home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 472 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem tror du, bliver topscorer i Sas-ligaen 08/09 (Du Har 2 Stemmer)
"Farlige" Frank, FCM
- 14 (7,1%)
Jeppe Curth, AaB
- 22 (11,2%)
Morten Nordstand, FCK
- 7 (3,6%)
Rawez Lawan, ACH
- 4 (2%)
Johan Absalonsen, OB
- 2 (1%)
Morten "Duncan", BIF
- 28 (14,3%)
Martin Bernburg, FCN
- 18 (9,2%)
Djiby Fall, OB
- 45 (23%)
Martin Vingaard, EFB
- 5 (2,6%)
Kenneth Fabricius, SØN
- 3 (1,5%)
Marc Nygaard, RFC
- 11 (5,6%)
Anden?(Skriv eventuelt hvem!)
- 37 (18,9%)
Antal Stemmer: 123

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint
Forfatter Emne: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)  (Læst 25146 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #180: 13 Jul 2008, 13:11 »

Nogle der kan forklarer mig hvorfor vingaard er på den liste Grin

Har godt nok selv gjort alt for at argumenterer ham for værende god nok, og en forstærkning til Brøndby, men han har aldrig, og bliver aldrig en topscorer type Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #181: 13 Jul 2008, 13:14 »

Det bliver Ailton - bare så I ved det.
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #182: 13 Jul 2008, 13:15 »

Den liste er så useriøs jeg ikke engang gider skrive mit bud.... Vingaard er med, men Gilberto Macena er ikke?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #183: 13 Jul 2008, 13:16 »

Det bliver Ailton - bare så I ved det.

Prøv nu at være seriøs crazy


Manden har intet vist i to år.. Og så skulle han pludseligt blive topscorer... Realitetssans tak crazy

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mortenGF
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #184: 13 Jul 2008, 13:21 »

nando fra AGF
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #185: 13 Jul 2008, 13:25 »

Den liste er så useriøs jeg ikke engang gider skrive mit bud.... Vingaard er med, men Gilberto Macena er ikke?

ENIG!!!

Absalonsen, nordstrand, fabricius, nygaard, lawan, Vingaard bliver ik topscorer så længe de spiller i de klubber de gør, og spiller de positioner de gør. Peace

Absalonsen spiller kant i obs system, og da det er venstre kan han ikke trække ind og afslutte med sit venstre ben.. Desuden har han aldrig været en der scorer mange mål!

Nordstrand spiller altid med ryggen til mål, og får tårnhøje indlæg af kanterne... Ikke hans livret.. Og der er nok en grund til at fck ik har haft en topscorer siden der var snøre i bolden crazy...

Fabricius er sku da en joke funny funny funny Undskyld mig men hvem har lavet den her liste... Gør det noget hvis jeg falder ned på gulvet af bar grin funny crazy

Nygaard er for mig at se den som har de bedste forudsætninger for det.. Han er stor, hovedstødsstærk, og sikker afslutter... Men han spiller i randers som med alt respekt ikke har de spillere som kan fodrer nygaard tilstrækkeligt Smiley

Lawan spiller i Horsens, plus at han faktisk konkurrere om målene med gilberto crazy.. Og forsvinder Henrik Hansen får de to ikke længere de guldbolde som gør dem så farlige... Ergo vil deres målsnit falde drastisk Peace..

Vingaard er 2 vejsspiller på midtbanen, og jeg har mere end umådeligt svært ved at se ham blive topscorer med de forudsætninger han har på banen... Han er en knokler, og en der skaber det farlige og så scorer han indimellem selv... Men han er ikke en der hamrer 20 kasser ind... Never ever Smiley

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #186: 13 Jul 2008, 14:37 »

Fabricius er sku da en joke funny funny funny Undskyld mig men hvem har lavet den her liste... Gør det noget hvis jeg falder ned på gulvet af bar grin funny crazy


Altså, manden bliver jo ikke topscorer i Viasat-Sport divisionen for ingenting vel?
(Kan godt være at han ikke blev topscorer, men tæt på ihvertfald) Wink

Jeg siger ikke at jeg tror han bliver topscorer, men helt usandsynligt er det nu altså ikke...  Peace
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Niko
Gæst
 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #187: 13 Jul 2008, 14:41 »

Altså, manden bliver jo ikke topscorer i Viasat-Sport divisionen for ingenting vel?
(Kan godt være at han ikke blev topscorer, men tæt på ihvertfald) Wink

