home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Største overraskelse i SAS-Ligaen 08/09
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem tror du der overrasker mest i SAS-Ligaen  (Afstemning slut: 24 Jul 2008, 18:09)
AaB
- 4 (6,7%)
FCK
- 3 (5%)
FCN
- 4 (6,7%)
FCM
- 2 (3,3%)
OB
- 5 (8,3%)
RFC
- 5 (8,3%)
EFB
- 2 (3,3%)
VBK
- 15 (25%)
Sønderjyske
- 5 (8,3%)
ACH
- 0 (0%)
AGF
- 5 (8,3%)
BIF
- 10 (16,7%)
Antal Stemmer: 60

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Største overraskelse i SAS-Ligaen 08/09  (Læst 8604 gange)
mathias o
Reserveholdsspiller

Sv: Største overraskelse i SAS-Ligaen 08/09
« Svar #30: 10 Jul 2008, 20:18 »

Har ikke den store fidus til FC Midtjylland. Jo de har købt spillere som Califf, Borring, Ipsa og Kim C, men hvor er den centrale midt der skal erstatte Femi? Mener ikke Florescu, Salami eller Thygesen har de samme kvaliteter som Femi. Jeg synes de mangler en balance spiller på midtbanen. Nogle vil nok mene Salami er den samme slags spiller som Femi, men jeg synes dog Femi er meget mere stabil end Salami og har ikke lige så store udsving. Henter de ikke en balance spiller til midtbanen har jeg ikke den store tiltro til dem.
Foruden Femi er Simon Kjær solgt, og meget tyder på Magnus Troest også er på vej til Italien, så de skal også ud og erhverve sig en kvalificeret midterforsvar.

Jeg syntes de har hentet for menge ofindsive spillere..

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #31: 10 Jul 2008, 20:20 »

Vejle BK, efter det de har købt, tror jeg de ender imellem. 9-7!!! Opstemt

mathias o
Reserveholdsspiller

« Svar #32: 10 Jul 2008, 22:01 »

Vejle BK, efter det de har købt, tror jeg de ender imellem. 9-7!!! Opstemt

Okay.. A  Smiley

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 10 Jul 2008, 22:37 »

Har ikke den store fidus til FC Midtjylland. Jo de har købt spillere som Califf, Borring, Ipsa og Kim C, men hvor er den centrale midt der skal erstatte Femi? Mener ikke Florescu, Salami eller Thygesen har de samme kvaliteter som Femi. Jeg synes de mangler en balance spiller på midtbanen. Nogle vil nok mene Salami er den samme slags spiller som Femi, men jeg synes dog Femi er meget mere stabil end Salami og har ikke lige så store udsving. Henter de ikke en balance spiller til midtbanen har jeg ikke den store tiltro til dem.
Foruden Femi er Simon Kjær solgt, og meget tyder på Magnus Troest også er på vej til Italien, så de skal også ud og erhverve sig en kvalificeret midterforsvar.

Califf og Ipsa er vel netop hentet for at udfylde de to pladser. Desuden har de Winston Reid, som fik pænt med tiltro sidste sæson og som fjerdevalg udemærkede Maros Klimpl + Ghanou som  ogsås spillede lidt. Ganske OK dækning.

Kan godt følge dig i at de kan få et problem på midtbanen, men hvis Salami rammer topformen er han altså også fremragende, og var jo også eftertragtet af et par store klubber. Desuden skulle det ikke undre mig, hvis en af de andre sorte diamanter Akilu eller Oliseh pludselig kommer ind og får nogle kampe.

It's gonna be legendary

MLL
Manager

« Svar #34: 10 Jul 2008, 22:40 »

Califf og Ipsa er vel netop hentet for at udfylde de to pladser. Desuden har de Winston Reid, som fik pænt med tiltro sidste sæson og som fjerdevalg udemærkede Maros Klimpl + Ghanou som  ogsås spillede lidt. Ganske OK dækning.

Kan godt følge dig i at de kan få et problem på midtbanen, men hvis Salami rammer topformen er han altså også fremragende, og var jo også eftertragtet af et par store klubber. Desuden skulle det ikke undre mig, hvis en af de andre sorte diamanter Akilu eller Oliseh pludselig kommer ind og får nogle kampe.

