Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 1514 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvordan skal jeg skrive og sætte op? (Afstemning slut: 15 Aug 2008, 21:47)
Som jeg gør nu
2 (16,7%)
Mere tekst
2 (16,7%)
Ingen af delene
0 (0%)
Bedre grafik
8 (66,7%)
Antal Stemmer: 12
Sider:
[
1
]
2
3
4
Forfatter
Emne: Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej (Læst 8539 gange)
dasmessi
Gæst
Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej
«
:
15 Jul 2008, 17:02 »
Tak til Yoggidk for grafik
Hamren færdig i Trondheim
Erik Hamren har dirigeret sine tropper for sidste gang. Erik Hamren er nu fortid i Rosenborg og en ny manager skal til. Men hvem?. Det skulle vise sig at blive den ukendte Patrick Snobi, som overtager roret. Han tiltræder med det samme på en 3årig kontrakt på en løn i omegnen af 340.000 om ugen. Hans fortid er bla. fra en trænerkarriere i Haarby Boldklub. Der var han med til at bringe Haarbys serie1 hold til nogle trofæer og efter de succesfulde sæsoner og et par trænerjobs i Fodboldskolen i Haarby, drog han til Rosenborg som han forhåbentlig bringer til nogle nye trofæer i Rosenborgs pokalskab. Rosenborgs sportsdirektør kom med en kommentar om den nye arrogante træner.
’’Er han ikke lidt ukendt?’’
’’Han er jo selvfølgelig ukendt, men jeg tror ikke det kommer til at tage så hårdt på hverken bestyrelsen eller fansene. Og især ikke spillerne. De har taget en varm velkomst i møde med Patrick og et samarbejde er da ikke umuligt’’, sagde Erik Hoftun.
«
Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 15:26 af dasmessi
»
Søren91
Landsholdsspiller
Sv: Rosenborg B.K - Ny storhedstid på vej
«
Svar #1:
15 Jul 2008, 17:16 »
en ukendt manager fąr da ikke så meget i løn? Forstår ikke, hvorfor du ikke bsre skriver som var du
hamren. Nok surt: glimrende klubvalg.
Manniche
Landsholdsspiller
«
Svar #2:
15 Jul 2008, 17:17 »
okay start.. Men bryder mig ikke om topbanneret
Liverpool
- You'll never walk alone <3
Citat af: NikolajH 03 Jan 2010, 20:05
Self. Alt for verdens rigeste freak
dasmessi
Gæst
«
Svar #3:
15 Jul 2008, 18:22 »
2 nye ansigter til Rosenborg
Rosenborg har i dag indgået aftaler med to af norsk fodbolds største profiler. En af dem er den brasilianske offensivspiller Alanzinho, som tiltræder på en 3 årig kontrakt. Alanzinho, som skiftede til Rosenborg fra Stabæk, er meget positiv over skiftet til norsk fodbolds stormagt. ”En hver spiller, som spiller i den norske tippeliga har en drøm om at trække i den hvide trøje. Rosenborg er den suverænt største klub i Norge, både sportsligt og økonomisk, og det er mig en fornøjelse at skrive under med Rosenborg’’, sagde superteknikkeren Alanzinho.
’’Jeg hentede Alanzinho da han er den spiller som kan være med til skaffe Rosenborg mesterskabet igen, og hvis man kigger på vores trup manglede vi sådan en spiller som Alanzinho. Han kommer til at trække i nummer 9 og kommer til at lægge på venstrekanten’’, sagde en stolt Patrick Snobi.
Rosenborg har i dag indgået aftaler med to af norsk fodbolds største profiler. Den anden af dem er den Marokkanske fødte offensivspiller Tarik Elyounoussi, som tiltræder på en 3 årig kontrakt. Elyounoussi, som skiftede til Rosenborg fra Fredrikstad, er meget positiv over skiftet til norsk fodbolds stormagt. ”En hver spiller, som spiller i den norske tippeliga har en drøm om at trække i den hvid-sorte trøje. Rosenborg er den suverænt største klub i Norge, både sportsligt og økonomisk, og det er mig en fornøjelse at skrive under med Rosenborg’’, sagde stortalentet Tarik Elyounoussi.
’’Tarik Elyounoussi er hentet fordi han har den kaliber Rosenborg har brug for, og han vil tiltræde øjeblikkelig. Han får nummer 28 og vil komme til at spille på højrekanten’’, sagde Patrick Snobi om sine nye indkøb.
