home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1541 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan skal jeg skrive og sætte op?  (Afstemning slut: 15 Aug 2008, 21:47)
Som jeg gør nu
- 2 (16,7%)
Mere tekst
- 2 (16,7%)
Ingen af delene
- 0 (0%)
Bedre grafik
- 8 (66,7%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej  (Læst 8541 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej
« Svar #30: 17 Jul 2008, 15:47 »

Folk skal nok komme med kommentarer når de har lyst - du behøver ikke selv skrive et nyt indlæg blot for at hive tråden op.

-Benja-
Gæst

« Svar #31: 17 Jul 2008, 16:05 »

Er snart træt af det her, i hver af dine blog skriver du efter hver update: "Ingen kommentar?" Som g00n skriver folk skal nok komme med kommentar, hvis de finder din blog interessant. Du får ikke ligefrem flere læsere ved at spørge om kommentar, der kan måske være en grund til at der ikke kommer så mange kommentar.

Håber ikke du tager det for personligt, for det er ikke kun rettet mod dig (:

dasmessi
Gæst

« Svar #32: 17 Jul 2008, 16:17 »

Er snart træt af det her, i hver af dine blog skriver du efter hver update: "Ingen kommentar?" Som g00n skriver folk skal nok komme med kommentar, hvis de finder din blog interessant. Du får ikke ligefrem flere læsere ved at spørge om kommentar, der kan måske være en grund til at der ikke kommer så mange kommentar.

Håber ikke du tager det for personligt, for det er ikke kun rettet mod dig (:
Okay, sorry. Skal jeg nok.

g00n - Har forstået det nu.

dasmessi
Gæst

« Svar #33: 18 Jul 2008, 10:00 »

Ja. Så skete det. Jeg skulle til at skrive update og pludselig går FM ned. Men bare rolig venner. Det er IKKE crashed!. Heldigvis har jeg en backup under ''Indlæs Spil'' og så henter jeg det. Men desværre er sidste sæsons resultater i slutningen væk. Jeg kan dermed glæde jer med et ss over slutplacering. Håber det hjælper. Så tag imod den nye sæson.

Meget skidt placering.

dasmessi
Gæst

« Svar #34: 18 Jul 2008, 11:46 »

''The New Season''

Den nye sæson skulle starte og nogle foreberedelser var sket. Yssouf Kone meddelte at han ville væk fra klubben. Det kunne jeg godt forstå, men prøvede ihærdigt at holde fast på ham. Det lykkedes dog ikke, og jeg valgte så at sætte Yssouf Kone på transferlisten. Der kom hurtigt bid og Spartak Moskva kom og bød 14.000.000 Dk kroner. Det var et tilbud vi ikke kunne sige nej til og dagen efter blev Yssouf Kone præsenteret i Spartak Moskva. Yssouf Kone nåede at spille 33 kampe og score 9mål.

Det betød så at vi skulle finde en ny angriber, for med kun Steffen Iversen,Alanzinho og Tarik Elyounoussi i angrebet, trængte der til nye ansigter. Efter at have kigget på navne som Cesar Santin,Thorstein Helstad og Mads Junker. Men det blev slet ikke nogle af de navne. Gunnar Heiodar Thorvaldsson blev navnet som kom til Rosenborg for 21mio Dk Kr. Han har spillet tidligere i IBV,Halmstad,Hannover 96,Vålerenga og Esbjerg. Rosenborg hentede ham så i Esbjerg og han tiltræder på en 4årig kontrakt. Gunnar får nummer 11. Gunnar sagde om skiftet.

''Jeg er lettet. Efter ikke at have kunne startet inde hos Esbjerg hvor jeg allerede blev skadet i første kamp, var jeg selvfølgelig skuffet og ked, og nu er jeg glad for at min skade er gået over. Jeg frygtede i starten at jeg aldrig ville kunne spille på topniveau, men endelig kom der en klub som ville have mig, nemlig Rosenborg. Jeg håber jeg kan falde godt til på holdet, og tror også jeg gør det, for efter at have trænet med et par gange, snakker jeg meget med spillerne og det lader til jeg har fået en varm velkomst'', sagde Gunnar Heiodar Thorvaldsson.

Og en kommentar fra manageren

''Endelig kunne vi få en arbejdstærk angriber. Jeg er utrolig glad for at Gunnar er tiltrådt fordi med den arbejdstyrke kan han nemlig hjælpe på midtbanen også da der ikke er så arbejdsstærke spillere. Vi havde ellers kigget på Anders Svensson, men det lykkedes ikke. Så tænkte vi at hente en arbejdsstærk angriber som kan hjælpe midtbanen og det har vi i hvert fald fået i form af Gunnar'', sagde Patrick Snobi.

''Første kamp''
Det var blevet tid til vores første kampe i den nye sæson. Vi skulle spille 2 venskabskampe mod svenskerne fra IFK Gøteborg og Djurgården. Begge kampe var ude

IFK Gøteborg 2 – Rosenborg 3 (Iversen,Thorvaldsson,Bakenga)

Djurgården 0 – Rosenborg 2 (Iversen (2) )

Med 2 sejre ud af 2 mulige tegner det godt på en ny sæson for os. Især Iversen er i topform. 3 mål i 2 kampe tegner godt at han vil få en god sæson for os med Gunnar ved siden af.

