home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  'Koma' Juventus FC
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: 'Koma' Juventus FC  (Læst 9555 gange)
Zone 43
Manager

Sv: '9' La Vecchia Signora - Juventus FC
« Svar #30: 10 Jul 2008, 23:05 »

Det ser fortsat lækkert, lækkert ud. Dog ærgeligt for mig, og formentlig andre IE brugere, at flagene ikke kan ses.. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Niko
Gæst

« Svar #31: 10 Jul 2008, 23:14 »

Ja, efter at være manden som scoutede, SonOfGod, er jeg naturligvis meget vild med designet. Og fordi at du har tilføjet det lidt ekstra krydderi, kan jeg bedre lide dit. Smukt!

Bloggens tekst kan man faktisk heller ikke sætte ord på, det er meget flot og veludført. Det er nemt at gå til og selvom du ikke skriver så meget, er du meget præcis i din tekst.

Flot indkøb af Montolivo, der nok skal blive en af dine vigtigste, hvilket han jo allerede har bevist at han kan være. Glæder mig til næste sæson, hvor at du jo har fået en Criscito tilbage. Han er så god! Han var de andre overlegen, da jeg var i Juventus i Kings Of.. serien dér.

KUTGW!

N17
Manager

« Svar #32: 11 Jul 2008, 09:39 »

tak for kommentarene Zone og Cesc. Er glad for I begge kan lide det, og forventer at afslutte første sæson med update her senere i dag. Nu vil jeg til at tage på arbejde, men har fri kl. 16.15 og så er det weekend Grin

Var vidst lidt træt Wink
« Seneste Redigering: 11 Jul 2008, 16:04 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #33: 11 Jul 2008, 16:07 »

J u v e n t u s  F C | 0 8 / 0 9

» Vi er igang igen og tre måneder inde i sæsonen må vi sige, at vi har været lige lovlige svingende i vores præstationer. Generelt har spillet været okay, og en spiller som Michele Paolucci der greb chancen efter Vincenzo Iaquinta pådrog sig en skade i forbindelse med opstarten. Den tilbagevendte angriber har i løbet af de tre første måneder scoret otte mål i fjorten kampe – en godkendt præstion, men ikke nok til at holde Iaquinta på bænken efter hans tilbagevenden efter skade.

På europæisk plan er vi stadig med efter vi i første runde besejrede Dundee United med samlet 4-0, hvilket gav os en plads i gruppespillet, hvor Basel, West Ham, Levski Sofia og danske Brøndby bliver vores modstandere. I første gruppekamp skulle vi på udebane mod Basel, men trods overvægt i spil og chancer, så måtte vi tage til takke med et uafgjort 0-0 resultat.

B E D S T E  S P I L L E R

» Trods holdets svingende spil, så har Gianluigi Buffon gennem de første tre måneder holdt et højt niveau, og uden tvivl været holdets bedste. Han har været meget vigtig, og har en stor del af æren for, at vi trods det svingende spil stadig har chancen for at holde os inde i kampen om scudettoen.

Resultaterne
3-0 v Treviso - mål: Michele Paolucci(3)
1-1 v SS Lazio - mål: Mauro Camoranesi
2-0 v Atalanta  - mål: Michele Paolucci(2)
3-0 v Dundee Utd(Uefa) - mål: Michele Paolucci, Cristiano Zanetti, Andrius Skerla(own)
1-2 v Livorno - mål: Antonio Nocerino
1-1 v Genoa - mål: Mohamed Sissoko
2-1 v Inter - mål: Antonio Nocerino, Riccardo Montolivo
1-0 v Dundee Utd(Uefa) - mål: Mauro Camoranesi
0-1 v Fiorentina - mål: Mauro Camoranesi
2-0 v Chievo - mål: Michele Paolucci, Antonio Nocerino
3-2 v Parma - mål: Vincenzo Iaquinta(2), Michele Paolucci
0-0 v Basel - mål: Ingen
5-1 v Cagliari - mål: Vincenzo Iaquinta(3), Yuri Zhirkov(2)
0-1 v Catania - mål: Ingen