Søren91
Landsholdsspiller
«
Svar #4:
15 Jul 2008, 18:28 »
2 klassekøb! Ser lovende ud med sådanne to klassespillere i truppen + konkurrenterne er svækkede. Sweet! Hvad har de to ca kostet?
Katanka
Freelance Grafiker
«
Svar #5:
15 Jul 2008, 18:38 »
ALT for store billeder.
Yoggidk
Gæst
«
Svar #6:
15 Jul 2008, 19:13 »
nyt topbanner
!!
dasmessi
Gæst
«
Svar #7:
15 Jul 2008, 19:55 »
Tak til yoggidk for grafik
Sæsonstart
Det var blevet tid til sæsonstart for Rosenborg. 6 træningskampe skulle spilles mod henholdsvis Kongsvinger,Strindheim,Gefle,Ranheim,Stålkam og Byåsen. Nogle gode optaktskampe til den nye sæson.
Kongsvinger 2 - Rosenborg 5 (Marek Sapara (2),Yssouf Koné (2),Steffen Iversen.)
Strindheim 0 - Rosenborg 5 (Steffen Iversen,Jo Sondre Aas,Yssouf Koné(2),Mushaga Bakenga.)
Gefle 0 - Rosenborg 0
Ranheim 0 - Rosenborg 3 (Skjelbred str.,Konan(2)
Stålkam 1 - Rosenborg 3 (Bakenga (2),Michael Karlsen,Alanzinho brændte straffe.)
Byåsen 2 - Rosenborg 2 (Bakenga,Julian Karlgård.)
En blandet start for Rosenborg. Især resultatet mod Byåsen er ikke acceptabelt, hvis det kommer til stykket, sagde Patrick Snobi. ''Jeg føler at resultaterne alligevel kan medføre at vi vil være et tophold inden så længe. Mine debutanter syntes jeg spillede nogle fremragende kampe og jeg er især utrolig glad over at jeg har hentet dem til klubben. Jeg kan allerede slå fast på forhånd at de vil rejse dette Rosenborg hold op
'',sagde Patrick Snobi.
''Svær start''
Det var en svær start for mit hold. Jeg skulle for første gang styre et tophold. Jeg var selvfølgelig nervøs, da Lillestrøm kom på besøg. Jeg vidste det ville blive en svær kamp, og at vi skulle være klar for start. Vi gav bolden op og så gik løjerne igang. Vi måtte inden kampens start undvære den stærke boksspiller Steffen Iversen til fordel for Elyounoussi i angrebet. Og det lod til at vi manglede Steffen. For Oliver Occean kan efter 13 min spil bringe Lillestrøm foran 0-1. Sur start. Og samme Occean kan 7min efter bringe Lillestrøm endnu foran 0-2. Nu så det ikke godt ud for os, men vi får hjørne og Pål Steffen Andresen er uheldig og hjælper os med at få troen på et comeback. 1-2 ved pausen.
2. halvleg startede med de samme ben på banen. Men efter et kvarters spil af anden halvleg gik jeg over til Steffen Iversen og spurgte om han var klar alligevel. Til min store overraskelse sagde han ja, og jeg skiftede ham ind til fordel for Elyounoussi. Det gav pote for Steffen Iversen kan med det samme bringe os på en udligning. Stor jubel på Trondheim. Det blev det sidste resultat og en god start for os.
«
Seneste Redigering: 15 Jul 2008, 20:03 af dasmessi
»
dasmessi
Gæst
«
Svar #8:
15 Jul 2008, 19:57 »
Citat af: Søren91 15 Jul 2008, 18:28
2 klassekøb! Ser lovende ud med sådanne to klassespillere i truppen + konkurrenterne er svækkede. Sweet! Hvad har de to ca kostet?
Mange tak, Søren. Elyounoussi kostede mig 21mio, mens Alanzinho kostede 19. Så fine køb syntes jeg også selv. Og tak for kommentaren.
Citat af: Katanka 15 Jul 2008, 18:38
ALT for store billeder.
Okay, prøver at gøre dem mindre.
Citat af: Yoggidk 15 Jul 2008, 19:13
nyt topbanner
!!
Tusind tak, yoggi. Det bruger jeg med det samme.
MLL
Manager
«
Svar #9:
15 Jul 2008, 20:02 »
Hmm tror desværre ikke jeg kommer til at følge denne blog.
