home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan skal jeg skrive og sætte op?  (Afstemning slut: 15 Aug 2008, 21:47)
Som jeg gør nu
- 2 (16,7%)
Mere tekst
- 2 (16,7%)
Ingen af delene
- 0 (0%)
Bedre grafik
- 8 (66,7%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej  (Læst 8546 gange)
dasmessi
Gæst

Sv: Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej
« Svar #15: 16 Jul 2008, 13:18 »

''På sporet af 3.runde''
Der skulle spilles 2.runde af den Norske Cup. Vi skulle møde vores samarbejdsklub Ranheim. Og jeg sparede et par spillere. Og Bjørn Tore Kvarme kan efter 6min spil heade os i front. Og Tarik Elyounoussi kan i de sidste min skyde os til 2-0 som blev resultatet og vi var dermed klar til Molde

''Skidt aften i Brann''Vi skulle til Brann. Denne gang valgte jeg at starte med Iversen ude til fordel for Elyounoussi. Vi starter ellers godt, da Elyounoussi header den i kassen. 0-1. Det holdte dog kun i 2min da Helstad som er kendt for sit store hovedspil, header Brann på en udligning. Kort efter kommer vi bagud. Vasilyuk kan score til 2-1 som bliver resultatet ved pausen. Efter pausen får Alanzinho sit første mål for Rosenborg og udlignet til 2-2. Der var nu et kvarter tilbage. Men det skulle blive værre. Vasilyuk som scorede tidligere scorer endnu en gang. 3-2. Men Helstad kan i overtiden bringe Brann foran til 4-2. Det blev slutresultatet. Sur røv for os.

''Vålerenga kom bare!''
Vålerenga kom på besøg. Vi trængte til en sejr, så alt andet end en sejr idag, ville være skidt. Men det blev en rigtig kedelig kamp, og trods mange chancer og skader skete der intet udover vores spiller Skjelbred blev skadet. Han måtte være ude i en uge. Heldigvis

''Videre i cuppen''
Den 3.runde skulle overståes i den Norske Cup. Vi tog imod Molde hjemme og nu skulle vi bare videre. Vi kommer skidt fra start. Rune Ertsås fra Molde sparker Molde i front. Men Molde dummer sig kort efter. Vi får straffespark som Iversen som er sikkerheden selv udligner han til 1-1. Det blev pauseresultatet. Vi kom ud til 2.halvleg. Og dog. Vi har ikke lige mere end givet bolden op og så får Sapara en lang bold fra Fredrik Stoor og Sapara rammer den elegant første gang og scorer meget sikkert til slutresultatet 2-1.

''Dårlig aften i Stabæk''
Vi ankom til Stabæk. Jeg sad med en tanke om vores næste modstander i Uefa Cup første runde af kvalifikationen. Vi skulle møde MTZ Ripo ude i første kamp. Men nu gjaldt det Stabæk. Vi får en rigtig skidt aften i Stabæk så jeg tror det havde noget med at gøre jeg ikke var helt koncentreret. Tommy Stenersen scorer nemlig på et frispark efter pausen og det bliver 1-0. Vi lå nu nummer 4.

dasmessi
Gæst

« Svar #16: 16 Jul 2008, 14:08 »

Slet ingen læsere?. Skuffet

Yoggidk
Gæst

« Svar #17: 16 Jul 2008, 14:43 »

Kan ikke lide de mange farver, ellers syntes jeg det ser fint ud.

kasperbp12
Manager

« Svar #18: 16 Jul 2008, 14:47 »

God blog. du skriver godt men syntes der mangler noget grafik

dasmessi
Gæst

« Svar #19: 16 Jul 2008, 14:52 »

Kan ikke lide de mange farver, ellers syntes jeg det ser fint ud.
Okay, hvad farve vil du så have det skal være?. Tak for comment. Smiley
God blog. du skriver godt men syntes der mangler noget grafik
Okay, tak skal du have. Ja med hensyn til grafik, skal der nok sættes noget ind.