’’Gunnars debut’’
Vi skulle starte på den nye sæson. Det startede med Viking hjemme. Gunnar fik sin første hjemmebanekamp hos Rosenborg og så opsat ud. Og Iversen kan efter 6min score til 1-0. En god start på sæsonen var allerede i sigte. Gunnar fik store chancer undervejs, men det store klippe fik ikke scoret i første halvleg, som ender 1-0. Vi rykkede defensivt i pausen og det hjalp ikke meget. Der imod hjalp det mere disciplinivt. Viking udligner kort efter pausen og 10min senere laver Anders Møller Christensen en nødbremsning og det koster et kort. Direkte rødt til AMC. Første røde kort allerede efter 1.runde. 5 min senere er det Andreas Nordviks tur til at få rødt. Sammentidig får Viking straffespark. De udnytter det, og vi taber 2-1. 

’’God aften’’
Så var det tid til Gunnars første udebane optræden. Mod Lyn. Denne gang fortalte han mig inden kampen at han ville starte ude. Fint sagde jeg, så vi måtte rykke Elyounoussi i angrebet sammen med Iversen. Og det hjalp. Efter sølle 11min header Elyounoussi bolden i kassen. Hurtig føring. Trods den hurtige føring, slutter 1.halvleg 0-1. Efter pausen satte jeg Gunnar ind. Men Lyn udligner kort efter udskiftningen. 1-1. Gunnar bliver så vores redningsmand i det aller sidste minut med en scoring på hovedet. Vi vinder 1-2.

’’Rigtig dårligt’’
Vi skulle tage imod Aalesund hjemme. AMC og Nordvik var begge tilbage efter karantæne. Det tegnede godt for kampen. Troede vi. 1.halvleg ender skuffende for os 0-0. 2.halvleg starter lidt langsomt. Der kommer dog en scoring, men den er til Aalesund. De scorer med 15min igen. Dårligt af os.

’’Oprejsning i Ham-Kam’’
Vi søgte oprejsning i Ham-Kam. Nu skulle vi have en sejr. Der skulle dog gå 30min da danske Martin Vingaard fælder Elyounoussi. Først får han advarsel. Og lige efter advarslen får han igen fældet sig til en advarsel og udvisning. Dumt af en dansker, godt for os. Frisparket bliver taget af Sapara som sparker i muren og Thorvaldsson får bolden og lægger den ind. 0-1 ved pausen. I 2.halvleg scorer Elyounoussi i slutningen af kampen til kampens resultat 0-2.

fmmad
Ynglingespiller

« Svar #35: 18 Jul 2008, 13:24 »

oh yes !

Finally a blog about Rosenborg again Opstemt

Im writing in English cause im from Norway and i cant write Danish .. ( i can read it tough Peace )

Im from Trondheim and i go to every RBK match so its extra fun reading ..
Keep up the good work.

Greetings from Trondheim Wink

dasmessi
Gæst

« Svar #36: 18 Jul 2008, 13:28 »

oh yes !

Finally a blog about Rosenborg again Opstemt

Im writing in English cause im from Norway and i cant write Danish .. ( i can read it tough Peace )

Im from Trondheim and i go to every RBK match so its extra fun reading ..
Keep up the good work.

Greetings from Trondheim Wink
I am very happy that you gone to read my blog. I hope you are a reader, thanks for the comment. Smiley

dasmessi
Gæst

Sv: Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej - [FYRET]
« Svar #37: 20 Jul 2008, 10:31 »

Patrick Snobi fyret

Rosenborgs samarbejde med Patrick Snobi er idag til morgen gået i vasken. Patrick har ikke ført Rosenborg til nogle gode resultater, og nu søger han derfor videre i Europa efter en ny klub. Vi fik en kommentar med den nufyrede manager.

''Jeg havde selvfølgelig håbet på jeg kunne blive længere. Men somsagt, man bliver fyret, hvis man ikke skaffer gode præstationer og resultater, og det føler jeg at jeg ikke har gjort i Rosenborg, og som bestyrelsen også mener. Jeg syntes det har været skønt at være i Rosenborg, men jeg er sammentidig skuffet over jeg ikke kunne blive længere. Jeg håber derimod jeg kommer videre til en ny stor klub som vil have mig som træner'', sagde Patrick Snobi om hans afsked.

Og til jer læsere. Jeg håber i nød denne blog. Som sagt er jeg ked af at jeg blev fyret, og det kan måske godt være jeg kommer tilbage med en ny blog.

And to you readers. I hope you enjoy this blog. And I am very sorry about i was getting fyred, and maybe I come back with another blog.

