home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Bologna FC (crashed)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Bologna FC (crashed)  (Læst 3745 gange)
Ben92
Gæst

Bologna FC (crashed)
« : 09 Jul 2008, 22:54 »

Så er det igen blevet tid til at en blog fra min side. Jeg sikker på at denne her kommer til at holde længere end de foregående, da spille lysten er større end nogensinde før. Det kan godt være at der en gang i mellem kommer et par dage uden updates, da jeg ikke skal bruge hele min sommer foran skærmen. Så det må i altså leve med. Klubben jeg har valgt er den italienske klub Bologna FC. Som nogle nok ved har klubben lige fået nye amerikanske ejere, og det har betydet at klubben har fået hele 160 millioner kr. til indkøb. Jeg har valgt at bruge Rooland/-Sommer- Update (Beta vision) hvilket betyder at en del af transfers der er sket i den virkelige verden også er sket i spillet. Og det betyder også at Bologna spiller i Serie A, som de lige er rykket op i. Håber i gider følge med. Andet er der ikke at sige, end velkommen til min blog om Bologna FC.

NB: Lad var med at skrive før jeg har oprettet mit pokalskab. Tak!
« Seneste Redigering: 18 Jul 2008, 10:55 af Ben92 » Logged

Ben92
Gæst

Sv: Bologna FC
« Svar #1: 09 Jul 2008, 22:56 »

Nuværende trup:

Målmand:
Francesco Antonili•
Mattia Ascani

Forsvar:
Marcello Castellini•
Vangelis Moras•
Cristian Sarghi•
Antunes
Claudio Terzi
Paolo De Ceglie•
Luigi Lavecchia

Midtbane:
Sergio Volpi•
Christian Amoroso
Nicola Mingazzini
Martin Vingaard•
Andrei Arshavin•
Adailton
Rene Mihelic•
Francesco Valiani

Angreb:
Bogdan Stancu
Halil Altintop•
Alexander Frei•

Dem med en • forventes at starte inde

Transfers:

Ind:
Andrei Arshavin, 75 mio.
Bogdan Stancu, 8 mio.
Rene Mihelic, 8 mio.
Halil Altintop, 75 mio.
Alexander Frei, 65 mio.
Martin Vingaard, 10 mio.
Christian Sarghi, 2 mio.
Antunes, leje
Paolo De Ceglie, leje

Ud:
Davide Carrus, 20 mio.
Andrea Costa, 6,5 mio
« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 17:37 af Ben92 » Logged

N17
Manager

« Svar #2: 09 Jul 2008, 22:56 »

Bliver spændende, skal prøve at kigge ind, men du skal da også lige tjekke min blog om Juve... hehe Grin

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Ben92
Gæst

« Svar #3: 10 Jul 2008, 11:25 »

Ny træner i Bologna
bolognafc.it 28.06.07

Under de nye ejere viser Bologna at de er en klub med ambitioner. Senest med valget af den nye træner, som faldt på Guus Hiddink. Guus Hiddink er en erfaren herrer, både som spiller og som træner. Han har blandt andet spillet for de hollandske klubber PSV Eindhoven, De Graafschap og NEC. Som træner har han trænet flere storklubber, heriblandt Real Madrid, Valencia og PSV Eindhoven. Senest har han trænet det russiske landshold med kæmpe succes, hvor han nærmest har fået helte status i verdens største land. Alligevel har han valgt at skifte til det italienske, hvor han er at finde på en toårig kontrakt hvis alt går vel.

”Den er en fantastisk aftale vi har fået lavet. Guus var den træner vi helst så i klubben, og så kan det ikke bliver bedre at vi også fik ham. En klub med vores ambitioner om at bliver en titeludfordre inden fem år, har brug for en kompetent træner, og det er jeg sikker på vi fået i Guus.” Udtalte bestyrelse formanden Alfredo Cazzola.

Den første test for Guus Hiddink bliver en trænings turnering i det belgiske, hvor klubben skal møde Anderlecht, Genk og Brügge.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 11:44 af Ben92 » Logged

stimo92
Gæst

« Svar #4: 10 Jul 2008, 11:51 »

hvorfor har du valgt at kalde dig for guus hiddink?

Ben92
Gæst

« Svar #5: 10 Jul 2008, 11:54 »

hvorfor har du valgt at kalde dig for guus hiddink?
Fordi jeg synes det er mere realistisk end en total ukendt bliver træner, og så synes jeg også det er sjovere da jeg vil prøve at skabe den spillestilen som han bruger for Rusland.

stimo92
Gæst

« Svar #6: 10 Jul 2008, 12:01 »

okay Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #7: 10 Jul 2008, 16:01 »

Snart update om de første indkøb Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #8: 10 Jul 2008, 16:18 »

Arshavin til Bologna
bolognafc.it 28.06.07

Mange var ude efter ”den lille zar” som han kaldes i hjemlandet, men det blev Bologna der fik russerens eftertragtede underskrift. Andrei Arshavin har spillet i Zenit St. Petersburg hele sin karriere, hvor han debuterede i 1999. Arshavin har altid været en stjernespiller i Rusland, men det først nu at de europæiske klubber har fået øje på den drible stærke russer. Det gjorder også at prisen var på hele 75 mio., hvilket gør ham til den dyreste i Bolognas historie.