Det skriftlige er ikke i top og opsætningen er heller ikke noget at råbe hurra for. Som Katanka skriver, alt for store billeder!
Undrer mig lidt over denne sætning: "Jeg skulle for første gang stå foran min debutkamp." synes den lyder lidt underlig.
Men held og lykke med Rosenborg, det er i øvrigt også nogle gode handler.
Btw: Lad være med at bruge smileys.
Tilbage på FmF
dasmessi
Gæst
«
Svar #10:
15 Jul 2008, 20:05 »
Citat af: MLL 15 Jul 2008, 20:02
Hmm tror desværre ikke jeg kommer til at følge denne blog.
Det skriftlige er ikke i top og opsætningen er heller ikke noget at råbe hurra for. Som Katanka skriver, alt for store billeder!
Undrer mig lidt over denne sætning: "Jeg skulle for første gang stå foran min debutkamp." synes den lyder lidt underlig.
Men held og lykke med Rosenborg, det er i øvrigt også nogle gode handler.
Btw: Lad være med at bruge smileys.
Hehe ok, det var bare lig en enkelt smiley.
. Og sætningen var en fejl fra min side. Den er rettet. Og er da ked af du ikke vil følge den. Men tak for kommentaren.
MLL
Manager
«
Svar #11:
15 Jul 2008, 20:07 »
Det ser bedre ud nu uden billedet.
Kan godt være jeg ombestemmer mig, da jeg synes du har en spændene trup. Nu må vi se
Tilbage på FmF
dasmessi
Gæst
«
Svar #12:
15 Jul 2008, 20:09 »
Citat af: MLL 15 Jul 2008, 20:07
Det ser bedre ud nu uden billedet.
Kan godt være jeg ombestemmer mig, da jeg synes du har en spændene trup. Nu må vi se
Okay, er jeg glad for at høre MLL. Update about 5min.
dasmessi
Gæst
«
Svar #13:
15 Jul 2008, 22:56 »
''På besøg hos Aalesund''
Vores anden ligakamp skulle spilles i Aalesund. Jeg stillede op med samme 11 som sidst og så gik vi igang. Der skulle gå 43min før den første scoring kom. Det var Yssouff Kone som headede bolden ind til en 0-1 føring ved pausen. Alanzinho og Mathisen måtte begge udgå med et par slag. Det blev så Nordvik og Storflor som erstattede dem. Der gik blot 2 min da Tarik Elyounoussi med sit første sæsonmål, kan bringe os foran 0-2. Men Pat Noonan header læderet i kassen efter 54min. spil. Og med et kvarter tilbage scorer Erlend Holm på et langskud til 2-2. Vi gik i overtiden og Steffen Iversen bliver nedlægget og STRAFFE!. Nu røg hjertet helt op i halsen. Iversen sparker bolden sikkert i nettet og vi vinder 2-3.
''Velkommen Molde''
Vi skulle tage imod Molde. Jeg måtte lade Alanzinho og Mathisen blive ude, da de var skadet og så blev det Nordvik og Storflor som måtte spille deres pladser. Og efter 17min får Molde scoret. Papa Pate Diouf bringer Molde foran 0-1. Inden halvleg får Sapara et frispark på kanten af feltet. Han sparker den velplaceret over i hjørnet og udligning. Efter pausen skulle Steffen Iversen vise sig at være i topform. Med 2 mål på under 10min er han med til at gøre at vi vinder 3-1. Flot comeback.
''Strømgodset here we come''
Vi skulle på besøg hos Strømgodset. Alanzinho og Mathisen var tilbage, men Nordvik havde imponeret mig så meget at jeg valgte at sætte Mathisen på bænken. Og vi starter flot. Efter godt og vel et kvarter scorer Yssouff Kone køligt til 0-1. Vi går til pause med en føring og nu satsede jeg bare defensivt. Men det skulle vise sig at være dumt. I det 74.min kanonrerer den gamle AABer' Fredrik Winsnes på et flot flot langskud, uden chance for vores keeper. Vi må rejse hjem med 1-1 i bagagen.
''Lyn hos Trondheim''
Lyn kom på besøg. Jeg stillede op med samme 11 som mod Strømgodset. 21 min. spillet og Steffen Iversen header den ind over målmanden. Og flere mål kom. Marek Sapara der er kendt for sin klasse teknik når det kommer til spark, sparker den sikkert over i hjørnet. 2-0 og vi går til pause med en 2-0 føring. Vi kommer ud til 2.halvleg og Lyns' Sigurdsson laver selvmål på en fuldstændig ufarlig bold. 3-0. Men samme Sigurdsson bliver både skurk og helt. Han scorer nemlig Lyns eneste mål og resultatet bliver dermed 3-1.
