home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 889 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  To Dare Is To Do
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: To Dare Is To Do  (Læst 17289 gange)
Pepe
Gæst

To Dare Is To Do
« : 10 Jul 2008, 15:54 »

Spurs.com - Everything about Spurs - 05.07.07

Ramos siger op!

"Han var næppe blevet ansat." Det var Tottenhams bestyrelsesformand Daniel Levys første reaktion, efter Juande Ramos lørdag morgen ringede til og fortalte, at familiære problemer havde tvunget ham til at sige op og flytte hjem til Spanien. En beslutning, der ikke kunne rykkes ifølge Ramos selv. "Jeg vil ikke offentliggøre, hvorfor jeg har sagt op. Alt jeg kan sige er, at det var noget, min familie ønskede. Det er selvfølgelig ærgeligt for mig, men jeg er sikker på, jeg finder et job i Spanien. Jeg har taget en beslutning, og den kan ikke tages om. Jeg vil dog ikke afvise, at jeg vil vende tilbage til England, hvis mine familiære problemer ændrer sig", slutter den tidligere Sevillamanager.

Spekulationerne om en ny manager er allerede gået i gang. Den netop fyrede Englandmanager, Steve McClaren er blevet nævnt som favoritten. Det afvises dog af Daniel Levy: "Denne gang vil vi prøve at satse på et ungt talent. Det har tidligere vist sig for andre klubber at give succes. Vi vil nu prøve at gøre kunsten efter. Det bliver svært at finde en ny manager så tæt på sæsonstart, og vi skal passe på ikke at ansætte en uden evnerne i panik. Jeg er helt sikker på, at vi finder en talentfuld manager med de rette egenskaber. Vi havde set Juande som vores manager lang tid ud i fremtiden og er meget kede af, at det slutter sådan her. Vi ønsker selvfølgelig Ramos held og lykke for fremtiden", slutter Levy.
« Seneste Redigering: 22 Jul 2008, 15:43 af Pepe » Logged

Pepe
Gæst

Sv: To Dare Is To Do
« Svar #1: 10 Jul 2008, 15:55 »

POKALSKAB

07/08:

TRUPPEN
Målmænd:

Ben Alnwick
Paul Robinson

Centerforsvar:

Petri Pasanen
Leon Andreasen
Younes Kaboul
Felipe

Backs:

Phillip Degen
Pascal Chimbonda
Benoît Essou-Ekotto
Gareth Bale

Central midtbane:

Tom Huddlestone
Kevin-Prince Boateng
Nacer Barazite
Andrea Pirlo

Fløje:

Luka Modric
Giovani Dos Santos
Nani
Mario Santana

Angribere:

Vagner Love
Jermain Defoe
Dimitar Berbatov
Sergio Agüero

TRANSFERS

07/08:

Ind:
<<
Nacer Barazite fra Arsenal
Mamadou Sakho fra PSG
Younousse Sankharé fra PSG
Henri Saivet fra Bordeaux
Riccardo Montolivo fra Fiorentina
Morten Thomsen fra Hvidovre
Leon Andreasen fra Werder Bremen
Diego Bouananotte fra River Plate
Nani fra Manchester United
Mario Santana fra Fiorentina

Ud:
>>
Didier Zokora til Getafe
Jamie O'Hara til Crystal Palace
Lee Young-Pyo til Everton
Jermaine Jenas til Portsmouth
Steed Malbranque til Portsmouth
Robbie Keane til Portsmouth
Aaron Lennon til Arsenal
Hossam Ghaly til Reading
Teemu Tainio til Valladolid
Ricardo Rocha til Derby

08/09:

Ind:
<<

Vagner Love fra CSKA Moskva
Philip Degen fra Dortmund
Petri Pasanen fra Werder Bremen
Andrea Pirlo fra AC Milan
Felipe fra Udinese
Sergio Agüero fra Atlético Madrid

Ud:
>>

Ledley King til Juventus
Michael Dawson til Portsmouth
Darren Bent til Manchester City
Younousse Sankharé til Leeds
Riccardo Montolivo til Bayern München
« Seneste Redigering: 22 Jul 2008, 16:55 af Pepe » Logged

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #2: 10 Jul 2008, 16:08 »

God start, spændende at se hvem den nye manager mon bliver Wink haha..

Jeg vil i hvert fald følge udviklingen..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Pepe
Gæst

« Svar #3: 10 Jul 2008, 16:10 »

God start, spændende at se hvem den nye manager mon bliver Wink haha..

Jeg vil i hvert fald følge udviklingen..

Tak for det Opstemt

SirToby
Manager

« Svar #4: 10 Jul 2008, 16:11 »

Fin og fornuftig start. Jeg glæder mig til fortsættelsen.

Rooland
Manager

« Svar #5: 10 Jul 2008, 16:13 »

Rigtig god start  Thumbs Up Han hedder dog Steve McClaren Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #6: 10 Jul 2008, 16:17 »

Rigtig god start Thumbs Up Han hedder dog Steve McClaren Smiley

Godt set. Tusind tak. Det bliver straks rettet  Thumbs Up
Fin og fornuftig start. Jeg glæder mig til fortsættelsen.

Tusind tak!  Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #7: 10 Jul 2008, 17:02 »

Så er truppen gennemgået. Se øverst Smiley

EDIT: Har lige rettet transferoversigten. Det ville ikke fungere på den gamle måde, fandt jeg ud af Smiley
« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 17:12 af Pepe » Logged

Pepe
Gæst

« Svar #8: 10 Jul 2008, 17:52 »

Spurs.com - Everything about Spurs - 07.07.07

Ny manager fundet!