Nu vil jeg tro at det er sarkasme, men Lodberg blev topscorer da Horsens rykkede op - og han har ikke lavet speciel mange mål for Horsens i SAS-Ligaen. Så få, at man har omskolet ham til defensiv midtbanespiller.  Opstemt
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #188: 13 Jul 2008, 15:29 »

Altså, manden bliver jo ikke topscorer i Viasat-Sport divisionen for ingenting vel?
(Kan godt være at han ikke blev topscorer, men tæt på ihvertfald) Wink

Jeg siger ikke at jeg tror han bliver topscorer, men helt usandsynligt er det nu altså ikke...  Peace

Jo det er... Han spiller for en OPRYKKER hvor han nok ik for uanede mængder chancer, plus at han før har spillet u superligaen.. Uden fom for succes!"
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #189: 14 Jul 2008, 14:27 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=157161

Kan jo kun være enig Thumbs Up...

Hvis vi får den klasse angriber som jeg ikke ved hvem er, og vi får vingaard/Jan kristiansen/eller pontus syntes jeg vores hold er tæt på komplet...

Så kan man altid stille spørgsmålstegn ved vores højre back, men syntes det er fint at have en plads domineret af talenter... Tænk bare på 04/05 sæsonen hvor vi vandt guld... Det var jo med Agger som fast mand... At han er bedre end Randrup/wass hersker der ingen tvivl om, men ser ingen grund til at gå ud og hente en back til flere millioner når vi her har to fremtidige landsholdsspillere på pladsen...

Når det så er sagt så kræver det saftsusme også at vi får den midtbane, og den klasse angriber der scorer de 15-20 + på en sæson... Ellers mener jeg vi skal være tilfredse med top tre...

Men får vi dem er intet andet end guldet godt nok Peace.. For så har vi på papiret superliganes bedste hold... Ved godt at det bedste hold på papiret ikke altid vinder (Læs: fck) men syntes at den sammensætning af spillere vi har er perfekt...
Vi har en god ankermand som er med landsholdet, to stærke midterforsvarere i max, og alt efter hvad jeg har hørt også jon... Vi har to angrebslystne backs hvoraf den ene er talent, og den anden er rutineret...
Vi har den kontrollerende på midtbanen i gisla, og den offensive kreatør i farnerud.. Så har vi tovejsspilleren i Holmen, og her mangler vi så det ene indkøb...

Plus at vi har Duncan i front som ik skal bruge mere end en chance(vi så det mod depor) og her mangler vi det andede indkøb...  Smiley..

Og nu vil nogle godt nok kommer og skrive: jaja men man kan ikke sige hvis og hvis og hvis.. Det har jeg nemlig uden at nævne navne set et par stykker gøre heftigt i denne tråd... Hvilket i øvrigt er meget irriterende, da det viser at de slet ikke har sat sig ind i hvad der foregår i Brøndby!!!

Men jeg hæfter mig bare ved en ting: Køhlert har lovet at vi skal have forstærkninger på de to pladser, og da Anders B efterhånden har set lyset finder jeg det på ingen måde urrealistisk Thumbs Up...

Det var blot min mening Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #190: 14 Jul 2008, 14:30 »

Og hvis FCK får Drogba, Linderoth, Martin Laursen og Chippen, så er vores hold også tæt på komplet. Altså, hvis og hvis, ikke Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #191: 14 Jul 2008, 14:32 »

Hvis AaB fik endnu en angriber ville AaB's hold også være komplet?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #192: 14 Jul 2008, 14:32 »

Hvis AaB fik endnu en angriber ville AaB's hold også være komplet?

Hva? Rullende Øjne
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #193: 14 Jul 2008, 14:34 »

Og hvis FCK får Drogba, Linderoth, Martin Laursen og Chippen, så er vores hold også tæt på komplet. Altså, hvis og hvis, ikke Wink

Vidste det her ville komme... Forskellen er bare at de "hvis" spillere jeg taler om er, rygtet til os Thumbs Up

det er de spillere du nævner vidst ikke Tunge... Jo chippen i følge Slasher Grin
Hvis AaB fik endnu en angriber ville AaB's hold også være komplet?
det kan jeg ikke være uenig i nej Thumbs Up.. Ser også jeres hold som værende gode nok til en topplacering.. Men det kræver som sagt en striker Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
« Svar #194: 14 Jul 2008, 14:34 »

Hva? Rullende Øjne
hvad Opstemt? AaB er da fantastisk dækket ind, undtagen lige på en af angrebspladserne.
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010