home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1804 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Er dette EfB's sæson?
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Er dette EfB's sæson?  (Læst 5835 gange)
N17
Manager

Sv: Er dette EfB's sæson?
« Svar #30: 21 Jul 2008, 00:38 »

Jamen endnu en klasseblog fra dig Møller... KIU

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager

« Svar #31: 21 Jul 2008, 00:42 »

Te'løk med pokalen.. En ganske fin sæson for Esbjerg, og den næste ser allerede rigtig lovende ud. Kutgw Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Møller
Gæst

« Svar #32: 21 Jul 2008, 11:19 »

Tak folkens, der bliver nok ikke mange updates idag - da jeg drager på druktur til Kbh nu Opstemt
Vi skal jo se EfB slå FCK endnu en gang Smiley

Møller
Gæst

« Svar #33: 22 Jul 2008, 14:25 »

NEWS - 25/05-08
    Esbjerg sikrer sig sølvet.

Fantastisk sæson, flot slutplacering, flotte indkøb inden sæsonstart, flotte resultater og europæisk fodbold næste sæson. Det var ordene der gik gennem de esbjergensiske aviser her til morgen. Jyske Vestkysten skrev en længere artikel
og et flot portræt af de 2 nyindkøbte stjerner, Pontus Wernbloom og Martin Spelmann, samt et længere indlæg om Troels Bech. En virkelig flot sæson har Esbjerg fB leveret i denne sæson. Det pyntede de med en flot andenplads, en Pokaltriumf og 2 indkøb som ikke var forventet i dansk fodbold, i form af brasilianske Assuncao og camerounske Eric Djemba Djemba. 2 centrale midtbanespillere med så meget rutine, at det næsten overgår samtlige Esbjerg spillere til sammen.

Esbjerg fB lå med i topstriden helt fra start til slut. I starten lå holdet nr. 3-4. Men her i slutmånederne har det esbjergensiske hold overrasket og overrasket ved at ende som 2er, spille sig i Pokalfinalen med sejre over FCK og Brøndby og senere vinde finalen komfortabelt over et tæmmet AC Horsens hold.

De sidste 6 kampe skulle spilles i SAS Ligaen, andenpladsen skulle forsvares mod Brøndby, Randers, SønderjyskE, OB, FC Midtjylland og i sidste kamp AC Horsens hjemme på Blue Water Arena. Det blev 6 kampe hvor Esbjerg holdte sig ubesejret, 4 sejre og 2 uafgjorte. For at det ikke skal være helt løgn, var Esbjerg faktisk ubesejret i de sidste 13 kampe, her er både SAS Liga og Pokalturneringen talt med. En flot statistik vestjyderne har der. Men de 4 sejre faldt over Horsens, Randers, OB og FC Midtjylland. Mens Brøndby og SønderjyskE formåede begge at få 0-0 mod sølvmedalje vinderne. Men en knap så flot statistik må man sige for Esbjerg, at var deres målscore. 67-57, og det må man sige, at det er alt for mange mål at lukke ind for sølvmedaljevindere men sammentidig heldigvis også med mest målfarlige hold i SAS Ligaen.

Årets spiller blev Pontus Wernbloom fra Esbjerg, samme mand blev også nr. 3 på topscorerlisten kun overgået af Martin Bernburg og Rawez Lawan. Wernbloom kom også sammen med holdkammerat Martin Fribrock på Årets hold, Troels Bech blev nr. 2 i konkurrencen om Årets Manager, som blev vundet af Ståle Solbakken.

slutstillingen

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #34: 22 Jul 2008, 14:35 »

Rigtig flot sæson, og rigtig flot blog (:
Held og lykke med næste sæson.

Møller
Gæst

« Svar #35: 22 Jul 2008, 15:32 »

Hej drenge.
Jeg kommer her med en kedelig nyhed, både for mig og for jer som er faste læsere af denne blog. Mit savegame her har drillet helt fra starten af dette savegame. Jeg troede egentlig bare det var enkelte tilfælde, men efterhånden kan jeg ikke gøre noget i spillet. Jeg kan hverken kommentere, tilbyde lønforhøjelse, nogle af nyhederne står kun halvt skrevet osv. der er en del bugs i dette savegame.

Jeg er ked af at sige dette, men jeg kan ikke spille med så mange fejl i spillet. Jeg vender muligvis tilbage med en ny blog. Dette spil bliver slettet og installeret på ny.

GG guys.

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010