home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1707 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  'Koma' Juventus FC
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: 'Koma' Juventus FC  (Læst 9546 gange)
N17
Manager

'Koma' Juventus FC
« : 07 Jul 2008, 00:15 »

Juventus Football Club S.p.A.

Jeg har, til nogens ærgelse og andres glæde, valgt at stoppe min blog med Tottenham Hotspur FC. Ikke fordi jeg som sådan var kørt træt i spillet, men da jeg lige pludselig stod med klassespillere som Messi, Silva, Eduardo og Pirlo på holdet, så mistede det ligesom lidt af charmen - og lysten forsvandt derfor stille og roligt fra spillet.

Nu er jeg imidlertid klar igen, da jeg har spillet lidt ud i tiden med Juventus, og det spil synes jeg faktisk er sjovt. Der er sat nogle mål og krav op, og disse skal jeg så forsøge at overholde, selvom det kan blive svært.

Den første update kommer i morgen efter 17, når jeg kommer hjem fra arbejde. Så forbered jer på den. Min opsætning er inspireret af Luis Garcia fra FMSweden, hvor han har haft et par rigtig gode blogs igang. Så credit til ham for idéen til opsætningen. Det bliver ikke det vilde skriftlige, der kommer noget, men vil formentlig ikke blive så meget, selvom jeg kan garantere en del tekst i et par af updatesene. Men håber I vil følge min blog, og så skal vi have genrejst Juventus.

Antallet af updates vil formentlig svinge meget, men mon ikke er kan komme nogle stykker hver uge. Formentlig kommer updatesene pr. tredje måned i spillet, og så vil der være en om truppen hver sæson, samt Silly Season.

Kapitel oversigt:
1. Intro og mål for sæsonen
2. Silly Season #1
3. Truppen, Taktik og Preseason #1
4. De første to måneder
5. Tre måneder yderligere er gået
6. Første sæson slut
7. Silly Season #2
8. Truppen, Taktik og Preseason #2
9. De første tre måneder af sæson 2
« Seneste Redigering: 12 Jul 2008, 22:28 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rooland
Manager

Sv: La Vecchia Signora - Juventus FC
« Svar #1: 07 Jul 2008, 00:23 »

Dejligt start og fantastisk klubvalg  Thumbs Up Selvom jeg ikke er Juve fan, har jeg altid godt kunne lide blogs om dem Smiley

stimo92
Gæst

« Svar #2: 07 Jul 2008, 00:35 »

god start Smiley

alek9000
Manager

« Svar #3: 07 Jul 2008, 01:12 »

Wink

N17
Manager

« Svar #4: 07 Jul 2008, 01:14 »

Dejligt start og fantastisk klubvalg  Thumbs Up Selvom jeg ikke er Juve fan, har jeg altid godt kunne lide blogs om dem Smiley
god start Smiley

Der er vel ikke meget start i en grund til hvorfor jeg starter bloggen Opstemt

Men tak for kommentarerne... Der skal nok komme mere i morgen Wink

Wink

Øhh.... tak for kommentaren, håber på lidt mere fyld på den næste Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Pepe
Gæst

« Svar #5: 07 Jul 2008, 01:17 »

Haha, et par underlige, utopiske kommentarer, du har fået inden bloggen er gået i gang Opstemt

Grønthandleren
Gæst

« Svar #6: 07 Jul 2008, 01:20 »

Jeg har kigget lidt på LuisGarcia's blogs og nu glæder jeg mig ENDNU mere til, at se den nye blog fra dig. Det bliver interessant at følge din tid i Juventus, hvor det bliver spændende at se om du kan holde dig inden for dine krav. Jeg glæder mig virkelig, virkelig meget Smiley

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 07 Jul 2008, 10:26 »

Ser fint ud ind til videre. Tror jeg vil følge med. Opstemt

N17
Manager

« Svar #8: 07 Jul 2008, 17:24 »

J u v e n t u s  F C | 0 7 / 0 8

Juventus Football Club S.p.A.

Den gamle dame skal tilbage i toppen af italiensk og europæisk fodbold efter skandalen der rystede Italien. Nu er holdet tilbage i Serie A, og der skal hold som AC Milan og Inter sættes på plads, og det meget gerne ved hjælp af et hold der gerne skal rumme flest mulige italienere - dog mindst fem  på banen af gangen. Udover denne regel, så har jeg sat en maks på fem indkøb pr. sæson - både for ikke bare at købe, men samtidig for, at muligheden skal være der for at samle et hold, hvor det hele er homogent. Vi skal have Den gamle dame frem igen, i Europa, men først og fremmest er målet Serie A.