Arshavin er alsidig spiller som kan spille på alle de offensive pladser og som hængende angriber, hvor det forventes han kommer til at spille. Hans store styrke er hans lynhurtige driblinger og hans gode overblik for sine medspillere. "Den lille zar" har skrevet under på fireårig kontrakt, som vil indbringe ham omkring 15 millioner om året.

”Mange vil undrer sig over at jeg valgte at skifte til Bologna, da jeg havde tilbud fra større klubber. Men efter jeg fik snakket med bestyrelse om deres planer for klubbens fremtid og deres ambitioner, fandt jeg ud af det var den perfekte klub for mig. Selvfølgelig betyder det også noget at Guus er træner, da ham og jeg er gode venner fra hans tid som landstræner. Jeg glæder mig til at komme i gang og prøver kræfter med de bedste spillere.” Udtalte den nye Bologna stjerne Andrei Arshavin.

Arshavin er dog ikke det eneste køb Bologna har fortaget sig. Bogdan Stancu og Rene Mihelic er begge hentet fra den rumænske liga, fra henholdsvis Unirea Urziceni og Maribor. Det menes at den samlede pris for de to talenter ligger på 20 millioner kr..

Pepe
Gæst

« Svar #9: 10 Jul 2008, 16:20 »

Waow, der er mange, der køber ham! Opstemt
Lidt kedeligt, men det må I selv om. God update, god opsætning, og trods alt et godt køb Smiley

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 10 Jul 2008, 16:23 »

Maribor er slovensk. Wink
Men ellers en god update, vil nok følge med.

Ben92
Gæst

« Svar #11: 10 Jul 2008, 16:32 »

Altintop og Frei til Bologna
bolognafc.it 28.06.07

Bologna kunne overraske de fleste da de præsenterede den russiske stjerne Arshavin, og nu gør de igen med købene af Alexander Frei og Halil Altintop.

Alexander Frei er hentet fra tyske Dortmund for en sum på 65 mio. kr.. Frei er en rigtig boksspiler som scorer mål på samlebånd, hvilket man kan se på hans statistik som viser han scorer ca. i hver anden kamp. Frei spillede sidste sæson 32 kampe som resulterede i 16 mål i sin første sæson for Dortmund. Nu er det så tid til at han skal prøve at finde vej frem til de italienske netmasker.

Til at hjælpe ham har Bologna præsenteret endnu en angriber i form af Halil Altintop. Altintop er en lidt anden type en Frei, da han har en tendens til at trække lidt tilbage i banen. Det gør også at han kan spille på højrefløjen, men det ser ud til at Hiddink vil have ham til at være angriber sammen med Frei. Altintop menes at have kostet 75 millioner kr., hvilket bringer ham op som den dyreste spiller sammen med Arshavin.

Spillerne i Bologna kommer dog også til at få selskab af tre andre spillere. To af dem på en lejekontrakt, mens den sidste er sikret permanent aftale. De to lejesvende er Antunes og Paolo De  Ceglie. Begge to spiller på venstreback, men Ceglie kan også spille venstremidt. Antunes er lånt fra AS Roma, mens Ceglie er lånt fra Juventus.  Begge på en etårig aftale.

Den sidste spiller er danske Martin Vingaard, som er hentet fra Esbjerg for 10 mio. kr. Vingaard er en meget løbestærk spiller med et fremragende spark. Vingaard kan spille de fleste pladser på midtbanen, men han fungere bedst på den offensive midtbane.

Vingaard forventes at være det sidste indkøb, inden sæson bliver skudt i gang imod Torino på hjemmebane.

Ben92
Gæst

« Svar #12: 10 Jul 2008, 17:38 »

Så er 2. indlæg opdaterede med truppen og transfers Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #13: 10 Jul 2008, 19:28 »

God start for Bologna
bolognafc.it 28.06.07

Først imponerer Bologna med indkøb, og nu gør de det med resultaterne. Den eneste negative oplevelse der har været i sæsonen er det tidlige pokal-exit mod Bari, som man tabte på straffespark. Men ser man bort fra det har Bologna imponeret alt og alle, blandet andet med en 2-1 sejr over Inter, hvor nyindkøbet Halil Altintop scorede begge mål. Det var også en kamp hvor det andet nyindkøb, Martin Vingaard, fik en betydning da han så rødt allerede efter 16 min. Men med en mand i undertal formåede Bologna alligevel at slå titelaspiranterne fra Milano.

Frei var købt som manden der skulle sætte læderkuglen i kassen, men det er i stedet blevet hans angrebspartner Halil Altintop der har fået netmaskerne til at blafre. Seks mål i de første fem kampe gør ham til topscorer i Serie A, og det er til dels også hans skyld at Bologna ligger på en imponerende tredje plads. En af grundende til at Altintop gør det så godt er at han har fået en meget fri rolle, hvilket gør at han ofte bytter plads med Arshavin, hvilket gør det meget svært for modstanderne at dække op for. Det kunne man for eksempel se i kampen mod Udinese. Her stod Altintop og Arshavin hver for to mål og det kunne sagtens være blevet til mere end en 4-1 sejr.

Næste måned byder på nogle lette opgør mod Cheivo og Genoa, inden det går løs mod Roma, Milan, Juventus og Fiorentina i træk. Det er her at Guus Hiddinks tropper skal vise at de ikke blot er en døgnflue i toppen.

« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 19:30 af Ben92 » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14: 10 Jul 2008, 19:38 »

Fed blog, dog får jeg kvalme over Arshavin hypen...
Ellers gode køb!

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010