Ups! Jeg har gået og troede Ipsa var back, min fejl. Nå men så er de vel godt dækket ind der.

Tilbage på FmF Opstemt

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 10 Jul 2008, 22:51 »

De har Callif, Ipsa, Klimpl, Gnanou og Reid til forsvaret..

Med midtbanen var femi jo også ude de sidste 5 runder hvor Salami og Florescu gjorde det fantastisk ! Florescu har gjort det helt vildt godt i hans første halvsæson i FCM og har løftet sit spil mer og mer ! Tror rigtig meget på vi kan tage guldet Opstemt

Ups! Jeg har gået og troede Ipsa var back, min fejl. Nå men så er de vel godt dækket ind der.

Det er en anden tjekke, Fillip Marcic, de har hentet som ska erstatte Kolja når han ryger til en tysk storklub Opstemt eller Tyskland i det hele crazy !

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

mathias o
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 11 Jul 2008, 08:21 »

Jeg syntes også de har få et godt hold Smiley

tjacobt
Ynglingespiller

« Svar #37: 11 Jul 2008, 10:16 »

Randers FC klart, de går over forventing og får en 5. Plads.
De har Marc Nygard, måske en af de aller farligste angribere i hele SAS Ligaen, og de er ved at skrive kontrakt med en tidligere Portugesisk U19-U20 og U21 landsholdsspiller i portugal.

I så selv sidste sæson Randers FC slof FCK alle de gange de fik mulighed for at møde dem, de vandt 5-0 over Aab, og Marc Nygaard kunne saktens have været topscore i SAS Ligaen hvis han spillede hele sæsonen.

Yoggidk
Gæst

« Svar #38: 11 Jul 2008, 10:18 »

Randers FC klart, de går over forventing og får en 5. Plads.
De har Marc Nygard, måske en af de aller farligste angribere i hele SAS Ligaen, og de er ved at skrive kontrakt med en tidligere Portugesisk U19-U20 og U21 landsholdsspiller i portugal.

I så selv sidste sæson Randers FC slof FCK alle de gange de fik mulighed for at møde dem, de vandt 5-0 over Aab, og Marc Nygaard kunne saktens have været topscore i SAS Ligaen hvis han spillede hele sæsonen.

Randers Flopper i år, det tror jeg da...

Gosser
Manager

« Svar #39: 11 Jul 2008, 10:25 »

Tror/håber BIF kommer til at overraske, ved at ende i top-2.

Med 1-2 indkøb mere, så har de altså noget der ligner SAS-ligaens bedste trup. Så kan man jo så sige, at det ikke er at overraske, hvis man ender så højt, og har så god en trup - men vi ved jo alle hvordan det har gået for BIF, over de seneste år.

Yoggidk
Gæst

« Svar #40: 11 Jul 2008, 10:30 »

Jeg tror ikke der er nogen der bliver OVERRASKEDE hvis BIF ender i toppen :s?

Niko
Gæst

« Svar #41: 11 Jul 2008, 10:32 »

Horsens og Odense Boldklub er ikke blevet nævnt? Hvordan kan det være? Jeg tror at OB går en fremragende sæson i møde, da deres hold er forbedret en masse, trods det store salg af Borring og Laursen. De har gode muligheder for at ende bedre end i sidste sæson, tænk nu hvis de ikke spiller så mange uafgjorte igen. Så kan vi snakke om top 3.

Brøndby vil måske kunne overraske, men hvad er at overraske for Brøndby? Hvis alle tror at Brøndby vinder SAS-Ligaen anno 2008-9, så er det vel ingen overraskelse at de gør det? I mine øjne har Brøndby meget store chancer for at vinde. Tom Køhlert vil efterlade en superstærk trup til Danmarks bedste træner, og hvis Pontus også kommer på plads hos dem, så kan de næsten allerede inden sæsonstart tilskrive sig trofæet.

FC København tror jeg ikke får nogen større succes, eller transfervinduet er lige åbnet, så de kan nå meget endnu, men er jeg ikke sikker på at de gør. Deres magtdemonstrationer har slået fejl de sidste par gange, og de andre klubber har rykket sig langt imens. Kig selv på FC Midtjylland, der har slået en af FCK's rekorder i højest betalt beløb for en spiller i mellem SAS-Liga klubber. FC København får ingen flot sæson, så det kan man vel måske kalde en overraskelse.

