home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!  (Læst 98463 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
« Svar #540: 18 Dec 2006, 21:57 »

Jeg tror nu ikke der kommer mere fra denne blog. Jeg har slet ikke lyst til at spille her for tiden og så regner jeg med at få FM07 i julegave. Og hvis jeg gør det spiller jeg ikke videre¨på dette spil
 Skuffet

DOOOOHHHH!!!!!

Soccerpop
Gæst

« Svar #541: 19 Dec 2006, 16:10 »

Jeg tror nu ikke der kommer mere fra denne blog. Jeg har slet ikke lyst til at spille her for tiden og så regner jeg med at få FM07 i julegave. Og hvis jeg gør det spiller jeg ikke videre¨på dette spil
 Skuffet

Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Sur Sur Sur Sur Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

F.C.K.
Gæst

« Svar #542: 22 Dec 2006, 22:20 »

Skuffet

Sur  Sur  Sur  Græder Græder Græder Græder Græder  ticked off  ticked off ticked off  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off  Græder  Græder  Græder  Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder  Sur Sur Sur Sur Sur Sur Sur Sur Sur    Sur  Sur Sur Sur Sur Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off  Ubeslutsom Ubeslutsom Ubeslutsom Ubeslutsom Græder  Græder  Græder  Græder Græder ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Sur Skuffet Sur Sur  Skuffet  Skuffet Skuffet Skuffet  Græder  Græder  Græder  Græder  Græder Græder

Soccerpop
Gæst

« Svar #543: 22 Dec 2006, 22:33 »

Sur  Sur  Sur  Græder Græder Græder Græder Græder  ticked off  ticked off ticked off  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off  Græder  Græder  Græder  Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder  Sur Sur Sur Sur Sur Sur Sur Sur Sur    Sur  Sur Sur Sur Sur Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off  Ubeslutsom Ubeslutsom Ubeslutsom Ubeslutsom Græder  Græder  Græder  Græder Græder ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Sur Skuffet Sur Sur  Skuffet  Skuffet Skuffet Skuffet  Græder  Græder  Græder Sur  Græder  Græder Græder

Der er nok nogen der mabgler sine egne ideer hva. Sur Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #544: 22 Dec 2006, 22:40 »

Skuffet

Så vil jeg gøre jer andre kunsten efter:
 Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Ubeslutsom Ubeslutsom Ubeslutsom Ubeslutsom Ubeslutsom Ubeslutsom Forlegen Forlegen Forlegen Forlegen Forlegen Forlegen Forlegen Forlegen Skuffet Skuffet Skuffet Sur Sur Sur Sur Sur Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off ticked off Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Forlegen Forlegen Ubeslutsom Ubeslutsom Ubeslutsom Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Sur Sur Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

MisterFCK
Gæst

« Svar #545: 05 Feb 2007, 20:28 »

Hej Freaks.

Jeg har ikke kunne finde motivationen til at holde en blog igang længe nok, så jeg tænkte at jeg måske ville starte en ny blog med Lyngby BK, dog i 2007 udgaven. Er der nogen der syntes det kunne være en god ide ? Giv en steme i afstemningen og skriv gerne hvad i har stemt Smiley
« Seneste Redigering: 05 Feb 2007, 20:39 af MisterFCK » Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #546: 05 Feb 2007, 21:07 »

kom med den Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #547: 05 Feb 2007, 21:11 »

Jer andre der har stemt, skriv lige hvad i har stemt på så jeg hvem hvem der stemmer Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #548: 05 Feb 2007, 21:24 »

Jeg synes du skal lae bloggen efter u0pdaten, så deres nyeste transfers er med. Sur ventetid, men hva'faen! Opstemt

MisterFCK
Gæst

« Svar #549: 05 Feb 2007, 21:32 »

Jeg synes du skal lae bloggen efter u0pdaten, så deres nyeste transfers er med. Sur ventetid, men hva'faen! Opstemt

Ja men ventetiden må i leve med så. Men hvis der går over 5-6 dage gider jeg sku ikke vente mere. håber det er okay. Så må jeg bare sørge for at købe de spillere der er kommet til Smiley  Eller jeg kunne smutte ind i editoren nu og lave transfers lisom jeg gjorde i 06'eren ?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #550: 05 Feb 2007, 21:35 »

Ja, det er ik de store transfers Lyngby har lavet, så det går nok.

MisterFCK
Gæst

« Svar #551: 05 Feb 2007, 21:37 »

Ja, det er ik de store transfers Lyngby har lavet, så det går nok.

Nu tænkte jeg også på de store transfers i klubber rundt om kring Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #552: 06 Feb 2007, 17:03 »

Så tror jeg snart jeg begynder spillet. Med mindre nget kommer ivejen for det. Jeg skal selfølgelig lige rette lidt transfers osv. Smiley

Sider: 1 ... 35 36 [37] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010