home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 573 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  graphics virker ikke
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: graphics virker ikke  (Læst 838 gange)
MichaelHarlev
Gæst

graphics virker ikke
« : 13 Jul 2008, 17:58 »

Halløj derude, d;

Jeg kan simpelthen ikke få mine facepacks og logopacks til at virke !!
For bare et par måneder siden virkede det helt fint, men nu virker det slet ikke.

Og ja, jeg har gjort det hele rigtigt.
Downloadet det. Udpakket det med Winrar. Og ind i graphics mappen.
Men det virker ikke .. Skuffet

Kan i hjælpe?  Ubeslutsom

JimmyGP
Manager

Sv: graphics virker ikke
« Svar #1: 13 Jul 2008, 18:23 »

hvor har du oprettet graphics mappen? i spilmappen eller under dokumenter?

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #2: 13 Jul 2008, 18:36 »

Det samme sted som DB mappen er, og games mappen og alle de der forskellige. Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #3: 13 Jul 2008, 18:48 »

Det samme sted som DB mappen er, og games mappen og alle de der forskellige. Smiley
Der er oftest både en mappe med FM i C: og D: drevene. De skal nok ligge i den anden så, da jeg hvertfald havde samme problem. Det virker igen nu. Og btw, prøv at skifte skin, for så loader den også facepacks nogengange. Det virkede for en ven. Så kan du jo altid skifte tilbage igen Smiley
Og husk at sætte at den skal vise alle billeder, inde ved det der med skin Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #4: 13 Jul 2008, 18:49 »

Det var omkring så meget hjælp du kunne få herfra Smiley
Men hvis det ikke virker, så skriv endelig herinde Smiley
EDIT: og hvis det virker, så skriv også endeligt Smiley
« Seneste Redigering: 13 Jul 2008, 18:56 af DavidMadsen » Logged

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #5: 13 Jul 2008, 18:58 »

Der er oftest både en mappe med FM i C: og D: drevene. De skal nok ligge i den anden så, da jeg hvertfald havde samme problem. Det virker igen nu. Og btw, prøv at skifte skin, for så loader den også facepacks nogengange. Det virkede for en ven. Så kan du jo altid skifte tilbage igen Smiley
Og husk at sætte at den skal vise alle billeder, inde ved det der med skin Smiley

Hvordan kommer jeg ind i sådan et drev?

Btw. kan det være fordi jeg manger sådan en, "config" fil ting? For sådan en har jeg nemlig ikke.  Sur

JimmyGP
Manager

« Svar #6: 13 Jul 2008, 18:59 »

Dit grafik skal ligge her: C:\Documents and Settings\Computernavn\Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7: 13 Jul 2008, 19:01 »

Dit grafik skal ligge her: C:\Documents and Settings\Computernavn\Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics

Der ligger det osse.  Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #8: 13 Jul 2008, 19:19 »

Nemlig, ikke altid.
Mit ligger f.eks. i : D:\Documents and Settings\All Users\Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics ..
Såe.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #9: 13 Jul 2008, 19:30 »

Nemlig, ikke altid.
Mit ligger f.eks. i : D:\Documents and Settings\All Users\Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics ..
Såe.

Hvordan ligger man det ind i D drevet?

DavidMadsen
Manager

« Svar #10: 13 Jul 2008, 19:33 »

Prøv at vælge menuen start, og tag denne computer (Er ikke helt sikker på om det er det samme i Vista).
Derefter burde du kunne vælge mellem nogle ting bl.a. D: og C: drevene. Vælg derefter D: , og led efter Football manager. HVIS du har en mappe med det i D: drevet, burde du bare skulle installere det der.
Og derefter (Gør dette alligevel, da det måske virker), Går du ind i FM, og vælger indstillinger. I menuen i en af siderne, vælger du så Display og lyd. Så under billeder, tjekker du, at der står "rigtige og genererede billeder" ved Vis billeder af ansatte. Så sætter du flueben, ved brug udseende oppe som en af de øverste muligheder. Skift dit skin, og tryk bekræft. Tjek derefter om det virker. Hvis du ikke gider skifte skin, så bare sæt flueben ved "Genindlæs altid ved bekræft", og tryk så bekræft.

DavidMadsen
Manager

« Svar #11: 13 Jul 2008, 19:35 »

Hvordan ligger man det ind i D drevet?
HVIS der er en FM mappe et sted i D: drevet, skal du bare lave en mappe der hedder graphics, og lægge dem ind som normalt Smiley
EDIT: evt. bare kopiere dem fra C: drevet, der hvor de er gemt nu d:

DavidMadsen
Manager

« Svar #12: 13 Jul 2008, 19:48 »

Kan du finde rundt i det?

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #13: 13 Jul 2008, 20:06 »

Prøv at vælge menuen start, og tag denne computer (Er ikke helt sikker på om det er det samme i Vista).
Derefter burde du kunne vælge mellem nogle ting bl.a. D: og C: drevene. Vælg derefter D: , og led efter Football manager. HVIS du har en mappe med det i D: drevet, burde du bare skulle installere det der.
Og derefter (Gør dette alligevel, da det måske virker), Går du ind i FM, og vælger indstillinger. I menuen i en af siderne, vælger du så Display og lyd. Så under billeder, tjekker du, at der står "rigtige og genererede billeder" ved Vis billeder af ansatte. Så sætter du flueben, ved brug udseende oppe som en af de øverste muligheder. Skift dit skin, og tryk bekræft. Tjek derefter om det virker. Hvis du ikke gider skifte skin, så bare sæt flueben ved "Genindlæs altid ved bekræft", og tryk så bekræft.

Jeg har INTET i mit D drev.  Smiley Shockeret

DavidMadsen
Manager

« Svar #14: 13 Jul 2008, 20:11 »

har du prøvet det jeg skrev inde i spillet?

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010