Overraskelserne plejer at komme fra de små klubber i ligaen, og jeg vil mene at AGF har større mulighed end Vejle for at overraske. Vejle har handlet flot ind, ja, men kan de spille fodbold sammen? Måske. Priske, han er da god, men én mand kan ikke gøre forskellen (på nær nogen), og da slet ikke på hans position. Vejle tror jeg skuffer en smule i forhold til deres store forventninger de altid har. De kunne lære af Horsens, hvor man er bevidste om egne kvaliteter og ikke om hvad man ønsker sig. Vejle bliver oppe, men det regner folk vel også med? Ingen overraskelse i det.

AGF som sagt, de har meget gode muligheder for at komme op i toppen af ligaen og få en meget god placering. Det skal de også have, for deres trup er meget god. Byen, Århus, skal også være i toppen af dansk fodbold, ellers er der da noget galt. Jeg spår at AGF ender inde for top 5 på bekostning af Aab. AGF skal bare lige have lidt forstærkninger på fløjene i mine øjne, så skulle kabalen gerne gå op.

Horsens, min klub, ved jeg ikke om man kan sige overrasker eller skuffer. De er sådan en hold man hvert år dømmer til nedrykning, men de bliver oppe alligevel. Kent Nielsen smutter, men tror godt at en eller anden træner kan føre holdet videre, og give succes. En succes for Horsens ville være at komme indenfor top 8 ligesom i sidste sæson, hvor man klarede den. Det er jeg også sikker på at man gør i år, hvorfor det ingen overraskelse er.

Yoggidk
Gæst

« Svar #42: 11 Jul 2008, 10:37 »

Så Cesc, du tror Randers og SønderjyskE rykker ned eller hvad? Smiley

sla
Ynglingespiller

« Svar #43: 11 Jul 2008, 10:43 »

Min tro om dette års superliga gå lidt på at et par hold overhaler de sjællandske klubber igen... Tror dog ikke Aab er i blandt de alle øverste hold når denne sæson er færdig... Min personlige top 2 må bestå af OB og FCM... helt hvilken rækkefølge de kommer til at slutte i kan jeg ikke helt regne ud.. Men jeg håber selvfølelig på at OB kommer øverst på skamlen..

Nummer 3 bliver sværre.. FCK, Brøndby, Aab... en af disse 3... men hvilken kan jeg ikke regne ud...

Efter disse 5 hold tror jeg at EfB kommer til at ligge... Hvis de kan holde en lidt bedre stime end denne sæson, så kommer de også til at klare sig flot... Smiley

Det som jeg dog har sværrest ved at regne ud, er hvem der kommer til at rykke ud sammen med sønderjyskE... Det kan jeg overhovedet ikke se... Syntes at superligaen ser rigtig stærk ud i år... Hvor i mine øjne er det kun SdjE som stikker ud fra klumben i bunden...

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

Niko
Gæst

« Svar #44: 11 Jul 2008, 10:44 »

Så Cesc, du tror Randers og SønderjyskE rykker ned eller hvad? Smiley

Altså hvem der rykker ned, er meget svært at sige, for man ved ikke hvem der skuffer eller overrasker. Jeg er næsten sikker på at SønderjyskE rykker ned, de har overhovedet ikke kvaliteterne til at kunne spille i SAS-Ligaen. De vil få rigtig mange klø, og storsejre over NordtyskE er et must for de fleste hold.

De rykker ned...

Hvem der følger med den sure vej, har jeg virkelig ingen anelse om. Der er egentlig i mine øjne meget få hold der skal rykke ned, for det vil gøre niveauet lavere i SAS-Ligaen. Måske Randers? Måske Vejle? Måske AGF? Måske endda Horsens? Vil sige at tilfældighederne afgøre hvem der også smutter ned. Det er svært for mig at bestemme mig, men Randers er måske favorit til at gøre det.

Vejle kunne måske også skuffe og derved rykke ned, skal se de første 10 kampe før at jeg kan begynde at bedømme. Lige nu har jeg ingen anelse.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010