Bave
Gæst

« Svar #20: 16 Jul 2008, 14:54 »

En Fin Blog Thumbs Up

Savner bare nogle billeder.

btw.

Din signatur er for stor Wink

dasmessi
Gæst

« Svar #21: 16 Jul 2008, 14:56 »

En Fin Blog Thumbs Up

Savner bare nogle billeder.

btw.

Okay.Grafik kommer der mere af. Tak for comment.

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 16 Jul 2008, 15:00 »

Ser umiddelbart fint ud.

Jeg er såmænd ligeglad med om der er grafik eller ej, hvis teksten har den fornødne kvalitet, så burde det ikke være noget problem.

Jeg er ikke så vild med at du vælger at skifte farver på dine overskrifter. Enten skal du lade helt vær, eller også skal du kun bruge én farve. Og så vil jeg også råde dig til at bruge "fed", eller noget der skiller det ud fra din anden tekst.

Og så skal du bare generelt skrive en smule mere.

Arh.. mon ikke du overlever de 15 pixels..

Bave
Gæst

« Svar #23: 16 Jul 2008, 15:00 »

Arh.. mon ikke du overlever de 15 pixels..

Nej  crazy

Regler er regler Wink

MLL
Manager

« Svar #24: 16 Jul 2008, 15:02 »

Nej  crazy

Regler er regler Wink

Regler er til for at blive overtrådt, er det ikke sådan man siger  Cool  crazy

Tilbage på FmF Opstemt

dasmessi
Gæst

« Svar #25: 16 Jul 2008, 16:48 »

Regler er til for at blive overtrådt, er det ikke sådan man siger  Cool  crazy
så så gutter. ikk mere snak. tilbage til blog. fejl bliver rettet i næste update

Zulue
Manager

« Svar #26: 16 Jul 2008, 16:52 »

louisnott og - som sagt - dasmessi: jeres underskrifter er for store, fiks det. Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #27: 16 Jul 2008, 21:32 »

Steffen Iversen har med sine 15 mål i Tippeligaen sat sig på tronen over Topscorer i Tippeligaen. Nummer 2 er Oliver Occean og nummer 3 er Thorstein Helstad. Steffen Iversen har da også være lidt skadet, men selvom skaderne måske har plaget ham, har han alligevel været med til at score et par vigtige mål. Bla. Nogle straffespark i de døende min. Og hovedet kan han jo altid bruge. Hans angrebsmakker Yssouf Kone har ikke været så god i år. Det er kun blevet til 6 mål. Hvilket er ny rekord for at han har scoret færrest mål for sin tid i Rosenborg. 

''Nedtur i Lillestrøm''
Vi skulle til Lillestrøm. Det blev en Anders Møller Christensen debut. Vi fik de fleste chancer, men vi mislykkedes dem. Anders gjorde det godt, og han fik vundet nogle dueller. Men trods mange chancer og godt spil, går vi alligevel til pause med 0-0. Ingen udskiftninger blev foretaget, men Arild Sundgot header bolden i kassen og 1-0. Det ser rigtig skidt ud for os nu, for det blev resultatet.

''Uefa Cup''
Vi skulle spille Uefa Cup 1.runde opgør mod MTZ Ripo. Et undervuderet hold, men jeg forventede en sejr. Der skulle dog gå blot 40min da Steffen Iversen kan score til 0-1. Vi går til pause med 0-1. En stilling vi ville holde hjem med, og så spille mere defensivt i returopgøret. Jeg rykkede Sapara og Skjelbred ned på den defensive og det gav pote. Vi trækker en sikker 0-1 sejr med hjem fra Hvidrusland.

''Endnu en dårlig aften''
Det var Moldes tur til at få besøg. Vi håbede på en sejr denne gang. Eftersom vi havde slået Molde i de seneste opgør. Vi får straffe efter 8min og det er Steffen Iversen som skal sparke, men han brænder. Ertsås kan så score lige inden halvleg. 1-0. Vi satte nye ben på banen. Elyounoussi kom ind istedet for Iversen. Og vi har ikke lige mere end givet op, da Elyounoussi kan sparke os i en udligning. 1-1. Men 2min senere gør Diouf det onde. Han header nemlig bolden i nettet til 2-1 som er resultatet på tavlen efter 93min. Skuffende.