» DATABASE: 8.0.2
» VALGTE LIGAER: Danmark(ViasatDivisionen og derover), England(Coca-Cola League 2 og derover), Tyskland(2. Bundesliga og derover), Italien(Serie B og derover), Holland(Æresdivisionen), Spanien(Liga BBVA og derover)
» DATABASESTØRRELSE: Stor

I N F O R M A T I O N  O M  J U V E N T U S
» Grundlagt: 1897
» Anslået værdi: 560 mio. kr.
» Ærkerivaler: Torino, Inter, Fiorentina, AC Milan, Roma og Parma
» Stadion: Stadio Delle Alpi, 69041 siddepladser(deleje med Torino)
» Gennemsnitsalder: 27 år
» Medieprognose: 7. plads
» Europæisk turnering: Ingen

M Å L  F O R  S Æ S O N E N
» Slutte i top 5
» Semifinalen i pokalturneringen
» Besejre Torino i alle indbyrdes opgør
» Vinde fire kampe mod tophold(Roma, Inter, Milan etc.)
» Minimum fem italienere i startopstillingen
» Maks fem indkøb pr. sæson

Next up: Silly Season

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #9: 07 Jul 2008, 18:27 »

Silly Season er altid både elsket og frygtet af både klubber og fans. Det er her en klub kan vise sine ambitioner med et stjerneindkøb, men det er også her klubber kan vise mangel på ambitioner, hvis man i sidste øjeblik kikser en ventet transfer. For de fleste ender det godt, men for andre ender det skidt. Skidt i den forstand, at man får en masse skuffet fans, der måske går med indtryk af at man intet har gjort for at forstærke sig. Omvendt kan det være gået så godt, at selv de mest pessimistiske fans bliver overbevist om klubbens intensioner. Du bliver hadet eller elsket. Sådan er Silly Season.

Selvfølgelig skulle vi handle, og det blev der gjort. Der kom spillere ind, mens andre forlod klubben. Nu er det bare at håbe de nye indkøb slår til, så vores penge ikke er spildt. Der skal dog være plads til, trods vores klub størrelse, at spillerne har en indkørselsperiode - hvorlænge den varer er forskelligt fra spiller til spiller.

T R A N S F E R S  I N D:
» Yuri Zhirkov - CSKA Moskva, 90 mio. kr
» Andrea Barzagli - Palermo, 70 mio. kr
» Daniele Paponi - Parma, 70 mio. kr | Kommer først 1. juli 2008
» Cedric Konan - Lecce, 24 mio. kr

Zhirkov er ny mand hos Bianconeri

T R A N S F E R S  U D:
» David Trezeguet - Liverpool FC, 215 mio. kr
» Guglielmo Stendardo - SS Lazio, lejeaftale ophævet

Trezeguet forlader Serie A til fordel for Liverpool

Next up: Truppen

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: '3' La Vecchia Signora - Juventus FC
« Svar #10: 07 Jul 2008, 21:56 »

T R U P P E N

» Målmænd
Gianluigi BUFFON | Viceanfører
Emanuele BELARDI

» Gianluigi BUFFON er holdets klare førstevalg på målmandsposten. Han er en af de klart bedste målmænd i hele verden, og er hos både Italien og Juventus førstevalget uden nogen kamp. Den manglende kamp fra f.eks. Belardi kan blive et problem, hvis man mister motivationen, men det ville være meget underligt, hvisd et skulle ske for Buffon.

» Forsvar
Jonathan ZEBINA
Giorgio CHIELLINI
Andrea BARZAGLI | Ny fra Palermo
Jorge ANDRADE
Nicola LEGROTTAGLIE
Cristian MOLINARO
Zdenek GRYGERA
Alessandro BIRINDELLI

» Andrea BARZAGLI er gennem de seneste år blevet regnet som et af de største forsvarstalenter i italiensk fodbold. Nu får han endelig muligheden for at prøve og begå sig i en topklub, og jeg forventer at han bliver en meget vigtig del af forsvarskæden allerede i hans første sæson.