Camoranesi har spillet flere store kampe

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Pepe
Gæst

« Svar #34: 11 Jul 2008, 16:34 »

Er vild med din grafik, den er vildt fed. Skriftligt også en dejlig blog. Det eneste jeg ikke er så vild med, er din gennemgang af resultater. Ved ikke hvorfor, men er ikke vild med det. Men KIU! Peace

N17
Manager

« Svar #35: 11 Jul 2008, 23:28 »

Jeg opfatter ikke den store interesse for denne blog, så jeg har valgt bare at spille derudaf - dermed er denne blog død og borte. Jeg vender formentlig tilbage med en blog, når jeg finder ud af der er mere interesse for at læse blogs. Generelt bliver bloggene ikke læst meget lige nu, og jeg laver dem for at få læst min blog - kommentare er ikke så vigtige.

Men kan være jeg er tilbage med en blog i morgen, måske om en uge, måske om tre uger - måske aldrig(not!!) hvem ved!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: 'DØD' La Vecchia Signora - Juventus FC
« Svar #36: 12 Jul 2008, 13:13 »

Anden sæson endte med en 4. plads og dermed Champions League næste sæson, mens pokalturneringen blev vundet. Uefa Cuppen sluttede i kvartfinalen, da vi skuffede stort mod Panathinaikos

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #37: 12 Jul 2008, 22:10 »

Til den nye sæson er hentet flg. forstærkninger

Fernando Gago - Real Madrid
Silva - Valencia
Daniel Alves - Sevilla
Daniel Vantaggiato

Ud er gået
Sebastian Giovinco - Man Utd

Men jeg holder stadig fast ved min. 5 italienere i start 11, en start 11 som pt. ser sådan ud

Gianluigi Buffon
Daniel Alves - Andrea Barzagli - Jorge Andrade - Giorgio Chiellini
Fernando Gago
Mauro Camoranesi - Yuri Zhirkov
Riccardo Montolivo
Vincenzo Iaquinta - Silva

Opstillingen er ligesom her, og så har Silva og Montolivo frie roller. Med den opstilling giver det seks italienere i start 11 - meget tilfredsstillende.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Grønthandleren
Gæst

« Svar #38: 12 Jul 2008, 22:12 »

Det ser fornuftigt ud. Er top 3 de rigtige ambitioner for næste sæson? Eller er det hele vejen denne gang?

JimmyGP
Manager

Sv: 'Koma' La Vecchia Signora - Juventus FC
« Svar #39: 12 Jul 2008, 22:15 »

Lækkert hold John.. er bloggen død eller blot i koma nu?

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

« Svar #40: 12 Jul 2008, 22:28 »

Det ser fornuftigt ud. Er top 3 de rigtige ambitioner for næste sæson? Eller er det hele vejen denne gang?

Ambitionen er top 2 denne gang - skulle gerne tættere på, men Inter virker skræmmende, da de har vundet mesterskabet de seneste to sæsoner med kun 3 nederlag i de 76 kampe til sammen. Det er fanme vildt, men jeg var en af dem der slog dem sidste år, så kan jeg få gang i mit nye hold, så bliver det spændende Smiley

Lækkert hold John.. er bloggen død eller blot i koma nu?

Den er i koma, hvis jeg får lysten tilbage til at genoptage den. Jeg føler ikke interessen har været så stor for bloggen, når man ser på andre blogs der er kommet på samme tid. Jeg er sådan set ligeglad med kommentarer, men antallet af læsere har været skuffende lavt!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Grønthandleren
Gæst

Sv: 'Koma' Juventus FC
« Svar #41: 18 Jul 2008, 00:32 »

Hvad så? Er du gået helt død i spillet? Skuffet

-LFC-
Manager

Sv: 'Koma' Juventus FC
« Svar #42: 18 Jul 2008, 00:34 »

Hvad så? Er du gået helt død i spillet? Skuffet
Han har jo startet den blog om Barnet, så jeg tror nok desværre, at denne ellers rigtig gode blog er død! Skuffet

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010