''Aalesund welcome''
Vi skulle tage imod Aalesund. Denne kamp skulle vi bare vinde!. Jeg bankede noget fornuft ind i mine spillere. Det skulle hjælpe. Efter 25min. bringer Iversen os foran 1-0. Det blev det eneste som skete i første halvleg. Kort efter pausen scorer Elyounoussi til 2-0. Men Aalesund udligner hurtigt efter 2-0 scoringen. Skjelbred scorer til allersidst som bliver resultatet. 3-1. Endelig en sejr.

''For meget strøm hos os''
Ledninger var måske blevet klippet over da Strømgodset kom på besøg. Vi lå stadig nummer 4. Yssouf Kone starter godt. Han scorer allerede efter 5min til 1-0. Super start. Men fra superstart til sukstart. Strømgodset udligner hurtigt. 1-1. Det blev resultatet. Efter kampen gav jeg hug til holdet. Jeg forklarede mine spillere at afleveringerne og afslutningerne simpelthen ikke var iorden. Derfor sagde jeg at en mulig forstærkning var på vej.

''Returopgør''
Det var tid til reutropgøret mod MTZ Ripo. Vi havde en 0-1 føring i bagagen og nu skulle kampen jo sådanset bare overståes. Den blev mere end overstået. Ripo fik en dårlig aften hos os. Vores angriber Steffen Iversen header os i front efter en halv times spil. Kort efter er det Kone der scorer til 2-0 ved pausen. Ripo helt udspillet. Efter pausen scorer Iversen igen. 3-0 og vi vinder sammenlagt 4-0. En rigtig god sejr.

Kevin Stuhr Ellegaard til Rosenborg

Rosenborg har i dag skrevet kontrakt med den talentfulde keeper Kevin Stuhr Ellegaard. Den unge keeper har skrevet kontrakt med Rosenborg på en aftale der lyder på 4år. Han kom fra Randers FC hvor han har spillet 1 sæson. Kevin Stuhr Ellegaard får nummer 1 og tiltræder med det samme. Kevin sagde således om skiftet.

’’Jeg er utrolig glad for at have skiftet. Jeg trængte til noget nyt og det har jeg fået nu. Enhver spiller drømmer om at spille for en storklub og i dette tilfælde her er Rosenborg en storklub. Efter at have trænet med et par gange har jeg faldet godt til, spillerne forstår mig og humøret er i top’’, sagde Kevin Stuhr Ellegaard.

Og Patrick Snobi sagde således.

’’Skønt at se Kevin i en Rosenborg trøje. Vi har fulgt ham længe og syntes han præstationer i Randers FC var suveræne. Vi tror vi har fået det vi mangler i Kevin og vi håber at han passer godt til her i Rosenborg’’, lød de fra Patrick Snobi.

’’Kevins første kamp’’
Det var Kevins første kamp for os. Vi skulle spille mod Aalesund. Kevin startede inde og fik en varm velkomst til sin nye hjemmebane. Efter en kedelig første halvleg med ikke det helt store, kan vi gå til pause med 0-0. Anden halvleg starter godt. Storflor kan heade bolden i nettet efter 20min spil af 2.halvleg. Men Aalesund svarer hurtigt igen. De udligner på straffespark, og udnytter det. Første mål på Kevin var scoret. Med 10min banker Sapara bolden i nettet til slutresultatet 2-1.

’’Jammerlig aften i Lyn’’
Vi skulle over til Lyn. Vi jagtede en sejr. Det var Kevins anden kamp. Men efter 2 min kommer vi bagud. Og efter 23min scorer Lyn igen. Med dette resultat ville de ligge nummer 1. Mere skete der ikke i 1.halvleg og vores spil var ikke til at prale over, men Iversen header bolden i kassen kort efter pausen. Og Sapara som virkelig er i scoringshumør scorer på endnu et langskud. 2-2 som blev slutresultatet.