» Midtbane
Hasan SALIHAMIDZIC
Mohamed SISSOKO
Cristiano ZANETTI
Antonio NOCERINO | Skadet i én måned
TIAGO
Mauro CAMORANESI
Marco MARCHIONNI | Skadet i to måneder
Pavel NEDVED
Cedric KONAN | Ny mand fra Lecce
Yuri ZHIRKOV | Ny mand fra CSKA Moskva
Alessandro DEL PIERO | Anfører

» Alessandro DEL PIERO er tiltrods for sin efterhånden fremstrædne alder stadig et stort aktiv for Juventus. Det er bevist ved, at han har fået anførerbindet i den kommende sæson, og samtidig forventes at blive kreatøreren bagved Iaquinta i angrebet efter salget af Trezeguet. Meget kommer til at afhænge af Del Piero i denne sæson. Spiller han godt slutter Juve højt, spiller han under niveau, så kan Juve meget vel ende under det forventede.

» Angreb
Vincenzo IAQUINTA
Raffaele PALLADINO

» Vincenzo IAQUINTA er uden tvivl førstevalget efter salget af David Trezeguet, men han skal ikke slappe for meget af, for Palladino vil uden tvivl kæmpe for spilletid, og det unge talent kan godt forvente sine minutter på banen. Samtidig er der et par stykker fra midtbanen der også kan tage en plads, hvis det skulle ske, at Iaquinta skuffer.

T A K T I K K E N

»Taktikker er talkombinationer, men som oftest hænger det ikke samme alligevel. For hvem har frie roller, og kan bevæge sig på hele banen, og hvad med backsene ofte fungere de jo som en ekstra fløj. Derfor lægger vi ikke så høj vægt til hvordan talene står, når vi i Juventus snakker taktik, men skal vi snakke i talkombinationer, så må den hedde 4-5-1, men da vi har tre meget offensive spillere på midtbanen, så kunne man også kalde den 4-2-4, hvis man ville det, men de har trods alt et par defensive pligter ude på kanterne, men Del Piero som den offensive midt har en mere fri rolle.

P R E S E A S O N

» Seks træningskampe var arrangeret, men da vi havde travlt med at fokusere på kommende forstærkninger, så var der ikke helt så meget fokus på træningskampene, som der normalt ville være, specielt når man har overtaget som ny træner. Vi kom dog alligevel okay igennem kampene, og fik prøvet nogle småting af, hvilket blandt andet resulterede i et nederlag i Belgien til FC Brussels. Specielt Trezeguet viste stor klasse i træningskampene, hvilket altså førte til et salg, hvorfor Iaquinta nu skal forsøge at overtage tronen i stedet for franskmanden.

Resultaterne
2-0 v Aigaleo - mål: Jorge Andrade, David Trezeguet
3-0 v Kerkyra - mål: David Trezeguet(2), Pavel Nedved
0-0 v Xanthi - mål: Ingen
0-1 v FC Brussels - mål: Ingen
3-0 v AC Milan reserver - mål: David Trezeguet(2), Pavel Nedved
3-0 v Treviso - mål: David Trezeguet(2), Mauro Camoranesi

Trezeguet var varm i træningskampene, men er nu i Liverpool

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Grønthandleren
Gæst

Sv: '4' La Vecchia Signora - Juventus FC
« Svar #11: 07 Jul 2008, 22:15 »

Jeg elsker dine blogs. Og denne er ikke en undtagelse! Flot, flot blog indtil videre Smiley
Det bliver fedt at se hvordan du klare dig i Serie A med dette mandskab. Det ser i hvert fald fornuftigt ud Wink

Zone 43
Manager

« Svar #12: 07 Jul 2008, 22:18 »

Det ser rigtig, rigtig lækkert ud. Trist med salget af Trezegooool Græder

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #13: 07 Jul 2008, 23:28 »

Jeg elsker dine blogs. Og denne er ikke en undtagelse! Flot, flot blog indtil videre Smiley
Det bliver fedt at se hvordan du klare dig i Serie A med dette mandskab. Det ser i hvert fald fornuftigt ud Wink

Tak for kommentaren, vi går efter det hele Wink

Det ser rigtig, rigtig lækkert ud. Trist med salget af Trezegooool Græder

Ja, var også meget i tvivl ang. Trezeguet, men valgte alligevel at satse på at det kunne lade sig gøre Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Newton Heath
Manager

« Svar #14: 07 Jul 2008, 23:30 »

Endelig en ny blog fra dig Spurs. Jeg synes også at du trængte til en ny, og jeg vil helt sikkert følge din færd !  Thumbs Up

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010