Blot to dage efter Juande Ramos' afsked, er den nye Tottenham-manager blevet præsenteret. Den unge danskers navn er Jakob Davidsen og er 31 år gammel. Yngre end et par af spillerne selv! Davidsen har tidligere trænet ynglinge hold i sit hjemland. Hans mangel på erfaring er ifølge Daniel Levy intet problem.

"Jakobs talent vejer helt sikkert op for hans manglende erfaring. Han er utrolig talentfuld, hvilket afspejler sig i hans tidligere resultater, og jeg er sikker på, at vi går en lang Davidsen-æra imøde." Jakob Davidsen selv sagde følgende: "Jeg skal bruge et par dage til at se truppen an, og derefter går jeg formodentlig ud og køber et par spillere. Tottenham skal helt op i toppen og "the big four" skal blive til "the big five". Jeg er utrolig stolt og beæret over at få chancen i en fantastisk topklub som Tottenham, og jeg er sikker på, at jeg kan betale tilbage med nogle flotte resultater."
« Seneste Redigering: 14 Jul 2008, 01:16 af Pepe » Logged

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #9: 10 Jul 2008, 18:06 »

Brug
Kode:
[hr]
i stedet for at lave --------------

Pepe
Gæst

« Svar #10: 10 Jul 2008, 18:09 »

Brug
Kode:
[hr]
i stedet for at lave --------------

Det er ændret Smiley Tak.

Pepe
Gæst

« Svar #11: 10 Jul 2008, 21:35 »

Spurs.com - Everything about Spurs - 23.07.07

Davidsen køber ind!

Davidsen har kun været i klubben i tre uger, men det har ikke afholdt ham fra at bruge store summer på transfers. Transfers, der ifølge Davidsen selv, skal indfrie klubbens ambitioner. "Vi har brugt over 200 millioner kroner på transfers. Jeg vil først gerne starte med at rose bestyrelsen for at stille så mange penge til rådighed. Det giver mig en chance for at indfrie mine og klubbens forventniger. Det er jeg meget taknemmelig for."
Jakob Davidsen har både købt til fremtiden og spillere, der kan gå direkte ind i start-11'eren og forstærke holdet.
Davidsens nationalitet afspejler sig i hans indkøb. Leon Andreasen og Morten Thomsen er blevet hentet til klubben for henholdsvis 34 millioner kroner og 350.000 kroner. Leon Andreasen har de seneste år spillet i den tyske storklub, Werder Bremen. Andreasen ville væk fra klubben på grund af manglende spilletid, og Davidsen var ikke bange for at byde. Andreasen kan både spille i centerforsvaret og den centrale midtbane.
Det andet danske indkøb, Morten Thomsen er kun netop fyldt 15 år. Stortalentet er blevet hentet i den danske 1. divisionsklub, Hvidovre, hvor han har huseret hele sin fodboldkarriere. Med dette indkøb bliver Thomsen en af de dyreste spillere i sin aldersgruppe.

Tre franske stortalenter er også kommet til klubben. Younousse Sankharé og Mamadou Sakho fra PSG og Henri Saivet fra Bordeaux. Alle tre indkøb har kostet mellem 5 og 7 millioner kroner. Younousse Sankharé og Mamadou Sakho - der begge er 17 år gamle - er i første omgang blevet lejet ud til en mindre klub, men det forventes at de allerede næste sæson får chancen på førsteholdet. Henri Saivet skal i første omgang spille for Spurs' ungdomshold, hvilket han har det fint med: "At spille på ungdomsholdet er helt i orden. Jeg er kun 16 år og kan ikke forvente at spille på førsteholdet. Om et par år håber jeg dog på at være med, hvor det er rigtig sjovt. Jeg synes, jeg har gjort en god figur i træningskampene og har vist, hvad jeg står for, så jeg er sikker på, jeg får det godt her i London."

Diego Bouanotte er 19 år og regnes for at være et af Argentinas største talenter. Han er 19 år og skal ligeledes udlejes til et mindre hold. Transferen kostede Spurs 300.000 kroner, hvilket kan vise sig at blive et røverkøb.
Nacer Barazite blev hentet for 3,5 millioner kroner i Arsenal. Barazite er 17 år skal træne med førsteholdet og håber på at få et par kampe: "Davidsen fortalte mig, at jeg skal træne med førsteholdet og være en del af truppen i år, så det er da klart, at jeg håber på at få et par optrædener. Jeg glæder mig som et lille barn til min debut."

Sidst men slet ikke mindst er Ricardo Montolivo blevet hentet i Fiorentina for den gigantiske sum af 155 millioner kroner. Davidsen betegner det som "et ambitionsindkøb, der skal være med til at indfrie vores mål i denne sæson."
Transferen er en af de dyreste i klubbens historie.

For at få råd til alle de dyre indkøb, var Jakob Davidsen dog også tvunget til at sælge lidt ud i truppen. Didier Zokora, Lee Young-Pyo og Jamie O'Hara er alle blevet solgt.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2008, 15:07 af Pepe » Logged

Chakana
Manager

« Svar #12: 10 Jul 2008, 21:46 »

Selvom klubvalget er en fejl(Peace), vil jeg da følge med Wink
Du er startet rigtig godt, og du har bare at blive ved Grin

Håber den bliver ved i et par sæsoner, eller mere.

Arsenal Football Club

Pepe
Gæst

« Svar #13: 10 Jul 2008, 21:47 »

Selvom klubvalget er en fejl(Peace), vil jeg da følge med Wink
Du er startet rigtig godt, og du har bare at blive ved Grin

Håber den bliver ved i et par sæsoner, eller mere.

Håber jeg også! Wink
Dejligt at vide, du følger med!

Pepe
Gæst

« Svar #14: 11 Jul 2008, 01:45 »

Nogen, der er interesserede i en update om de første par PL-kampe? Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010