’’Dinamo’’
Vi havde trukket Dinamo Tblisi. Første kamp skulle spilles i Trondheim. En god mulighed for os. Vi starter rigtig godt. Iversen header bolden i kassen i allerførste minut. Efter det skete der ikke mere i den halvleg. 2.halvleg starter lidt mere passivt. Anders Møller Christensen kommer flyvende og header bolden i kassen. Hans første mål for Rosenborg. 2-0 slutter den.

’’Pokal-kvartfinale’’
Der skulle findes en semifinale plads i Kvartfinalen I den Norske Cup. Vi skulle til Løv-Ham. Vi vidste at det ville blive en svær kamp. Og efter 26min er vi allerede på vej ud. 1-0. Men inden pausen udligner Iversen som altid. 10min efter pausen scorer Løv-Ham igen. Vi er på vej ud. Men vores redningshelt blev Kvarme i sidste minut. Vi får hjørne og Sapara slår den ind over og Kvarme kommer flyvende med hovedet først og header den ind!. KVARME ER VORES HELT!. Spillerne fik massage og så var det tid til første forlænget spilletid. Den endte uden scoringer. Nu var der kun 15min til straffesparkskonkur rence. Og en spiller der ikke gad det var Kone. Han kan i det 117.min score til 2-3 som blev slutresultatet. KONE ER REDNINGSMANDEN!.

’’Blandet mod Tromsø’’

Tromsø ankom til os. Vi skulle holde fast i sejrsstimen. Dog kommer vi bagud i starten. 6min spillet og vi er bagud. Det var det eneste der skete i den halvleg. 2.halvleg begynder med Tromsø dominans som udnytter den. 0-2. Kone scorer kort efter på hovedet og 5min efter igen udligner Kvarme. Samme opskrift som mod Løv-Ham. Det ender 2-2.

’’Returopgør’’
Vi skulle til Georgien og gøre arbejdet færdigt. Kort inden kampen blev Alanzinho igen småskadet. Så Storflor måtte overtage. Og vi starter som ild og torden. Efter 25min spil får Kone bolden og lægger den ind til 0-1. 10min senere er det samme Kone som bliver nedlægget. Straffe. Han udnytter selv chancen og scorer. 0-2. Og bare 5min senere er der igen straffe. Igen Kone som bliver fældet og Tblisis forsvarer får direkte rødt. Kone scorer igen til 0-3. Kone har lavet hattrick. Efter pausen er det Traores tur til at kanonerer bolden op i krydset. 0-4. Vi er sammenlagt videre med 6-0.

Midterstopper til Rosenborg

Rosenborg er ikke færdige med at hente ind. Denne gang er det den svenske midterforsvar Per Nilsson. Han skifter på en 3årig aftale på en sum af 17mio DK kroner. Han kom fra tyske Hoffenheim og får nummer 19. Per sagde således.

’’Det er som om en drøm er gået i opfyldelse. Jeg har altid drømt om at spille for Rosenborg og det er jeg utrolig glad for jeg kan komme til nu. Jeg håber jeg falder godt til og kan være med til at skaffe Rosenborg store resultater. Jeg har trænet med et par gange og jeg føler mig godt tilpas’’, sagde Per Nilsson.

’’Pers første kamp’’
Pers første kamp var mod Bodø Glimt ude. Han startede inde sammen med Anders Møller Christensen. Tarik Elyounoussi kan efter 30min spil bringe os foran 0-1. Efter en 1.halvleg med kun et mål, syntes jeg Per spillede godt. Men i det aller sidste minut kan Bodø udligne til resultatet 1-1. Blandet debut for Per Nilsson.

« Seneste Redigering: 17 Jul 2008, 14:55 af dasmessi » Logged

dasmessi
Gæst

« Svar #28: 17 Jul 2008, 14:58 »

Undskyld ventetiden over denne update. Den blev lidt kort igår. Nu er den forlænget. Enjoy it  Thumbs Up.

dasmessi
Gæst

« Svar #29: 17 Jul 2008, 15:37 »

No comments?.

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010