home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour-odds blog V2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Tour-odds blog V2  (Læst 14271 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Tour-odds blog V2
« : 09 Jul 2008, 10:31 »

Hej til Tour fansene!

Jeg vil ligesom Blazzo forsøge med et en Tour-odds-blog. Ligesom Blazzo vil jeg benytte mig af Bet24.

Startindskuddet vil være 500 kr, og hverdag vil jeg lave spil for 100 kr, som oftest vil blive fordelt således:

50 kr. på H2H (single eller combo), 30 kr. på en rytter i top 3 og 20 kr. på en etapevinder. Men selvfølgelig kan dette ændre sig alt efter udvalg hos Bet24, og min vurdering af etapen.

Derudover vil jeg spille noget på livebetting hvis der er noget der er interessant. Dette vil jeg selvfølgelig informere om.

Håber i vil følge med Smiley
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #1: 09 Jul 2008, 11:11 »

Så er jeg klar med det første spil i en lidt forsinket Tour odds-blog!  Rullende Øjne

Første spil er H2H, hvor jeg har fundet 3 spil der kombineres for en 50'er:

Oscar Freire - Thor Hushovd 2 til odds 1,85
Oscar Freire er lidt svær at have med at gøre da han nogle dage er i en klasse for sig, mens han andre dage ikke rammer niveauet. Freire kørte i går en fornuftig enkelstart hvor han kom ind 2,33 efter Schumacher, mens Hushovd bare kørte i mål. Etapen slutter med en lang opløbstrækning og efter min mening er Hushovd bedre i de lange spurter.

Kim Kirchen - Stefan Schumacher 1 til odds 1,47
Kort og godt handler dagens etape for Stefan Schumacher om at fuldføre, og at hold føretrøjen. Derfor vil han formentlig ligge sig lidt tilbage i feltet, for at undgå et eventuelt styrt. Kim Kirchen har derimod udtalt at han egentlig ikke kører for den grønne trøje men, at han ikke vil slippe den frivilligt. Derfor vil han formentlig forsøge at holde sig til og skrabe et par point sammen så han kan beholde den.

Christian Knees - Stijn Devolder 1 til odds 1,75
Knees er en af Zabels hjælper op til spurterne, og kan dermed let komme til at ende langt fremme i spurten. Formentlig omkring på en placering omkring 25. Devolders tour starter for alvor i morgen. Han er næsten et minut efter Evans, og hvis han vil spille en rolle i dette års Tour, vil han formentlig gemme kræfterne til i morgen og sørge for at komme sikkert i mål i dag.

Mulig gevinst: 238 kr.

Da Bet24 i dag ikke kører med top 3-spil har jeg spillet på følgende tre vindere:

10 kr. på Gert Steegmans til odds 20
Den store belgier kan spurte med stor kraft, og formår han at placere sig rigtigt er han en god outsider idag. Mulig gevinst: 200 kr.

20 kr. på Fabian Cancellara til odds 15
Cancellara havde ikke den bedste dag i går, og jeg tror på at han tager revanche i dag. Det er hans sidste chance i et stykke tid for at markere sig, og mon ikke han gør et forsøg mod slutningen af etapen. Mulig gevinst: 300 kr.

20 kr. på Thor Hushovd til odds 5
Jeg tror virkelig på Hushovd i dag. Efter overstået sygdom ser han ud til at være tilbage. Med lidt held kan han overtage den grønne trøje. Mulig gevinst: 100 kr.

Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #2: 09 Jul 2008, 17:00 »

Jeg kan ikke selv se touren idag, hvordan går det? Opstemt
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #3: 09 Jul 2008, 17:01 »

Det ender formentlig i en massespurt, som Hushovd, Steegmans eller Fabian forhåbentlig vinder Wink
Logged


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #4: 09 Jul 2008, 17:06 »

Jeg kan ikke selv se touren idag, hvordan går det? Opstemt

Du kan kigge herinde http://tour2008.tv2.dk/live/updates/
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #5: 09 Jul 2008, 17:17 »

AARGH! Skidt start, men det er et lille plaster på såret at Cavendish var anfører på mit tour-hold... I'll be back tomorrow.......... Sur
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #6: 10 Jul 2008, 09:44 »

I dag starter tour'en for alvor når feltet rammer de første rigtige stigninger. Jeg tror på på at et udbrud med 5-10 mand kommer af sted i dag. I det udbrud er jeg overbevist om at David de la Fuente og Voeckler formentlig sidder. Spørgsmålet er bare om udbruddet holder hjem, og det ser jeg personligt en god chance for. Derfor vil jeg, udover det følgende bet, også sidde klar på livebetting når jeg ser hvem der er kommet afsted i udbruddet. I dag har jeg valgt følgende trippel, som jeg længe overvejede at spille som 2/3 men den blev spillet lige på:

Samuel Sanchez - Andy Schleck 1 til odds 1,71
Andy Schlecks opgave idag vil nok blive at passe på Sastre, som først skal rigtigt i aktion på søndag. Jeg tror ikke CSC vil gøre det store væsen af sig i dag, medmindre man sender Jens Voigt i udbrud. Begge disse ryttere vil højst sandsynligt være med i "favorit-gruppen" til toppen af Super-Besse. Sanchez vandt sidste år 3 etaper i Vuelta'en på lignende etaper og det ligner en topplacering til ham i dag.

Bernhard Kohl - Laurens Ten Dam 1 til odds 1,7
Dette er efter min mening dagens bedste tilbud. Kohl tabte på 3. etape næsten to minutter fordi han sad i den forkerte gruppe da feltet knækkede, men kørte dagen efter en fin enkeltstart hvor han slog ryttere som Moreau og Kreuziger, så formen fejler intet. Kohls opgaver i dag bliver at følge Schumacher, og Ten Dam skal følge Menchov men i mine øjne er der klasse forskel. Kohl er tidligere blevet 3'er i Dauphine Libere, mens Ten Dam ikke har de store resultater.

Carlos Sastre - Denis Menchov 2 til odds 1,66
Sastre plejer ikke at være en del af spurten om sejren, mens Menchov i de sidste par år har sikret sig en række top 5 placeringer i afslutninger på bjergtoppe. Sastre vil formentlig spare på kræfterne til feltet rammer Pyrenæerne, mens Menchov ikke vil tabe unødige sekunder til Valverde, Cunego og måske Evans i en eventuel spurt.

Det er lidt at et sats at spille disse 3 lige på men jeg mener at de hver især har en god chance. 80 kr. spillet, mulig gevinst: 386,60. Dermed er der 320 kr. tilbage i kassen.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 14:02 af sheriffen87 » Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #7: 10 Jul 2008, 10:14 »

Bernhard Kohl - Laurens Ten Dam 1 til odds 1
Dette er efter min mening dagens bedste tilbud. Kohl tabte på 3. etape næsten to minutter fordi han sad i den forkerte gruppe da feltet knækkede, men kørte dagen efter en fin enkeltstart hvor han slog ryttere som Moreau og Kreuziger, så formen fejler intet. Kohls opgaver i dag bliver at følge Schumacher, og Ten Dam skal følge Menchov men i mine øjne er der klasse forskel. Kohl er tidligere blevet 3'er i Dauphine Libere, mens Ten Dam ikke har de store resultater.



Det her ligner mere dagens værste odds  Wink
Logged


stimo92
Gæst
 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #8: 10 Jul 2008, 10:15 »

ja for fanden. kun at få 1x pengene igen  crazy
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #9: 10 Jul 2008, 14:03 »

Det her ligner mere dagens værste odds  Wink
ja for fanden. kun at få 1x pengene igen crazy

Haha det havde jeg jo ikke set! oddset er nu rettet til 1,7  crazy Opstemt Peace
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #10: 10 Jul 2008, 17:44 »