Søren91
Landsholdsspiller

Sv: Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej [FYRET]
« Svar #38: 20 Jul 2008, 10:50 »

Du behøver ikke stoppe, fordi du bliver fyret Smiley Du kan bare finde en ny klub. Ærgeligt det ikke blev nogen storhedstid.

dasmessi
Gæst

« Svar #39: 20 Jul 2008, 10:51 »

Du behøver ikke stoppe, fordi du bliver fyret Smiley Du kan bare finde en ny klub. Ærgeligt det ikke blev nogen storhedstid.
Ja det må man sige det ikke blev. Men gider ikke rigtig at fortsætte. Sorry. Tak fordi du læste med,

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #40: 20 Jul 2008, 10:51 »

surt bloggen stopper her. Ellers så vent og se om der ikke bliver en anden stilling ledig din manager kan overtage?

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

dasmessi
Gæst

« Svar #41: 20 Jul 2008, 10:53 »

surt bloggen stopper her. Ellers så vent og se om der ikke bliver en anden stilling ledig din manager kan overtage?
Som sagt har jeg ikke rigtig lysten til FM for tiden nu, da jeg blev fyret, men måske. Lover intet.

Niko
Gæst

« Svar #42: 20 Jul 2008, 11:47 »

Jeg synes virkelig at denne blog ikke har fået de kommentarer som den har fortjent. Jeg vil mene at dette er din bedste blog, og jeg ville ønske at du valgte at kæmpe videre i en anden klub.

Det er en meget flot blog du har fået gang i, men den kan naturligvis godt blive bedre på alle fronter. Jeg synes du skal forsætte, da denne blog godt kunne blive meget lang. Jeg vil hvert fald bakke dig op!

KIU!

dasmessi
Gæst

« Svar #43: 20 Jul 2008, 11:54 »

Jeg synes virkelig at denne blog ikke har fået de kommentarer som den har fortjent. Jeg vil mene at dette er din bedste blog, og jeg ville ønske at du valgte at kæmpe videre i en anden klub.

Det er en meget flot blog du har fået gang i, men den kan naturligvis godt blive bedre på alle fronter. Jeg synes du skal forsætte, da denne blog godt kunne blive meget lang. Jeg vil hvert fald bakke dig op!

KIU!
Okay, dejligt at høre Cesc. Jeg skal nok prøve og se om jeg komemr tilbage. Lover intet.

dasmessi
Gæst

Sv: Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej [BACK AGAIN]
« Svar #44: 20 Jul 2008, 15:00 »

1/09/08

Jeg sidder i min stue med min bærbar. Jeg er lige rejst hjem fra Norge fra en fyring i Rosenborg. Jeg er selvfølgelig utrolig ked af det, og jeg tænker: ’’Jeg må tilbage til den klub!’’. Jeg tjekker bold.dk for at se nyheder. Jeg falder over et emne med Rosenborg fyringen af mig. Lidt efter ser jeg at Rosenborg savner ny manager. ’’Sådan’’ tænkte jeg. Nu skal jeg udnytter chancen. Jeg startede min hotmail op og begyndte at skrive til Rosenborgs bestyrelsesformand Terje Svendsen. Jeg skriver:
’’Hej Terje. Jeg må ærligt sige at jeg er frygtelig ked af, at jeg blev fyret. Det er alle managers nok hvis man bliver fyret. Jeg har lige læst på bold.dk at i savner en ny manager. Derfor spørger jeg dig om i ønsker mig igen, for savner virkelig noget fodbold at styre’’, skrev jeg.
I første omgang regnede jeg ikke med at ville kunne få en ærlig chance for at komme tilbage, men troede alligevel på det, da jeg læste det med Rosenborg. Imens den spændingsfulde ventetid var der, så jeg pludselig en overraskelse. Per Nilsson fra Rosenborg, som jeg havde hentet, skrev på bold.dk at han var utilfreds over min fyring. Det gav mig endnu mere håb om at komme tilbage til den norske hede. Klokken var blevet 19:15 og jeg havde stadig ikke fået svar. Jeg kunne snart ikke vente mere. ’’Pling’’, sagde det på min computer. Jeg havde glemt at skrue ned efter at have hørt lidt musik. Det var Terje Svendsen som havde svaret tilbage. Mine hænder rystede. Jeg klikkede forsigtigt på beskeden, lukkede øjnene og åbnede dem kort efter. Der stod:
’’Hej Patrick. Mig og bestyrelsen vil på Rosenborgs vegne byde dig velkommen tilbage hos Rosenborg. Vi har savnet dig meget og fortryder meget at vi fyrede dig. Vi føler nemlig at det ville blive svært at finde så en fantastisk træner som dig. Så hvis du møder op i Norge i morgen tidlig kl. 10:00, har vi en kontrakt klar. Hilsen Terje Svendsen’’.
’’YES!’’ Råbte jeg og hoppede og dansede rundt. Det var nok min hidtil største triumf. Trods jubelen og råben kom jeg til at vælte en potteplante ned på gulvet. ’’BANG’’ og så var den i smadder. Nå, pyt med det, og så gled jeg til køjs for at sove, og glæde mig til i morgen om Rosenborg har en kontrakt som jeg er tilfreds med. Godnat.
« Seneste Redigering: 20 Jul 2008, 15:02 af dasmessi » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010