home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan skal jeg skrive og sætte op?  (Afstemning slut: 15 Aug 2008, 21:47)
Som jeg gør nu
- 2 (16,7%)
Mere tekst
- 2 (16,7%)
Ingen af delene
- 0 (0%)
Bedre grafik
- 8 (66,7%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej  (Læst 8573 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej [BACK AGAIN]
« Svar #45: 20 Jul 2008, 15:05 »

Sorry, her står jeg af. Det er simpelthen for urealistisk. Det er jo ikke et kæresteforhold.

dasmessi
Gæst

« Svar #46: 20 Jul 2008, 15:07 »

Sorry, her står jeg af. Det er simpelthen for urealistisk. Det er jo ikke et kæresteforhold.
Syntes nu ikke det lyder som et, men hvad syntes du der lyder som kæresteforholdet?.

stimo92
Gæst

« Svar #47: 20 Jul 2008, 15:12 »

han mener at først bliver han fyret, og kort tid efter bliver han ansat igen. Det vil aldrig nogensinde ske, lige meget hvor stort et navn man har. Tror det er det han mener med kæresteforhold.

dasmessi
Gæst

« Svar #48: 20 Jul 2008, 15:14 »

han mener at først bliver han fyret, og kort tid efter bliver han ansat igen. Det vil aldrig nogensinde ske, lige meget hvor stort et navn man har. Tror det er det han mener med kæresteforhold.
Okay, skal jeg lave det om, så i læser med?. Eller gør i det nu stadig?.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #49: 20 Jul 2008, 15:16 »

Okay, skal jeg lave det om, så i læser med?. Eller gør i det nu stadig?.
Jeg giver dig en sidste chance Smiley Kun fordi jeg er i godt humør; Suppen er igang!

dasmessi
Gæst

« Svar #50: 21 Jul 2008, 15:08 »

Endnu en ny sæson er kommet

Vi skulle i gang med den nye sæson. Vi endte endnu engang nummer 7 ligesom sidste års turnering. Nu skulle vi i gang med den nye og med salg af henholdsvis:

Tarik Elyounoussi til franske Rennes FC. Han havde nogle gode tider i Rosenborg og fik scoret 13 mål i 37kampe.
’’Han er uden tvivl et kæmpe talent, og vi blev nødt til at lade ham gå, da han var utilfreds i klubben: Vi føler at vi har trænet ham endnu bedre, og vi håber det bedste for ham’’, lød det fra Patrick Snobi.

Per Ciljan Skjelbred som har forladt Rosenborg til fordel for italienske Bologna. Han havde efter 64kampe og 10mål, fået nok at den norske hede. Han ville prøve noget nyt.

Kevin Stuhr Ellegaard. Den unge og talentfulde keeper matte siges at være et flop for Rosenborg. Med 9ligakampe og 19mål gået imod den danske keeper, ja det må siges at være et stort flop. Han har nu kontrakt i Dinamo.

Alanzinho den brasilianske tekniker har med sine 37 kampe og 4mål forladt Rosenborg til fordel for Botafogo. Han havde ikke den største succes i Rosenborg, men var også sammentidig meget skadet med især sin ankel.

Trods alle de store navne som blev solgt ud, er der dog også hentet godt ind i vinteren.

Espen Ruud, den erfarne og rutinerede landsholdsback fra OB, har netop valgt at vende tilbage til norsk fodbold efter 2 sæsoner i OB.

Trond Erik Bertelsen. Venstrebacken som kom fra rivalerne fra Viking, ville prøve noget nyt, og har derfor valgt at skrive kontrakt med Rosenborg.

« Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 15:24 af dasmessi » Logged

dasmessi
Gæst

« Svar #51: 21 Jul 2008, 15:13 »

Jeg undskylder hvis dette er en rodet update at se på. PF virkede ikke ordenligt og kan ikke få det til at passe, sorry.

EDIT: Arh, f*** er der ikke en der vil være sød og rette det for mig?. Hvis i kan?. Ved godt det lyder dumt. 
« Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 15:26 af dasmessi » Logged

dasmessi
Gæst

Sv: Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej
« Svar #52: 21 Jul 2008, 15:29 »

Please. Ingen?.

JimmyGP
Manager

« Svar #53: 21 Jul 2008, 15:35 »

Please. Ingen?.

Jeg har lige kigget lidt på det, men du har for store billeder og for lidt tekst til at det kan blive bare nogenlunde pænt.. skriv noget mere eller find nogen mindre billeder.. Wink

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst

« Svar #54: 21 Jul 2008, 15:37 »

Jeg har lige kigget lidt på det, men du har for store billeder og for lidt tekst til at det kan blive bare nogenlunde pænt.. skriv noget mere eller find nogen mindre billeder.. Wink
Ok Jimmy prøver.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #55: 21 Jul 2008, 15:40 »

Konstruktiv kritik en anden gang, tak.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 15:41 af g00n » Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

dasmessi
Gæst

« Svar #56: 21 Jul 2008, 15:41 »

Nej, men det var bare min måde at skrive den på.

dasmessi
Gæst

« Svar #57: 23 Jul 2008, 15:53 »

Fredag d. 5/6/08

Jeg er lige kommet hjem fra vores kamp mod Aalesund. Vi har tabt 1-0 ude. Det er ikke acceptabelt nok. Jeg sidder og tænker om jeg vil stoppe på posten i Rosenborg, for jeg føler igen, at vi ikke spiller godt nok, og derfor bliver det måske også mere og mere sandsynligt at vi ikke kan vinde mesterskabet. Derfor begav jeg mig ned under i receptionen på vores hotel, og meddelte at jeg gerne ville forlade hotellet. Det fik jeg så lov til, og begyndte at gå ud i bilen. Spillerne lod ikke til at høre noget, så jeg startede bilen og kørte over til Trondheim. På vejen derhen stoppede jeg lige ind på en resteplads og begyndte at skrive et brev til Terje Svendsen om jeg ikke gad Rosenborg mere. Efter det ankom jeg til Trondheim og lagde brevet i postkassen og kørte hjem til mit eget hus. Næste morgen da jeg vågnede gik jeg ud for at tømme postkassen. Der var et stort brev med en skrift der ikke var til at læse. Det viste sig det var fra Terje Svendsen. Han skrev at det var da ærgerligt, men selvfølgelig når man ikke gider mere, så skal man da også stoppe.

Hermed sluttede min Rosenborg blog. Den blev godt nok ikke så lang, men lysten til spillet er der bare ikke lige for tiden. Beklager. Jeg håber i har nydt min blog, og jeg kan informere jer om, at jeg vender tilbage med en blog, men hvem ved hvem det skal være.?

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #58: 23 Jul 2008, 20:33 »

Bloggen er velskrevet og godt formuleret hele vejen igennem, kunne måske godt savne at du gør bloggen din egen, altså med et design som er virkelig fedt..Dine banners er virkelig fede og godt lavet, så du kan takke Yoggi for det.

Synes at når du har lysten skal du prøve dig med et lidt nemmere hold men stadig et som er interessant for dig så lysten altid er der.

Du skal endelig bare skrive en besked til mig hvis du vil ha flere detaljer Smiley

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010