Rent uheld at jeg ikke får de 385 kr. ind på kontoen. Som ventet slog Kohl Ten Dam, Samuel Sanchez slog Andy S. som blev bremset i styrtet. Men desværre bremsede det samme styrt Menchov, som derfor ikke kom med i opløbet. Det gør det så heller ikke bedre at Menchov bare lægger sig på hjul hos Sastre... Men sådan er det nu engang! Jeg vender tilbage i morgen med oprejst pande, og vil sandsynlig vis komme med noget "sikkert" så der kan komme lidt succes i bloggen  Djævel
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #11: 10 Jul 2008, 17:47 »

Rent uheld var det vist ikke Andy var da bedre kørende end Sanchez, men forventer at se flere gode odds til i morgen. Wink
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #12: 11 Jul 2008, 10:01 »

Så er det endnu en gang blevet tid til at komme med forslag til Tour'en. Jeg har lavet en double og spillet på 3 forskellige vindere. De 3 vindere har jeg spillet på fordi denne etape er en ideel mulighed for at vinde lidt tabt tid tilbage. Men først doublen:

Alejandro Valverde - Samuel Sanchez 1 til odds 1,49
På gårsdagens etape lignte Valverde en mand der VILLE vinde, men han blev som bekendt snydt af Riccardo Ricco. Dagens etape ligger godt til Valverde. Kort før mål ligger en kort stejl stigning, som vil ryste de fleste hurtige ryttere af, og Valverde har brug for noget oprejsning, så mon ikke han slår Samuel Sanchez der var vel med en top 20 placering pga. Schumachers styrt.

Christophe Moreau - Sandy Casar 1 til odds 1,85
De to ryttere sluttede igår som henholdsvis nummer 32 og 41. Jeg ser begge ryttere som mulige deltagere i et udbrud, og da Moreau har en fin finish satser jeg på ham. Samlet er Moreau 5,44 efter Kirchen så Team Columbia ville ikke have noget i mod at lave Moreau køre. Det er et lille sats, men jeg tror Moreau slutter bedre end Casar.

Doublen er spillet for 80 kr. og mulig gevinst er 220,80 kr.

De tre vinder jeg har valgt at SATSE på er:

Som den første har jeg valgt at kaste 20 kr. efter Damiano Cunego. Han så skidt ud igår og tabte 32 sekunder. De skal vindes tilbage, og det kan meget vel være idag. Cunego er forholdsvis hurtig og hvis han kommer til mål med et par andre ryttere kan han slå dem. Vinder Cunego ryger der 530 kr. ind på kontoen.

Den næste jeg har valgt at satse på er David de la Fuente. Denne etape ligger rigtig godt til ham. Med mange bakker kan et udbrud nemt holde hjem idag, og med de fem bjergtoppe kan de la Fuente samtidig køre for at tage den prikkede bjergtrøje. Jeg mener der er god chance for at de la Fuente går i udbrud i dag, og med en 10'er på ham vinder jeg 506 kr.

Den sidste rytter er et KÆMPE sats. Sidste år overraske Soler for Barloworld, og med ham ude af touren ligner Moises Duenas Nevado det bedste bud på en god placering. Han viste på gårsdagens etape fin form med en 7. plads. Sammenlagt er Nevado 6,12 efter så han er ikke en trussel for den gule trøje. Med et odds på 78 har jeg valgt at tage chancen og smide en 10'er på ham.

Status: 200 kr.

Som altid vil jeg sidde klar på livebetting hvis der skulle ske noget. God fornøjelse med dagens etape  Peace
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #13: 11 Jul 2008, 17:49 »

Moreau din .....!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desværre gav min double ikke udbytte da Moreau udgik. De la Fuente så godt ud men havde ikke kræfterne til sidst, og desværre giver det ikke noget at jeg regnede med at han ville tage den prikkede. Cunego og Nevado gjorde ikke meget væsen af sig, og så er der for tredje dag i træk underskud.  ticked off

Status er nu 200 kr.
Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Tour-odds blog V2
« Svar #14: 11 Jul 2008, 17:57 »

Ærgeligt. Specielt med Moreau, men han har åbenbart også haft noget sygdom. Men vi vinder jo bare pengene tilbage imorgen! GL
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010