Norsk Cup lodtrækning
Der skulle trækkes lod om hvem der skulle spille mod hinanden i den Norske Cup. Vi trak Averøykameraterne. En nem modstander og en kamp jeg virkelig ser frem til. Og som jeg forventer vi vinder!.
Dansker til Rosenborg
Rosenborg BK har idag skrevet under med den vestjydske midterforsvar Anders Møller Christensen. Han har indgået en 3årig kontrakt og tiltræder d. 1. august. Han får nummer 3 og han kostede Rosenborg 15mio kroner. Anders Møller sagde således om skiftet
''Jeg vidste at dette var det rigtige at gøre. Jeg har altid drømt om at spille for en norsk klub. De sendte mig et tilbud jeg ikke kunne sige nej til. Jeg håber også at jeg kan være med til at vinde nogle trofæer og muligvis også europæisk fodbold, som jeg ellers fik med OB, men der gad jeg ikke og være længere og så var det jo godt Rosenborg bød'', sagde AMC.
«
Seneste Redigering: 15 Jul 2008, 23:01 af dasmessi
»
dasmessi
Gæst
«
Svar #14:
16 Jul 2008, 00:44 »
''Hos Tromsø''
Vi rejste til til Tromsø og vi stillede op som vi plejer. Nordvik har slået Mathisen af. Og Kone bringer os hurtigt foran med 0-1. Men Tromsøs angriber Adriano udligner hurtigt igen med en scoring til 1-1. Og samme Adriano bringer Tromsø foran 2-1. Nu måtte der gøres noget. Efter pausen udligner Kone på et hovedstød fra Skjelbred som lagde et hjørnespark ind over. Og i det 70.min scorer Tarik Elyounoussi scorer sit andet sæsonmål og bringer os på en 2-3 føring, som vi rejser hjem fra Tromsø med.
''Ikke kammerater med Averøy''
Det skulle vise sig at vi ikke blev meget kammerater med Averøy. Vi kommer nemlig foran 1-0 i det 33.min og det er Tettey der esekverer på hovedstød. Og i det sidste min. i første halvleg er det Steffen Iversen der scorer sikkert på straffe. Vi kan køre hjem og gå med en 2.runde i den Norske Cup lodtrækning i hovedet.
''Lodtrækning''
Det var tid til lodtrækning i den Norske Cup. Vi havde en af vores samarbejdsklubber med i 2.runde. Og vi får selvfølgelig Ranheim. Vores samarbejdsklub. Et møde som nok vi slår.
''Bodø/Glimt fik set sit sidste glimt''
Bodø kom på besøg. Og vi startede med samme 11 igen. Yssouff Kone kan efter 10min score til 1-0. Og det er stillingen ved pausen. Vores største forsvarsspiller Kvarme kan i det sidste min. heade bolden i kassen til slutresultatet 2-0. Vores sejrsstime fortsætter.
''Nedsabling i Viking''
Vi får en rigtig dårlig aften i Viking. Jeg gør det hurtigt. Vi bliver helt udspillet og Bucur kan i det 50.min bringe os bagud. 10min senere er det Ødegaard der sparker bolden i kassen. 2-0. Og i det sidste min. er det den gamle OB spiller Nicolai Stokholm der header Viking foran 3-0 og det blev slutresultatet.
''Oprejsning''
Denne kamp skulle dog ikke vise sig at blive så skidt. Fredrikstad kom på besøg. Vi starter kampen og Skjelbred kan efter 11min skyde os i front med 1-0. 20min senere er det samme Skjelbred som kan sparke os i front. 2-0. I det 38.min kan Marek Sapara kanonerer os i front endnu en gang. 3-0 ved pausen og det ser lovende ud. Nu skal den bare forsvares. Elyounoussi kan i det sidste min score til 4-0 og det bliver resultatet, og Fredrikstad-fansene blev ikke glade for den scoring.
''Besøg hos HamKam''
Denne kamp skulle blive vores første nulløse kamp. Vi spiller en kamp mod HamKam. En svær udebanekamp. Det bliver 0-0 og vi rejser fra HamKam med 1 point i bagagen.
Sider:
[
1
]
2
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »