Kim Kristensen(10)
2-0 Kenneth Knudsen(17)
2-1 Morten Nordstrand(37)
2-2 Morten Nordstrand(69)
3-2 Adeshina Lawal(90)

Udvininger: -

MOM: Jakob Bresemann - Vejle(8)

Lyngby VS Viborg

SAS Ligaen

1.halveg: Efter 3 min. scorer Tobias Mikkelsen til 1-0. Efter 19 min. scorer Mikkel Beckmann sikkert på et straffe til 2-0. 2 min. efter reducerer David Rasmussen til 2-1. Efter 31 minutters spil scorer Kim Larsen til 2-2 på en dum forsvarsfejl.

2.halveg: Morten Nordstrand scorer til 3-2 efter 68 minutter. Kort efter er Nordstrand igen på pletten da han flot pacerer Viborg-målmanden og scorer til 4-2. I overtiden sker det der bare ikke må ske!!! Først scorer Kim Larsen til 4-3 og bare et minut efter scorer Kenneth Fabricius til 4-4. ticked off ticked off ticked off

Lyngby 4-4 Viborg
1-0 Tobias Mikkelsen(3)
2-0 Mikkel Beckmann(str)(19)
2-1 David Rasmussen(21)
2-2 Kim Larsen(31)
3-2 Morten Nordstrand(68)
4-2 Morten Nordstrand(71)
4-3 Kim Larsen(90)
4-4 Kenneth Fabricius(90)

Skader:
Jakob Olesen - Viborg(8)
Mikkel Beckmann - Lyngby(52)

MOM: Kim Larsen - Viborg(9)

Her er status for November.

Kampe:

SAS Ligaen:
Lyngby 2-1 Silkeborg
Esbjerg 6-3 Lyngby
Vejle 3-2 Lyngby
Lyngby 4-4 Viborg

Det blev en måned med mange mål men desværre scorede modstanderne de flest. Et nederlag til Vejle er bestemt ikke tilfredsstillende ticked off

Økonomi:
Balance: DKK 22,49Mio
Overskud/underskud: DKK 804.000

Topscorerliste:
Morten Nordstrand - 4 mål
Kim Aabech - 2 mål
Chris Jensen - 1 mål
Morten Juul Hansen - 1 mål
Troels Jensen - 1 mål
Tobias Mikkelsen - 1 mål
Mikkel Beckmann - 1 mål

Her er et SS af ligaen inden vi skal spilles dette års sidste kamp mod FCK i december:

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #58: 08 Maj 2006, 19:29 »

Skod måned for Lyngby. Men gangske målrigt må man sige. Men med en sejr over fck så er du med i toppen i nu og så kan alt jo ske. Det er da også længe siden at lyngby har været danske mester.

Jeg har en fin tro på at du kan hive mesterskabet hjem

Dusty78DK
Manager

« Svar #59: 08 Maj 2006, 19:42 »

Det går da okay!

Du er da langt fra nedrykning, og det er vel fint nok i første omgang, ikke??  Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010